Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:33

Ik doe t altijd zelf :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:36

Ik doe de kleuren en bijknippen zelf, maar voor dingen die mis kunnen gaan (ombre, bleken, nieuw model knippen) naar de kapper :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 22:37

Ik wil ook altijd onmogelijk haar :') dan probeer ik het net zo te stylen als een celeb ofzo... faal lukt nooit, geldt ook voor makeup creaties eigenlijk _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:54

Jullie durven wel echt allemaal met jullie kleurtjes. *\o/* Ben echt huiverig voor verven. Het bijhouden, de kosten, de uitgroei etc. etc. Teveel werk, teveel centen haha. Volgens mij als je eenmaal begint, blijf je altijd bezig.

Als ik het ooit zou verven dan is het een redelijk simpele chocolade/donkerbruine kleur: http://petitebrigitte.com/2007/03/19/ch ... says-karl/
<3

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:55

Ik lees natuurlijk nog steeds met jullie mee en heb nu weer even een vraag. Omdat ik ben afgestudeerd heb ga ik eind november 4 dagen naar Londen. Welke producten moet ik daar echt kopen, wat zijn de aanraders?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:03

Niniane schreef:
Jullie durven wel echt allemaal met jullie kleurtjes. *\o/* Ben echt huiverig voor verven. Het bijhouden, de kosten, de uitgroei etc. etc. Teveel werk, teveel centen haha. Volgens mij als je eenmaal begint, blijf je altijd bezig.

Als ik het ooit zou verven dan is het een redelijk simpele chocolade/donkerbruine kleur: http://petitebrigitte.com/2007/03/19/ch ... says-karl/
<3

Ik ook, zou 't graag een keer proberen maar echt verven durf ik denk ik niet :+ Denk dat ik eens een spoeling ga proberen.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:11

liiza schreef:
Ik lees natuurlijk nog steeds met jullie mee en heb nu weer even een vraag. Omdat ik ben afgestudeerd heb ga ik eind november 4 dagen naar Londen. Welke producten moet ik daar echt kopen, wat zijn de aanraders?

leuk! Welkom in mijn land en mijn stad alvast :D
ik raad alles van sleek en urban decay aan (weet niet of je dat in nl kan kopen?) verder ook vooral even naar topshop, die hebben een geweldige eigen make up lijn met aparte kleurtjes enzo :j en voor kleren ook naar topshop, en forever 21 :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:12

Vinden jullie het erg als ik mee praat/lees? Vind dit wel een erg leuk topic :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:13

_Selena schreef:
Vinden jullie het erg als ik mee praat/lees? Vind dit wel een erg leuk topic :j

Hee Selena! :D

Leverage

liiza schreef:

Je moet eens kijken naar de concealer van Collection, schijnt een hele goeie te zijn en niet in NL te krijgen :)

saddledancer

Selenaaaa :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:15

Collection is heel fijn ja, kan je dat niet in nl krijgen ?? :wow:

ik zie t alweer, ik heb dus eigenlijk geen idee van wat wij hier hebben dat er in nl niet is :') als je van bepaalde merken wil weten hoe ze zijn zodat je weet of ze het kopen waard zijn kan ik wss WEL helpen :D
Laatst bijgewerkt door saddledancer op 12-11-14 23:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:15

saddledancer schreef:
Wat vinden jullie trouwens van zoella en haar beautyline?? Ik vind het geweldig!! :D

Leuk! Zoe zelf heeft leuke vlogs om te kijken al moest ik even wennen aan haar stem.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:16

saddledancer schreef:
Collection is heel fijn ja, kan je dat niet in nl krijgen ?? :wow:

Kwam wel een vage site tegen waar je het kon bestellen, geloof dat ik via Bol.com aan die site kwam maar de concealer verkochten ze daar niet :n

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 23:16

Jikkeee schreef:
Ooohh Navatu, dat is gaaaf! Vind het oranje ook erg mooi Cyella, heb nu ook mijn halve haar 'oranje' :'). Ik blijf braaf bij het blonderen. Ben benieuwd hoe die tandenbleekset je gaat bevallen!

Ik stuur je een PB Deijs, vind ik altijd wel gezellig :P.

leuk! :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:17

Niniane schreef:

<3

Hier nog een huiverig persoon voor verven hoor! :')
Ik heb zelf donkerbruin haar en zou graag iets van caramel achtige highlights willen, maar ben echt als de dood dat het mislukt of misstaat.
Dit vind ik echt heel gaaf, maar durf het gewoon echt niet haha: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... bc6f95.jpg

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:18

Djilna schreef:
saddledancer schreef:
Wat vinden jullie trouwens van zoella en haar beautyline?? Ik vind het geweldig!! :D

Leuk! Zoe zelf heeft leuke vlogs om te kijken al moest ik even wennen aan haar stem.

ik kijk haar vlogs echt Te vaak <3 maar haar stem vind ik heel normaal?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:19

adecuada schreef:
Niniane schreef:

<3

Ik heb zelf donkerbruin haar en zou graag iets van caramel achtige highlights willen, maar ben echt als de dood dat het mislukt of misstaat.
Dit vind ik echt heel gaaf, maar durf het gewoon echt niet haha: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... bc6f95.jpg

Oeff, die voorbeeldfoto is gaaf.....

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:20

Oh dat is wel heel mooi!! Dat kan bijna niet misstaan toch?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:21

Heee Kim en saddledancer (help me wat is je naam ookal weer?) :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:21

Die highlights zijn mooi, toffe kleuren combo zo! :)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:23

_Selena schreef:
Heee Kim en saddledancer (help me wat is je naam ookal weer?) :D

Christina :D (of Chrissy, de meesten zeggen Chrissy :') )

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:24

Ja nu ik er aantal gezien heb wel. Maar voor mij was het even wennen. Misschien niet perse de stem maar de manier van praten :D Ik volg eigenlijk alleen maar Engelse. Estee, Amelia, Zoe, In the frow met dat paarse haar, Becky, enz :+

Haarkleuren! :D :D
Goudkoperblond (werd natural redhead := ), oranje, herfstroodbruin, kopermahonie, chocoladebruin met goudblonde plukken, mokkabruin, chocoladebruin enz :+ Momenteel dus eigen kleur met 3 kleuren erdoor. Bruin, koperrood en een paar plukjes bovenop iets blonder. Maar door de rode spoelig die ik als opfris mee heb gekregen voor 3x zit nu over alles een koperen gloed :+:
Denk erover weer naar (koper)rood te gaan en daarna evt puur chocolate, maar dat is donkerbruin met goudengloed. Bijna zwart :+
En dan laat ik het weer uitgroeien :')

Doe het altijd zelf, alleen de laatste keer met die 3 kleuren erin heb ik laten doen. Was met folies.
Van mezelf ben ik midden tot donkerasblond.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 12-11-14 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:26

adecuada schreef:

Gewoon doen! Bij de kapper gaat dat prima. En kan me niet voorstellen dat het niet staat!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:28

Ik ken vrij veel meisjes die zo praten haha :D maar ik kijk ook alleen engelse en amerikaanse, vind nederlands stiekem een hele nare taal om naar Te luisteren (sorry :( )

klinkt tof, 3 kleuren :D kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen haha

(ik heb net nieuwe nagels en typen is echt lastig :') gelukkig went t altijd vrij snel)