Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben veel minder bang voor operatie's etc dan eerst, maar iets meekregen van de operatie is nog wel echt een stap te ver. Dus echt heel blij dat ze dat begrepen en ik zonder problemen toch onder narcose mocht. 
 Ja, mocht ik weer geopereerd moeten worden, dan tóch even zeggen.

Was ook zó zenuwachtig toen je stuurde dat je onderweg was. Maar nooit spijt van gehad, was heel gezellig! En de ballon heb ik nogsteeds  

Maar als dat weg is, dan is hij totaal niet te zien.

Ben voor de operatie wel even een soort van gaan douchen, met een halve vuilniszak op m'n rug, maar verder alleen washandjes uit een pakje gezien en m'n moeder heeft m'n haar steeds gewassen.                                                         

Litteken(s) zul je natuurlijk wel blijven zien, maargoed dat kan van zoveel dingen zijn. Je ziet niet direct dat er een batterij onder m'n huid zit. 
 Het is zeker niet zoals het ''vroeger'' was, maar ik ben tevreden. 

. Het wil nog wel eens helpen op littekens elke dag in te smeren met iets van huidolie of ander vettigs. Houdt de huid soepel. Ik gebruik zelf meestal calendula crème van VSM.                                                         Annick75 schreef:Het is zo mooi om te lezen hoe anders je nu weer in het leven staat! Dat laden is een gevalletje 'oefening baart kunst', hoop ik. Je zou bijna een bloemetje op de goede plek late tatoeëren om het gemakkelijker te maken. Het wil nog wel eens helpen op littekens elke dag in te smeren met iets van huidolie of ander vettigs. Houdt de huid soepel. Ik gebruik zelf meestal calendula crème van VSM.