Ibbel schreef:Ik was even heen en weer naar de VS voor m'n werk, en wat ik op luchthavens, in hotels en restaurants weer aan kindergedrag heb gezien, heeft mij regelmatig aan dit topic doen denken.
ik mijn laatste bios bezoek
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ja, dat verbaast mij ook wel, dat angst aanpraten. Of ouders die standaard zeggen: "hij doet niets hoor". Dat kunnen die ouders niet weten, en als de hond toevallig wél iets doet, heeft kind meteen (een beetje) vertrouwen in de ouders verloren. Niet handig.
Magrathea schreef:Ibbel schreef:Ja, dat verbaast mij ook wel, dat angst aanpraten. Of ouders die standaard zeggen: "hij doet niets hoor". Dat kunnen die ouders niet weten, en als de hond toevallig wél iets doet, heeft kind meteen (een beetje) vertrouwen in de ouders verloren. Niet handig.
Ik dacht dat altijd om naar dat de ouder mij geruststelt dat het kind niks doetHihi
Ja die hond vond kinderen altijd erg leuk, het nichtje van die vriend was toen nog klein en die stoeiden altijd samen dus als ze een klein kind zag dacht ze altijd dat het speeltijd wasIk had haar altijd aangelijnd maar soms vloog ze wel eens op een kind af als je die niet aan ziet komen... Sommige kinderen vonden dat hartstikke leuk, de ouders vaak minder
![]()
Maar, ja, ben het wel eens dat als je kind doodsbang is voor honden je niet in een losloopgebied moet lopen. Zeker op het strand, de meeste zijn verboden voor honden nu toch?