Welke bedoel je van MAC?

ik had eerst Fling, dat is een potloodje wat je omhoog kan draaien, maar niet meer terug waardoor je vaak net te hoog draaide en het puntje afbrak. Verder was hij erg zacht, tekende super bij maar ging ook heel erg snel op. Als je bereid ben iets meer uit te geven zou ik voor Anastasia gaan, verkopen ze bij de Douglas. Ze hebben een goede kleurkeuze en meerdere soorten producten, van poeder tot potlood tot pomade. Verder ben ik ook niet ontevreden over wenkbrauwpotloden van Catrice, alleen moet je ze regelmatig slijpen anders komt er op een gegeven moment geen kleur meer vanaf. Maar dat is niet erg als je naar de prijs kijkt

Benefit heeft ook een heel uitgebreide 'brow-collectie', ook te koop bij Douglas, maar ongeveer net zo duur als Anastasia en die verkies ik persoonlijk wel boven Benefit.. Ik hoop dat je er iets aan hebt

Edit: ik zal er ook een aantal bijzetten wat voor mij niet werkt. Poeder, in alle soorten en maten. Daar krijg ik het persoonlijk niet mooi mee en ziet het er vlekkerig uit. Wenkbrauwpotloden van Etos, die zijn erg hard en er komt weinig kleur vanaf. Ditzelfde geld voor Max Factor. De wenkbrauwpotloden van Maybelline vind ik daarentegen weer te zacht, een soort waxachtig potlood wat al mijn haren aan elkaar doet plakken..