Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:05

Valt me nogal tegen dat het juiste antwoord nog niet is genoemd. Ik geef jullie nog een kans....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:34

Doe dat dan zelf? :)*

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:50

Jij bedoelt dat er toen nog geen mazelenvaccin was?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:22

Ik de stad waar ik werk heerst mazelen onder de antroposofen op de Steiner school (prive onderwijs waar je zo‘n 20% van je salaris inleverd). Als antroposoof kun je natuurlijk niet main-stream mee enten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:44

IMJ schreef:
Een statistiekje gevonden van de mazelen, prevalentie. Dus niet het aantal doden
[ [url=m/N7Xu0s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het goed te lezen? Bij de eerste vertikale pijl idd de vaccinatie geïntroduceerd.

Met de gevolgen voordat de vaccinatie geïntroduceerd werd, inderdaad minder doden.. wel veel andere narigheid:

[ [url=m/tNVMKy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Wat was nu het verschil in leefomstandigheden van de jaren '60 en het heden?

DDT

https://www.europeanlung.org/en/news-an ... -childhood

17.09.2018
EXPOSURE TO ORGANOCHLORINE PESTICIDES IN THE WOMB LINKED TO POORER LUNG FUNCTION IN CHILDHOOD

Paris, France: Babies exposed to higher levels of organochlorine compounds in the womb go on to have worse lung function in childhood, according to new research presented today (Tuesday) at the European Respiratory Society International Congress.
These compounds, which include the pesticide DDT, as well as electrical insulators and other industrial products, are now banned in most parts of the world.

Geen wonder dat je als jong kind dan geen mazelen erbij kunt hebben. Dat nekt je kleine longetjes dan wel.

Wanneer je moeder heerlijk bespoten werd tijdens de jaren '60 terwijl ze zwanger was.

Maar een klein verschil met de leefomstandigheden van tegenwoordig hoor.
Dat doen we wereldwijd niet meer hè.
DDT is verboden... sinds wanneer ook alweer?

Afbeelding

Rond 1970 begonnen Noorwegen en Zweden met het verbod op DDT.
1972 en '73 volgden de USA, Nederland, België, Duitsland, Frankrijk enz...

Maar Engeland niet.
Nu hadden we toen nog geen internet, maar velen hadden wel een zwart-wit tv in hun huis staan die dit soort nieuws bij iedereen thuis bracht. (In Engeland in dit geval, want in het gequote bericht gaat het per slot van rekening om de Engelse cijfers).
Lekker dan, zo'n wereld om je heen die alarm slaat over het gevaar van DDT voor je gezondheid en DDT verbant.

In 1986 wordt DDT uiteindelijk ook in Engeland verboden.
Vanaf dan dus geen bespoten moeders meer die baby's met een door DDT afwijkende longfunctie op de wereld zetten.
De laatste DDT kinderen worden groot...
In 1990 zijn die al 3 jaar oud.

https://academic.oup.com/ije/article/28/2/179/655222

Afbeelding

Tussen 1970 en 1986 zie je ook de grootste afname in DDT aantroffen in moedermelk van West Europese moeders.
Wat dus staaft dat ze minder DDT binnen kregen (zelfs de sterkste afname daarvan), in de periode waarvan de grafiek van bokket IMJ beweert dat de afname van gezondheidsproblematiek toe te schrijven was aan het mazelen vaccin.
De gezondheidsvoordelen die te wijten waren aan het verbannen van DDT in de wereld worden, heel strategisch, niet genoemd.

Nee, volgens de post van MIJ waren de leefomstandigheden in de jaren '60 vrijwel gelijk aan die van ons nu :')
Gelukkig zijn er een heleboel objectieve wetenschappers, waaronder de Europese Long Stichting, die daar heel anders over dachten.

En wat doet Merck, die niet alleen vaccin producent was maar ook chemicaliënproducent,

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Merck_Group

die in zijn laatstgenoemde functie dus ook allang op de hoogte was van alle effecten van DDT, de verontrustende resultaten van onderzoeken en het te verwachten effect op de volksgezondheid wanneer DDT verbannen zou worden...
Zij introduceren, how convenient, het mazelen vaccin in de periode dat DDT wereldwijd verbannen wordt.
Het moment waarop voor het mazelenvaccin correlatie officieel causatie werd, terwijl dit voor de verbeterende gezondheid wereldwijd door verbannen van DDT niet mag gelden.

De 150000 longcomplicaties minder per jaar kwamen niet door de sterke afname van kinderen met een verminkte longfunctie, nee, dat kwam door het mazelenvaccin.
Het is maar net door welke bril je het graag wilt zien.
Confirmation bias.

Claude Bernard: " The pathogen is nothing, the terrain is everything"

"Bernard was right, the pathogen is nothing, the terrain is everything", 'Louis Pasteur's words on his deathbed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:23

Provaxxer be like...

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:48

En waarom zijn er dan nu zoveel uitbraken met complicaties?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:56

Je schuift serieus alle longaandoeningen af op DDT en niet op de complicaties van de mazelen (zoals vermeld in het artikel)?

Je denkt dat het plan van Merck was om op deze manier mensen te laten geloven dat het mazelenvaccin werkte terwijl ze in feite heftig reageerden op DDT?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:47

IMJ schreef:

Wist je nog niet dat Merx weer DDT stiekem heeft gebruikt op al die plekken??

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:56

Ter leeringhe en de vermaeck :))
Volgens mij komt dit van Vaccin vrij.
Helaas kan ik daar zelf niet op kijken na geblokkeerd te zijn toen ik kritische vragen stelde :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-19 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Screenshots van prive-communicatie verwijderd.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:32

bigone schreef:
IMJ schreef:

Oh nooo! De gnieperts!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:35

@lautje.. zelfde discussie.. zelfde mensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:42

bigone schreef:
IMJ schreef:

STIEKEM????

Afbeelding

http://chm.pops.int/Portals/0/download. ... car.En.pdf

Het zou jullie sieren als je eens verder keek dan je neus lang is en alle factoren bekeek die van invloed zijn op de verzwakking van de gezondheid van bevolking, zoals armoede, het ontbreken van hygiëne en goed voedsel, gebruik van gifstoffen enz enz.

Ik vlieg er weer vandoor zodat jullie jezelf verder belachelijk kunnen maken en ongestoord hysterisch kunnen doen over niet vaccinerende mensen.
Fijne dag!

:evaw:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:58

Een vliegtuig verzinnen om het land te ontvluchten is gelukkig niet hysterisch.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:31

Oh ja, want voor DDT bekend was en gebruikt werd, traden er nooit complicaties op bij mazelen. En ook niet bij andere ziekten, bij geen enkele ziekte, de mensheid fietste overal vrolijk doorheen.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:43

Anoniem schreef:
Ik vlieg er weer vandoor zodat jullie jezelf verder belachelijk kunnen maken en ongestoord hysterisch kunnen doen over niet vaccinerende mensen.
Fijne dag!

Sorry, maar dit vind ik echt heel grappig :')

Wij kunnen ons verder belachelijk maken :') hahahaha de ironie :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:59

Repelsteel, je aversie tegen dom vaccineren en domme mensen is wel duidelijk nu. Maar je denigrerende uitlatingen tov andersdenkenden vind ik ronduit belachelijk. Op het moment dat er zaken worden vermeld die wel eens het tegendeel kunnen bewijzen van wat jij beweerd word je toon niet leuk. Misschien kun je daar iets mee richting de volgende bestemming aangezien je weer aan het vliegen bent.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:02

Don't argue with idiots
(better not look in the mirror then)
Sorry, kon het niet laten.

Ik bedoel maar:
'Moeders heerlijk bespoten met ddt'.
Kostelijke woordkeuze. Krijg spontaan associaties met deoreclames (oei, ook fout).

Als je je punt wil maken, heb je meer kans serieus genomen te worden met een wat volwassener woordgebruik, attitude en dito argumentatie, Repelsteel.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:18

Ik begrijp wel dat zodra het heet onder je voeten word, je ervandoor vliegt. Jammer van je aanvallende woordkeuze Repelsteel.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:40

Anoniem schreef:
Tussen 1970 en 1986 zie je ook de grootste afname in DDT aantroffen in moedermelk van West Europese moeders.
Wat dus staaft dat ze minder DDT binnen kregen (zelfs de sterkste afname daarvan), in de periode waarvan de grafiek van bokket IMJ beweert dat de afname van gezondheidsproblematiek toe te schrijven was aan het mazelen vaccin.
De gezondheidsvoordelen die te wijten waren aan het verbannen van DDT in de wereld worden, heel strategisch, niet genoemd.

DDT heeft niets met mazelen te maken.

Vanaf 1960 werd het gebruik van de pil gepopulariseerd.
Niemand claimt dat de pil het aantal gevallen van mazelen sterk heeft verminderd.

In 1961 werd valium uitgevonden.
Niemand beweert dat valium (mamma's little helper) mazelen heeft teruggedrongen.

In 1965 werd de eerste cd geproduceerd.
Nooit gedacht dat luisteren naar cd's preventief werkt tegen mazelen.

Er bestaat geen oorzakelijk verband tussen de afname van het aantal gevallen van mazelen en het verminderd gebruik van DDT.
Zo'n verband bestaat wél met het vaccin.
De werkzaamheid van het vaccin werd nl. met diverse wetenschappelijke experimenten bewezen.

Als je eerst in studies en experimenten vaststelt dat het vaccin werkt,
vervolgens het vaccin introduceert bij de bevolking,
en tenslotte vaststelt dat het aantal gevallen van mazelen massaal terugloopt,
dan zijn oorzaak en gevolg duidelijk genoeg.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:25

Toch he..... als je zo gaat redeneren kun je ook stellen dat Charles en Diana mijn moeder's bevalling hebben ingeleid. Als die niet getrouwd waren was ik noooooit op dezelfde dag geboren, weet ik zeker. :')

Mijn ex vond dan altijd dat ik het niet in het belachelijke moest trekken, maar hij miste het punt dat ik probeerde te maken. Zoiets:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:19

BigBen schreef:
[naam] schreef:

DDT heeft niets met mazelen te maken.

Vanaf 1960 werd het gebruik van de pil gepopulariseerd.
Niemand claimt dat de pil het aantal gevallen van mazelen sterk heeft verminderd.

In 1961 werd valium uitgevonden.
Niemand beweert dat valium (mamma's little helper) mazelen heeft teruggedrongen.

In 1965 werd de eerste cd geproduceerd.
Nooit gedacht dat luisteren naar cd's preventief werkt tegen mazelen.

Er bestaat geen oorzakelijk verband tussen de afname van het aantal gevallen van mazelen en het verminderd gebruik van DDT.
Zo'n verband bestaat wél met het vaccin.
De werkzaamheid van het vaccin werd nl. met diverse wetenschappelijke experimenten bewezen.

Als je eerst in studies en experimenten vaststelt dat het vaccin werkt,
vervolgens het vaccin introduceert bij de bevolking,
en tenslotte vaststelt dat het aantal gevallen van mazelen massaal terugloopt,
dan zijn oorzaak en gevolg duidelijk genoeg.

Leer eens lezen.
Ik zeg dat nergens.
Ik zei:

Citaat:
De 150000 longcomplicaties minder per jaar kwamen niet door de sterke afname van kinderen met een verminkte longfunctie, nee, dat kwam door het mazelenvaccin.

Citaat:
dat de afname van gezondheidsproblematiek toe te schrijven was aan het mazelen vaccin.

Met DDT verzwak je wel het afweersysteem waardoor het virus makkelijker zijn gang kan gaan en de gastheer ziek kan maken.
Dus zou ik een oorzakelijk verband niet zomaar uitsluiten, zoals jij wel doet.
In het land der blinden is éénoog koning :P

"The innate immune system works to fight off pathogens before they can start an active infection. "

https://www.rivm.nl/mazelen

Mazelen begint met koorts, hoesten, neusverkoudheid en oogontsteking.

Het wordt overgedragen door besmette druppeltjes vocht die mazelenpatiënten uitademen, niezen of hoesten.

https://news.yale.edu/2018/09/11/fighti ... says-study

To investigate further, the researchers triggered the virus surveillance pathway — known as the RIG-I pathway — in both nasal and lung cells. They found that both cell types generated an antiviral response and a defense response against oxidative stress, a form of cell damage induced by viruses and other inhaled irritants such as cigarette smoke ( of DDT rook in dit geval, want DDT is een bewezen oxidative stress veroorzaker *) or tree pollen.In nasal cells, the antiviral response was stronger, but in bronchial cells, defense against oxidative stress was more pronounced.

In additional experiments, the research team found evidence for a tradeoff: The defense response against oxidative stress shut off antiviral defenses. To probe this further, the team exposed nasal cells to oxidative stress in the form of cigarette smoke, and then to the cold virus, and found that the nasal cells were more susceptible to the virus. “They survive the cigarette smoke but can’t fight the virus as well,” Foxman said. “And the virus grows better.”

This finding points to a delicate balance between the body’s different defense mechanisms, Foxman said. “Your airway lining protects against viruses but also other harmful substances that enter airways. The airway does pretty well if it encounters one stressor at a time. But when there are two different stressors, there’s a tradeoff,” Foxman explained. “

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/28471346/

*These results suggest that DDT sub-acute treatment causes oxidative stress

Maar waarschijnlijk word je nu nog steeds niets duidelijk.
Het staat je vrij om weer met cd's, of voor mijn part autobanden te gaan gooien om jouw punt te maken dat, inderdaad, compleet langs mij heen schiet.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:49

Moet je geen vliegtuig halen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:20

dromertje2 schreef:
Moet je geen vliegtuig halen?

Heb jij niets beters te melden?
Kun je ontopic blijven ipv dit soort persoonlijke aanvallen te doen?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:35

Om on topic te blijven gebruik ik hetzelfde gezegde dat jij gebruikt nl:

In het land der blinden is éénoog koning  ;)