[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 12:35

Gianti schreef:
Jane_ schreef:
Kleine stille meelezer hier!

Hudson Bay gaat ook openen in Almere en daar zit nu ook een Mac winkel.

Ik heb zelf ook permanente make up friemel! Maar dan met apparaat laten doen! Is echt een uitkomst nog steeds heel blij mee! Het ziet er mooi uit!

Weet jij toevallig wanneer de HB hier opent?

In september pas :j

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:30

Avelien: mooi kleur gebruik op je ogen staat mooi. Ik ben geen fan van je blush, vind hem net te aanwezig (kan ook door de foto komen) ik zelf ben meer van het subtielere.

Hier een look van een paar dagen geleden:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb mijn mini tarte paletteje gebruikt. Alleen niet zo tevreden over mijn nepwimpers. Vind ze te afwezig :')

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:33

Avelien dit is al een stuk mooier :j Rustiger bovenaan zeg maar.
Blingh mooie look weer, maar je wimpers zijn idd niet heel erg zichtbaar hier.

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 16:27

Vinden jullie het ook altijd leuk om te zien wat make up met iemand kan doen? Zo vind ik dit ook leuk om bij mezelf te zien. :j :')

Allereerst een foto waar ik de make-up met een washandje heb afgedaan, vandaar dat het ook een vertekend beeld kan geven en ik rode/zwarte rand om mijn ogen heb.
Afbeelding

En dan nu de foto's met make-up, niet mijn alledaagse make-up maar eerder wat ik zou dragen met een avondje stappen! Toch leuk om even zo mijn make up te zien ter vergelijkenis
Afbeelding Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:15

Even een vraagje geen zin om99 paginas door te lezen hihi. Wat is beste voor je wenkbrauwen ik teken ze al jaren maar hoorde laatste mac potlood wat vinden jullie? Ik vind een poeder echt verschrikkelijk lukt me niet en potlood sommige zijn echt lelijk dat je echt ziet of heeeeel snel op

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:20

Welke bedoel je van MAC? :) ik had eerst Fling, dat is een potloodje wat je omhoog kan draaien, maar niet meer terug waardoor je vaak net te hoog draaide en het puntje afbrak. Verder was hij erg zacht, tekende super bij maar ging ook heel erg snel op. Als je bereid ben iets meer uit te geven zou ik voor Anastasia gaan, verkopen ze bij de Douglas. Ze hebben een goede kleurkeuze en meerdere soorten producten, van poeder tot potlood tot pomade. Verder ben ik ook niet ontevreden over wenkbrauwpotloden van Catrice, alleen moet je ze regelmatig slijpen anders komt er op een gegeven moment geen kleur meer vanaf. Maar dat is niet erg als je naar de prijs kijkt :) Benefit heeft ook een heel uitgebreide 'brow-collectie', ook te koop bij Douglas, maar ongeveer net zo duur als Anastasia en die verkies ik persoonlijk wel boven Benefit.. Ik hoop dat je er iets aan hebt :D

Edit: ik zal er ook een aantal bijzetten wat voor mij niet werkt. Poeder, in alle soorten en maten. Daar krijg ik het persoonlijk niet mooi mee en ziet het er vlekkerig uit. Wenkbrauwpotloden van Etos, die zijn erg hard en er komt weinig kleur vanaf. Ditzelfde geld voor Max Factor. De wenkbrauwpotloden van Maybelline vind ik daarentegen weer te zacht, een soort waxachtig potlood wat al mijn haren aan elkaar doet plakken.. :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:28

Eight schreef:
Welke bedoel je van MAC? :) ik had eerst Fling, dat is een potloodje wat je omhoog kan draaien, maar niet meer terug waardoor je vaak net te hoog draaide en het puntje afbrak. Verder was hij erg zacht, tekende super bij maar ging ook heel erg snel op. Als je bereid ben iets meer uit te geven zou ik voor Anastasia gaan, verkopen ze bij de Douglas. Ze hebben een goede kleurkeuze en meerdere soorten producten, van poeder tot potlood tot pomade. Verder ben ik ook niet ontevreden over wenkbrauwpotloden van Catrice, alleen moet je ze regelmatig slijpen anders komt er op een gegeven moment geen kleur meer vanaf. Maar dat is niet erg als je naar de prijs kijkt :) Benefit heeft ook een heel uitgebreide 'brow-collectie', ook te koop bij Douglas, maar ongeveer net zo duur als Anastasia en die verkies ik persoonlijk wel boven Benefit.. Ik hoop dat je er iets aan hebt :D

Edit: ik zal er ook een aantal bijzetten wat voor mij niet werkt. Poeder, in alle soorten en maten. Daar krijg ik het persoonlijk niet mooi mee en ziet het er vlekkerig uit. Wenkbrauwpotloden van Etos, die zijn erg hard en er komt weinig kleur vanaf. Ditzelfde geld voor Max Factor. De wenkbrauwpotloden van Maybelline vind ik daarentegen weer te zacht, een soort waxachtig potlood wat al mijn haren aan elkaar doet plakken.. :')

Zo te horen beetje zelfde met poeder krijg ik echt belle en de beest wenkbrauwe :') ik ga is kinken naar de Anastasia thanks... de mac zijn ook rond de 20 euro ik heb nu die van catrice maar vind ze niet heel fijn. Teveel slijpen na 1 wenkbrauw

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:50

Afbeelding

Afbeelding
Wenkbrauwen zijn weer gedaan, kan er weer 4 weken tegen ;)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 18:05

Wauw ziet er weer super verzorgd uit LadyMadonna :)!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 18:40

Wat het meisje mij bij de douglas vertelde over Anastasia en benefit verschil is dat de dip brow van Anastasia meer koelere kleuren heeft en de ka brow van benefit meer warm.
Ik heb de ka brow en bevalt me op dit moment prima! Deze gebruik ik eigenlijk alleen als ik me 'luxer' wil opmaken.
Ga ik gewoon naar school doe ik dit met een brow gel van Essence aan de uit eindes en met het catrice eyebrow poeder. Maar vind dit toch minder mooi

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:03

Thx murthul!

Uitgebreid reageren lukt even niet via mobiel. Kennen jullie dat moment dat gewoon make up niet wil lukken :') uur bezig geweest en toen verneukt ik ook nog mijn eyeliner... alles boos eraf gehaald en make up loos gegaan voor de dag :')

XU_blingh: echt heel mooi!!! Vind mooie rustige kleuren dat net dat verzorgde geeft!!!

MiickeytJe: mooi!! Maar zoals ik zie kan dit ook best voor alledaags vind ik :D

Ladymadonna: mooi je wenkies!! Volgens mij had je linker oog wel iets meer geblend mogen zijn zoals je rechter oogschaduw!!!

Aight: leuk om jou ook hier weer teen te komen!!!

Wow gisteren lukte het echt niet om mijn kop op foto te krijgen... maar was wel blij met mijn look ! Maar dus sorry voor mijn bleke rot kop :')

Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 23:14

Mooi Blingh.. kan me er qua wimpers wel in vinden.
mickytje. Wat een verschil!! Mooie dame hoor.
Mooi LM. Maakt altijd zo'n verschil. En elke keer lijk je weer beter te worden. Top hoor!
Gianti wat een gave kleuren!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 01:24

Tytonidae. Hoe gaat het met je lippen nu? Ben heel benieuwd hoe die er uit zien

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 10:50

Balen, onze werkplekken zijn gewisseld en nu zit ik midden in een kantoortuin. Overdags kan ik jullie foto's niet bekijken dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 10:53

Gina wat ben jij toch ook mooi zeg <3 <3

Normaal doe ik altijd heel weinig makeup op naar werk, vandaag moest het even wat meer, dus maar eerder opgestaan. Mn dochter heeft me een blauw oog gekopt (terwijl ze me amper raakte) gisteren dus ik moest lekker camoufleren. Blauw ooglid :')

Straks even een fotootje maken. Nepwimpers dan weer niet gedaan naar kantoor, kleine stapjes tegelijkertijd _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:12

Je hebt toch ook niet meteen nepwimpers nodig voor een ooglook ;)
Als dat een vereiste is heb ik nog nooit een ooglook gedaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:14

Djilna schreef:
Je hebt toch ook niet meteen nepwimpers nodig voor een ooglook ;)
Als dat een vereiste is heb ik nog nooit een ooglook gedaan :+

Nee _O- maar ik heb wimpers die je zelfs met driehonderd lagen mascara amper ziet _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:29

Gianti mooie look zo :j

Yael ik vind de wimpers niets storend zo :n zijn niet mega maar zien er prima uit :j

Avelien ik zou een donkere kleur meer in een C blenden :j bij je outer V :j

Ik heb eergisteren 2x de baby wispies besteld en een applicator maar was helaas nog niet binnen gisteren daar baalde ik wel van maar hoop dat ze er vandaag liggen.

Heb gisteren met de Douglas korting 2 potjes glamglow besteld en the balm trimony want moest nog wat matte kleuren en ben toch wel beetje verkocht aan the Balm <3

Afbeelding

<3

en deze dus:

Afbeelding

de wispies zijn de mooiste die er zijn maar de demi is een slag te groot helaas dus als t goed is zijn deze perfect :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:33

Oh die zijn wel mooi, die baby wispies! Ben benieuw naar een foto als je ze hebt :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:38

Nu ik trouwens geen wenkbrauwen meer hoef te doen heb ik oogschaduw op *\o/*

krijg echt onwijs veel complimentjes over m'n wenkbrauwen :D Zelfs mijn mannelijke collega kwam naar me toe zo van IS DAT GETATTOOEERD? OH WOW :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:52

Wat super Friem! Wel echt een opluchting denk ik dat het zelfs nog beter was dan je had gehoopt!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:54

Het lijkt me ook heerlijk friemel! Elke dag dat tekenen en ze zijn altijd anders hopeloos..
Fijn van die complimenten. Vooral als het bij de mannen opvalt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:57

Ik heb nog nooit kunst wimpers gedragen.. denk dat het met mijn beperkte zicht een drama wordt :j
Nieuwe lipgloss gekocht net bij de Hema.. sprong zomaar in m'n mandje O:)

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 12:45

Heerlijk friem!

Looking good LM.

Vandaag met mn nieuwe morphe gekliederd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 12:46

Avelien leuk je haar zo! En prachtige kleuren heb je gebruikt