Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:14

O zo klinkt het goed. Is het erg pittig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:16

Is geloof ik hetzelfde als bij ons bodyshape?
Is bij ons ook met zo'n kleine buisjes. Krijg je een goede conditie van haha.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:18

:D

Misschien toch maar eens een poging wagen. Maar als ik op youtube kijk moet ik eerlijk zeggen dat het me ook niet echt trekt. :o

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:25

https://youtu.be/q0Q5IwfHkdI

wij hebben bv verschillende buizen verschillende kilo's dus kun je jezelf ook uitdagen.
Als je goed door je knieen zakt en je buik aanspant heb je dr echt spierpijn van.

op dit filmpje hierboven zie je wel beetje wat t bedoel met inknikken
ik denk als je t wekelijks doet het niet super is maar voor de afwisseling echt perfect

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:36

Is iets anders dan dat wij hebben. Wij hebben 2 van die mini gewichtjes. in elke hand 1. En altijd nog steps erbij. Kan op youtube nergens een goed filmpje vinden.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:59

Ziet er wel aardig pittig uit :P Hoop dat ik redelijk mee kan komen haha :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:10

mn maart streven lukt bijna!!!

Al die groepslessen niet bekend mee :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:38

Jemig.... Goed bezig!!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:41

Wauw super knap!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 22:39

Dank jullie welk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 22:54

Goedzo!

Hier nu een beetje aan het cheaten.
Toennet als spook bij een spokentocht hier in het dorp meegeholpen. Van half 7 tot 9 uur in het bos gezeten in de kou en daarna nog moeten opruimen. Dus nu even met 1 kommetje chips warm op de bank.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 00:42

Woaaaah nette video Gianti! :D :D :D

Hier een lesje GAP (benen billen buik) gedaan. Had nog spierpijn van gisteren dus was wel lekker :') en 12 minuten intervaltraining gedaan. Dit wil ik elke dag een minuut ophogen tot ik op een half uur per dag zit. of 20 min. weet nog niet precies wat het handigst is :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 09:17

Gewoon kijken hoelang je het volhoud denk ik.

Vandaag werken tot kwart voor 6. Sportschool is vanavond dicht dus vandaag niet sporten. Ik kan maandag pas weer gaan. Volgens mij ben ik wel n klein beetje afgevallen, mijn werk gilletje zit ineens een stukje losser!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 12:34

Goed bezig allemaal! het werkt trouwens erg motiverend om al deze verhalen te lezen :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:23

Simoonzel schreef:
MaritB schreef:
Prikpil en andere hormonen werkt bij iedereen anders dus nooit meer ongesteld is niet perse te zeggen.

Wel vervelend als je er zo veel last van hebt. Ik heb ook wel veel last daarom verschillende pillen geprobeerd maar tot nu toe nog niet de oplossing gevonden, werd eigenlijk juist erger dus ik heb mij er bij neergelegd.

Bij mij werkt de pil wel echt goed, maar nu lijkt het te zwak te worden. Wordt de prikpil ook vergoed? Tot mijn 21e bedoel ik dan. :P

Ik ben 35 en betaal een eigen bijdrage van 1,20 per keer. Nog geen 5 euro per jaar

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:27

Op de sportschool hebben ze een nieuw systeem voor de funxtionles. 4 weken hetzelfde programma, zodat je elke keer meer gewicht pakt en meer vooruitgang boekt. Ben deze week 3x geweest en heb het enthousiasme weer terug:-)

Ook is het buikspierkwartier (duurt meestal een half uur:-)) ook in de vorm van een circuittraing, met gewichten, bal, etc werkt effectiever en ik vind het leuker dan het standaard buikspieroefeningen doen. Dik tevreden, word nog eens een mooie zomer:-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 21:17

Klinkt als een prettig programma mama3!

Ik had vandaag workout 15.3 en die viel echt heel erg tegen, alle pogingen werden afgekeurd dus was helemaal kapot aan het einde. Daarna nog een uur in de tuin gewerkt en vanavond heerlijke kip gegeten en nu even cheaten met een stokbroodje en blokjes kaas op de bank. Was ik heel erg aan toe...

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 22:34

Wauw Gianti! Wat heb jij een prachtig figuur! Jullie foto's zijn voor mij een hele goede motivatie!
Vandaag op het uitmesten van de stal na weinig gedaan, maar dat gun ik mezelf na een week lang rennen en stressen :o Wel trots op mezelf, want normaal zou ik op zo'n dag heel veel snacken, en dat heb ik niet gedaan!
Gisteren een semi-baalavondje, omdat ik veel langer bezig was met mijn werk dan verwacht, dus ik kon niet zo lang naar de sportschool als gehoopt. Uiteindelijk nog wel bijna mijn schema afgekregen, alleen niet geroeid. Dus dan volgende week maar wat extra!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 23:19

Dit topic motiveert mij ook enorm!

Vandaag de hele dag gewerkt in de winkel. Dus de hele dag staan en lopen. Toen ik thuis kwam vroegen ze.of ik even frietjes wilde gaan halen. Dus niet zo gezond. Maar het weekend is hier altijd iets minder gezond. Maandag weer sporten!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 03:24

Wow russel dank jr wel :o :o en de rest ook!!

Dit topic is voor mij ook zoveel motivatie om weer door te gaan.. Vooral nu ik weer in dipje zit..

Buikspier kwartier wil ik zeker ook meer meepakken!!!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:19

Hoii! Mag ik me ook melden?

Ik heb nadat ik mijn paard heb verkocht een tijdje fanatiek gesport. Dat is helaas verwaterd en de sportschool was niet zo leuk (fit4free). Nu is mijn vriend een paar maanden in een nieuwe sportschool weer fanatiek bezig en gaat het bij mij ook weer kriebelen.

Ik heb nu een gratis proefweek aangevraagd en we gaan morgen samen sporten incl begeleiding. Wish me luck!

Ben voornamelijk wel van de groepslessen (bodypump) maar denk dat naar een schema toe werken ook erg motiverend is.

Hoe combineren jullie het allemaal met je paard eigenlijk? Ik rijd nu 1x pw op een paardje en wil 3x pw naar de sportschool.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:47

Welkom maris!
Mijn paard is al enkele jaren met pensioen, dus ik rijd nauwelijks meer.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:50

Hee maris! Wat leuk. Eerst ging je ook regelmatig met je vriend zag t op fb voorbij komen super leuk dat je samen gaat hopelijk bevalt deze sportschool beter.
Ik rij niet meer dus hoef niet te combineren alleen met me werk wat in de zomer een hell wordt en dan ook niet weet hoe te combineren nog

Hier valt me cheatweekend mee. Vrijdag alle chips en nootjes laten staan alleen wel halve fles malibu en 1.5l ananassap op ook niet echt best.
Gisteren brak weinig gegeten ook.
Vandaag komt de familie hebben bewust geen taarten maar koeken genomen. Kijken of ik vandaag weer van de chips af kan blijven en dan morgen vol gas sporten.

Fijne zondag allemaal

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:53

Vies weer vandaag :( ga niet hardlopen. Heb ook absurd veel spierpijn van al die wallballs gisteren, poeh...
Zo eens de stoofpot voor vanavond aanzetten, en dan lekker het huis even schoonmaken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:58

Wie weet leuke hardloop app?

Welkom Maris!!