Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabini schreef:Zo zeg! Level 2 vraagt wel veel meer van je stabiliteit.
Ik vind het best moeilijk
Heb net dag 11 gedaan, dus de tweede keer level 2. En de spierpijn is ook terug trouwens
Dianta schreef:MightyJoe schreef:Zo ik heb net hardgelopen en er achter aan dag 1 van Shred.. Ging goed! Bij 2 oefeningen voel ik niets namelijk die dat je je gewicht naar achter moet doen(shoulderpress???) en dat je moet liggen en je gewichten omhoog en naar beneden moet doen. Is het verstandig om voor die oefeninen zwaardere gewichtjes te nemen? Gebruik nu 1 kg gewichtjes
Ik denk dat je dumbbell row bedoelt? Zeker doen! Ik doe ze nu beide met 3kg, ik ga bij de flyes nog 2kg bijgooien, bij dumbbell row 1kg. Hoe hoger de kg's, hoe beter (more calorie burn)
LisErm94 schreef:Zo dag 18 zit er weer op.
Ondanks dat ik echt geen zin had door hoofdpijn toch maar begonnen, en rara de hoofdpijn is bijna weg
Naderhand de yoga meltdown gedaan, en die had ik echt onderschat haha.
Uiteindelijk bijna alles kunnen doen maar man wat was dat zwaar
Maar wel heel erg leuk vond ik dus die ga ik er drie dagen in de week bij doen.
Sabini schreef:Loesss schreef:Wat een goed idee van die schoolbeker!Wat bij mij kei goed werkt. Ik heb een schoolbeker gekocht zeg maar en maak ieder weekend voor een week vooruit smoothie, vries ik in en deze neem ik dan mee met yoghurt erdoor. Vult kei goed en echt super lekker.
Deze week had ik: 2 grote handen frambozen, 3 kiwi's en 5 mandarijnen en een hand bosbes. Daarbij doe ik dan 3 eetlepels lijnzaad. Hieruit kon ik 7 porties maken. En daarbij dan dus yoghurt. Kei lekker en vult super goed.![]()
Klinkt lekker allemaal. Waar koop je lijnzaad?