Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle77 schreef:Al die termen zeggen mij echt totaaaal niets!
Ik vond het vroegah wel gaaf om een ringetje door het midden van mn onderlip te hebben, maar alleen bij de suggestie werd ik al bijna de deur uit gegooid haha
En ik had het toch ook nooit gedurfd
velvetblack schreef:Mij maakt het niet uit, denk dat het niet uit maakt waar dit topic komt te staan. We zitten er met dezelfde make up addicts in, dus over make up zal het altijd gaan!
Ik raak mijn gezicht sowieso nooit aan als er foundation op zit
Liselot schreef:Fenrir: ik heb een hele fijne BB van clinique. Niet goedkoop, maar hij bevalt me echt super en hij is zowaar licht genoeg
ElineS schreef:Liselot schreef:Fenrir: ik heb een hele fijne BB van clinique. Niet goedkoop, maar hij bevalt me echt super en hij is zowaar licht genoeg
Dat denk ik ook, blijft toegankelijker voor nieuwe, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar bij een HK inspringen en hier deed ik dat wel. Plus, het is fijner voor mee lezers. Maar een HK is wel leuk voor de actieve posters hier. Dus zullen we een HK erbij openen?
xU_Blinghx schreef:Misschien is het idee om de naam van het topic te veranderen naar Beauty? Dan pak je zo'n beetje alles mee ook haar en dagverzorging. En in principe ook piercings en tattoo's
Damned schreef:Heeft er iemand ervaring met zelfbruinende dagcreme? Ik zou graag heel subtiel mijn gezicht/hals een tintje donkerder hebben zodat mijn foundation past, ik er iets gezonder uitzie en het kleurverschil wat minder wordt