Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ginny135 schreef:Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm
Yasmine schreef:Waarschijnlijk zal Frummels haar haar in het recente verleden geblondeerd hebben waardoor de color remover naar een lichtere kleur gaat dan haar natuurlijke blond. Verwar color remover niet met ontkleuring/bleken. Color remover haalt verfmoleculen weg die je zelf hebt aangebracht. Ontkleuring haalt je eigen haarpigment weg en verlicht het.
Ginny135 schreef:Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm
Ginny135 schreef:Ginny135 schreef:Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm
Voor de geïnteresseerde een foto, zo ziet mijn haar er nu uit:
[ [url=m/Glu59m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat donkere onderaan is schaduw, het is nooit geverfd ofzo
zo op een foto ziet het er wel erg lang uit...
Heb mijn haar altijd in een lage staart, wat los=vervelend en hoge staart trekt.
Heb geen idee of kort haar mij zou staan, en wat voor soort kapsel dan, maar dat lange vind ik vervelend.
Maris schreef:Dat staat je goed !! Is dit met high lights gedaan ?
Ginny135 schreef:Ginny135 schreef:Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm
Voor de geïnteresseerde een foto, zo ziet mijn haar er nu uit:
Afbeelding
Dat donkere onderaan is schaduw, het is nooit geverfd ofzo
zo op een foto ziet het er wel erg lang uit...
Heb mijn haar altijd in een lage staart, wat los=vervelend en hoge staart trekt.
Heb geen idee of kort haar mij zou staan, en wat voor soort kapsel dan, maar dat lange vind ik vervelend.