[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:55

Daar ben ik ook heel benieuwd naar, ik hoef ook niet altijd dekking(zeker niet met 28 graden).
Maar meer iets egaliteit en frisheid.
(ook voor de walletjes)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:56

Michelle77 schreef:
Al die termen zeggen mij echt totaaaal niets!

Ik vond het vroegah wel gaaf om een ringetje door het midden van mn onderlip te hebben, maar alleen bij de suggestie werd ik al bijna de deur uit gegooid haha

En ik had het toch ook nooit gedurfd

Herkenbaaarrrr! Ik wilde m aan de zijkant want dat had mn emo bff ook :D
Tot ik bijna t huis uit werd gegooid toen ik dreads had laten zetten maar besloten dat ik dat niet stiekem moest gaan doen :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:23

Mij maakt het niet uit, denk dat het niet uit maakt waar dit topic komt te staan. We zitten er met dezelfde make up addicts in, dus over make up zal het altijd gaan!

Ik raak mijn gezicht sowieso nooit aan als er foundation op zit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:25

Ik heb zelf vooralsnog liever BB cream dan Foundation, maar misschien dat wanneer ik de perfecte tint foundation heb gevonden ik wel weer foundation wil.

Op het moment ga ik die niet vinden, mn hoofd is maar een beetje verbrand _O-

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:26

velvetblack schreef:
Mij maakt het niet uit, denk dat het niet uit maakt waar dit topic komt te staan. We zitten er met dezelfde make up addicts in, dus over make up zal het altijd gaan!

Ik raak mijn gezicht sowieso nooit aan als er foundation op zit :j

Dat probeer ik dus ook.
Maar het lukt me gewoon niet, altijd moet ik er toch wel weer een keer langs vegen ofzo. :')
Zeer vervelend -O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:47

Denk niet dat HK wel of niet veel uitmaakt toch? Over het algemeen zitten hier toch dezelfde mensen met een make-up verslaving. :) Door het niet HK te houden blijft het misschien toegankelijk(er) voor mensen die minder met make-up hebben maar wel vragen hebben.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:57

Fenrir: ik heb een hele fijne BB van clinique. Niet goedkoop, maar hij bevalt me echt super en hij is zowaar licht genoeg

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:00

Ik gebruik regelmatig de tea tree bb van the body shop. Maar ja ik ben heel bruin. Maar de allerfijnste bb Cream is gewoon mijn favoriete dagcreme mengen met mijn favoriete foundation. Denk dat dat misschien voor iedereen wel geldt.

Ik heb me eens even verdiept in al die gekke namen van piercings. En kwam erachter dat ik een wangpiercing aan beide kanten wel heel erg grappig vind. Hahahaha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:23

Ik heb een hele fijne bb Cream van Mac, alleen is hij iets te roze voor mij dus als je vrij roze bent is ie perfect, ik ben echt kei geel namelijk dus hij had voor mij wat geler gemogen

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 07:21

Friem, die hebben ze ook een met een warmere ondertoon!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:41

Liselot schreef:
Fenrir: ik heb een hele fijne BB van clinique. Niet goedkoop, maar hij bevalt me echt super en hij is zowaar licht genoeg

Dat denk ik ook, blijft toegankelijker voor nieuwe, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar bij een HK inspringen en hier deed ik dat wel. Plus, het is fijner voor mee lezers. Maar een HK is wel leuk voor de actieve posters hier. Dus zullen we een HK erbij openen?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:46

ElineS schreef:
Liselot schreef:

Dat denk ik ook, blijft toegankelijker voor nieuwe, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar bij een HK inspringen en hier deed ik dat wel. Plus, het is fijner voor mee lezers. Maar een HK is wel leuk voor de actieve posters hier. Dus zullen we een HK erbij openen?

huh?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:51

Ik heb de BB compact van MAC in extra light.
Die vind ik heel fijn voor de dagen dat ik niet te veel dekking wil.

Foundation gebruik ik op de dagen dat mijn huid erg onrustig is of als ik een feestje heb.

Ik zou liever gewoon hier blijven, want anders ben ik bang dat we inderdaad verzanden in algemeen gepraat en de make up wat verliezen.
We blijven over het algemeen ook altijd ontopic, met af en toe een zijspoor.
Maar dat zijspoor is meestal nog geen pagina lang en eerlijk, dat is toch niet zo'n probleem?
Tussen de off topic gesprekken hebben we het toch altijd nog over make up, dus eigelijk nog steeds on topic.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:54

Voor ons is het geen probleem, maar de modjes vinden het niet zo leuk haha

Ik vind een hk ERBIJ prima, kan iedereen voor zich bepalen of die daar ook wil posten of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:56

Ik vind het off topic gepraat echt ontzettend mee vallen.
Misschien 1 of 2 posts die echt off topic zijn, de rest is een beetje off topic, met ook on topic opmerkingen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:01

DnT schreef:
Ik vind het off topic gepraat echt ontzettend mee vallen.
Misschien 1 of 2 posts die echt off topic zijn, de rest is een beetje off topic, met ook on topic opmerkingen.

Ik op zich ook (en ik vind tatoeages en piercings nog niet eens echt heel erg off topic)

Maar de modjes blijkbaar wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:05

Ik vind piercings en tattoo's ook niet off topic.
Het heeft allemaal met het verfraaien van je lichaam te maken, dus valt wat mij betreft in dezelfde categorie.

Maar er is natuurlijk een apart topic voor dit specifieke onderwerp, dus als we het uitgebreid over dat onderwerp willen gaan hebben, is dit topic daar niet geschikt voor.

Maar met tattoo's komt vaak ook de vraag of het mogelijk is om hem te verbergen en die vraag is hier wel op zijn plek.
Ik heb zelf 2 tattoo's en een tongpiercing (terwijl ik toch echt geen tiener meer ben, dus dat het voor "oudere" mensen asociaal zou zijn vind ik persoonlijk belachelijk, het gaat er om hoe je hem draagt ;') ).

Mijn tattoo's zie je in de zomer altijd, aangezien ze op mijn enkel en op mijn pols zitten.
Die op mijn pols zie je altijd en dat vind ik ook prima, maar mocht ik hem willen verbergen, dan doen een goed dekkende concealer en foundation wonderen.

De concealer en foundation van Kat von D zijn zelfs specifiek gemaakt om tattoo's te verbergen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:07

Zo zie ik het ook mbt tatoeages en piercings, geloof nog gezegd ook idd.

Maar we horen het wel als het niet goed is haha

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:25

Misschien is het idee om de naam van het topic te veranderen naar Beauty? Dan pak je zo'n beetje alles mee ook haar en dagverzorging. En in principe ook piercings en tattoo's :))

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:27

xU_Blinghx schreef:
Misschien is het idee om de naam van het topic te veranderen naar Beauty? Dan pak je zo'n beetje alles mee ook haar en dagverzorging. En in principe ook piercings en tattoo's :))

Dit vind ik wel een goed idee ja, dan zijn deze dingen inderdaad ook door de titel gecoverd.
Voor mij hoeft een HK niet zo nodig, ik kom hier echt voor de make-up tips, de looks en de 'trending' dingen. Het 'offtopic' geklets tussendoor vind ik niet storend, maar dat hoeft voor mij ook geen pagina's te duren zeg maar.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:36

Vind ik een goed idee!
Ik heb zelf 1 tattoo, en in oktober komt er nog eentje bij :D
Piercings niet, toen ik 15 was ofzo wilde ik er wel, maar nu hoeft het niet meer, geen idee waarom eigenlijk. Nu ja als toekomstig advocaat/jurist zal dat ook wel niet erg gewaardeerd worden waarschijnlijk :+ vind ik wel jammer, dat tattoos en piercings nog altijd door veel mensen gezien wordt als 'crapuul'...

Twilight: zal hem vandaag eens op doen en voorna fotos maken en mijn menig geven, voel ik mij ook weer even een beautyblogger :))

Heeft er iemand ervaring met zelfbruinende dagcreme? Ik zou graag heel subtiel mijn gezicht/hals een tintje donkerder hebben zodat mijn foundation past, ik er iets gezonder uitzie en het kleurverschil wat minder wordt :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:44

Damned schreef:
Heeft er iemand ervaring met zelfbruinende dagcreme? Ik zou graag heel subtiel mijn gezicht/hals een tintje donkerder hebben zodat mijn foundation past, ik er iets gezonder uitzie en het kleurverschil wat minder wordt :)

Niet perse, maar wel met zelfbruin druppels die je door je dagcreme mengt. Werkt bij mij heel goed!
Deze:
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/C ... E2pOYMqAmR

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:53

Make up /uiterlijke verzorging topic
Kan het heten? Dan heb je alles waar wij graag over praten, maar heb je make up nog als main dingetje :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:55

Vandaag is mijn vrije dag dus ik kan eindelijk mijn real techniques oogkassen uitproberen :D

Ik zal straks een foto maken van het resultaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 10:00

Oogkassen...
:=