eefj33 schreef:Zilverpoets is niet zo goed voor je gaatje geloof ik
Nja dan is het maar goed dat ik het nog niet gebruikt heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_CP schreef:Vumana89 schreef:9 gram zeezout op 1 liter afgekookt water
Tip voor de mensen die een helix laten zetten: kies altijd eerst voor een staafje en bespaar jezelf een hoop irritaties. Ik ben naar een andere piercing shop gegaan en daar hoorde ik dat de genezing van een helix met een ringetje twee keer zo lang duurt als bij een staafje (minimaal 1,5 jaar).
Cindeeh schreef:Hmm, ik heb oorbelletjes gehaald, gewoon zilver, bij de lucardi. Maar de ene die ik in mijn "verse" piercing gat had zitten, werd helemaal zwart... Dus die eruit gehaald, onder het mom van, die maak ik vd week schoon. Wat me niet lukte(had ook niet veel moeite gedaan though, lol), Wil ik hem weer in doen, hele ding verbogen en sluitinkje helemaal kaduk.. Dus nu heb ik een ringetje en een staafje, lekker suf maargoed haha. Dus vanmiddag maar even een nieuw setje halen. En zilverpoets.
(of mochten jullie nog geheime oma trucjes hebben voor het schoonmaken van zwart zilver, be my guest)
Dyphusion schreef:_CP schreef:
Tip voor de mensen die een helix laten zetten: kies altijd eerst voor een staafje en bespaar jezelf een hoop irritaties. Ik ben naar een andere piercing shop gegaan en daar hoorde ik dat de genezing van een helix met een ringetje twee keer zo lang duurt als bij een staafje (minimaal 1,5 jaar).
Zoals al vaker in dit topic is benoemd, een ringetje is niet beter of slechter dan een staafje. Wie weet had je met een staafje dezelfde problemen gehad. De een heeft er namelijk wel last van met een staafje, en de ander niet. Idem met een ringetje. Ik heb zelf bijvoorbeeld nergens last van gehad en sliep de avond van het zetten al weer op mijn gepiercete oor.
_CP schreef:Dyphusion schreef:Zoals al vaker in dit topic is benoemd, een ringetje is niet beter of slechter dan een staafje. Wie weet had je met een staafje dezelfde problemen gehad. De een heeft er namelijk wel last van met een staafje, en de ander niet. Idem met een ringetje. Ik heb zelf bijvoorbeeld nergens last van gehad en sliep de avond van het zetten al weer op mijn gepiercete oor.
Ik had de eerste tijd ook nergens last van, maar een ringetje is dus beweeglijker dan een staafje waardoor het minder goed de kans krijgt om volledig te genezen. Deze mensen zullen niet voor niks een staafje aanbevelen.
Spruitjee schreef:NaCl is de wetenschappelijke benaming voor zout als ik mij dat nog goed herinner van school.
Dyphusion schreef:Zoals al vaker in dit topic is benoemd, een ringetje is niet beter of slechter dan een staafje. Wie weet had je met een staafje dezelfde problemen gehad. De een heeft er namelijk wel last van met een staafje, en de ander niet. Idem met een ringetje. Ik heb zelf bijvoorbeeld nergens last van gehad en sliep de avond van het zetten al weer op mijn gepiercete oor.