[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:50

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:33

Waarschijnlijk zal Frummels haar haar in het recente verleden geblondeerd hebben waardoor de color remover naar een lichtere kleur gaat dan haar natuurlijke blond. Verwar color remover niet met ontkleuring/bleken. Color remover haalt verfmoleculen weg die je zelf hebt aangebracht. Ontkleuring haalt je eigen haarpigment weg en verlicht het.

Ginny135

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:19

Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:25

ik zeg je eerlijk, het moet je wel staan, maar dat vind ik bij alle kapsels en leeftijden. dus t verschilt ervan wat ik ervan vind

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:34

Ginny135 schreef:
Wat vinden jullie van (jonge) meiden met kort haar? Ik wil namelijk misschien naar kort maar twijfel enorm

Doen!!! Ik ben zelf 18, en heb nu 2x mijn haar afgeschoren, en het een tijdje als een pixie gehad. Alle jonge meiden die ik tot nu toe heb gezien met kort haar vind ik er altijd zo vol zelfvertrouwen uitzien, en het staat vaak ook gewoon hartstikke mooi. Jouw haar is van jou, en als jij je er lekker bij voelt om het kort te knippen zou ik het zeker doen :j
Iedereen moet doen waar hij/zij zich lekker bij voelt, en of dat nou lang haar of kort haar of zelfs geen haar is maakt niet uit :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:12

Yasmine schreef:
Waarschijnlijk zal Frummels haar haar in het recente verleden geblondeerd hebben waardoor de color remover naar een lichtere kleur gaat dan haar natuurlijke blond. Verwar color remover niet met ontkleuring/bleken. Color remover haalt verfmoleculen weg die je zelf hebt aangebracht. Ontkleuring haalt je eigen haarpigment weg en verlicht het.

Dit klopt inderdaad :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:23

Ginny135 schreef:

Ik heb van mn 14e tot 15e een felblauwe en paarse hanekam/kuif gehad. Ik kreeg er heel veel positieve reacties op! Vond het alleen te veel werk dus heb het weer laten groeien. Het hangt nu weer tot over mijn schouders. Een kant heb ik wel nog steeds opgeschoren! :j

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:35

Ginny135 schreef:

Voor de geïnteresseerde een foto, zo ziet mijn haar er nu uit:
Afbeelding

Dat donkere onderaan is schaduw, het is nooit geverfd ofzo
zo op een foto ziet het er wel erg lang uit...
Heb mijn haar altijd in een lage staart, wat los=vervelend en hoge staart trekt.

Heb geen idee of kort haar mij zou staan, en wat voor soort kapsel dan, maar dat lange vind ik vervelend.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:47

Ginny135 schreef:
Ginny135 schreef:

[ [url=m/Glu59m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb mijn haar altijd in een lage staart, wat los=vervelend en hoge staart trekt.

Heb geen idee of kort haar mij zou staan, en wat voor soort kapsel dan, maar dat lange vind ik vervelend.

Ik zou gaan voor een mooie bob ofz. Dan heb je toch kort maar vrouwelijk. En dan kan je het altijd nog een keer kortkort doen. Maar ik denk dat een bob minder eng is als in een keer helemaal kort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:52

Ginny135 schreef:

Ik was hier 20 :)
Afbeelding

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:05

Afbeelding
Momenteel is mijn haar zoals op de bovenstaande (net wakker :+ ) foto. Ik wil er graag iets anders mee, want ik ben het helemaal zat. Denken jullie dat zoiets mij staat?Afbeelding
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:29

@ginny mooie bob zou ik inderdaad eerst doen, staat je mooi denk ik.

@M_ontana jaa doen! Zal je goed staan denk ik :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:42

Montana zeker doen, zal je goed staan denk ik!

En Ginny ik ben het met Lau eens, zou het niet direct heel kort doen maar eerst eens een langere bob.

Ik kom net bij de kapper vandaan, ongeveer 2,5 uur gezeten.

Mijn haar was zo:

Afbeelding

En is nu zo:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jildau op 23-02-19 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:44

Dat staat je goed !! Is dit met high lights gedaan ?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:47

Maris schreef:
Dat staat je goed !! Is dit met high lights gedaan ?

Ja! Het donkerste had ik er al een beetje uit door veel wassen (en uitgroei) en nu vanochtend heb ik heel veel highlights gekregen door mijn hele haar en dan vooral om de lengtes. Niet vanaf de haar aanzet om uitgroei te voorkomen. En vervolgens is er een assige toner in m'n haar gedaan.

Bij Brainwash laten doen trouwens waar ik altijd zeer tevreden over ben. Schrik altijd wat er betaald wordt in dit topic. Ik was nog geen €75 kwijt.

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:24

Erg mooi Jildau! Ik heb maandag een afspraak bij de kapper staan, ik ben benieuwd :=

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:26

Dankjewel iedereen! Ik ga gewoon een keer een afspraak maken, aangeven wat ik ongeveer wil en dan laat ik ze lekker hun gang gaan +:)+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 22:08

hoi! ik had een snel vraagje.

ik heb sinds kort een super leuk vintage jurkje waar ik morgen een shoot in heb, met oude gebouwen ens! nu vraag ik me af, wat zou dan leuk zijn met mijn haar? een hoge staart vind ik dan bijvoorbeeld weer helemaal niet bij de stijl passen :)

groetjes

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:18

Afbeelding
Ik vind zoiets altijd heel mooi! Licht getoupeerd bij de aanzet, half opgestoken, en in ieder geval 2/3 gekruld :j

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:23

o wow! word lekker frummelen morgen haha

moet even kijken of mn haar morgen in een goede bui is

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:30

Ginny135 schreef:
Ginny135 schreef:

Afbeelding

Ik denk dat jij fijn en dun haar haar hebt. Kijk en zoek goed naar korte kapsels geschikt voor fijn haar en bedenk welke look je wilt. Ik ben mijn haar nu aan het groeien maar heb het ruim 8 jaar kort (ik ben nu 25). Het is zoeken wat bij je gezicht past, haar type en welke look je wilt. Persoonlijk, denk ik dat een korte bob (kaaklijn) je erg tuttig gaat maken. Ik zou ervoor kiezen om het of langer te laten of korter te doen.

Zelf heb ik ook fijn haar maar veel, wat het dan ook zwaar maakt. Ik liet dus kapsels knippen met lagen waarbij ik volume kon creëeren.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:29

Dit is mijn haar de dag na het douchen en ik word er best wel gek van. Iemand tips voor welk model beter is om uit te laten groeien bij dik haar:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:56

Je blijft wel lang op die lengte hangen he.. Echt zo'n rotlengte waar je doorheen moet.. Ik zou zeggen, neem aandelen in bobby-pins, want ik vrees dat dat je nieuwe beste vrienden gaan worden als je het wilt laten uitgroeien :Y)

Ben je een beetje handig met vlechten/ opsteken?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:59

Nee, ik kan er alleen een simpel staartje opzij à la holbewoner in doen, het is vooral zoals dit als ik de dag ervoor gedoucht heb en het is dan megaglad, dus het hangt gewoon overal waar het wil ipv opzij. En ik blijf op deze lengte steken, omdat het nu eerst in mijn natuurlijke slag naar binnen (en als het dwars is naar buiten) groeit ipv omlaag. :+
Maar ik kan alleen de manen van mijn shetlanders vlechten en dan houd mijn kunst wel zo ongeveer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:01

Youtube is daar heeeel handig voor. Ik zou vooral met glad en dik haar iets van textuurspray gebruiken, of desnoods gel of een hairpaste.