Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:07

Doorgaan!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:13

Doorgaan natuurlijk :j Gewoon proberen. Dit is (waarschijnlijk) je eerste keer 30 Day Shred. Na deze 30 dagen gaat de tweede keer (mits je dat gaat doen) vast veel makkelijker ;) Kom op, doorzetten meid!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:13

Doorgaan, door de walking push ups zullen je spieren wel even uitgerekt worden }>

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:16

Sabini schreef:
Zo zeg! Level 2 vraagt wel veel meer van je stabiliteit.
Ik vind het best moeilijk :o

Heb net dag 11 gedaan, dus de tweede keer level 2. En de spierpijn is ook terug trouwens :')

Heb je maar 9 dagen level 1 gedaan dan? :)
Ik vond level 2 in het begin ook heeeel zwaar, nu gaat het al wat beter en de spierpijn is ook weg!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:19

Aranel schreef:
Heb je maar 9 dagen level 1 gedaan dan? :)
Ik vond level 2 in het begin ook heeeel zwaar, nu gaat het al wat beter en de spierpijn is ook weg!
Je hebt gelijk inderdaad. Oeps.. Ben dus iets te vroeg begonnen met level 2. Nja ik was level 1 best wel zat eigenlijk.. :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:20

Ik zou vandaag ook het liefst naar level 3 gaan hoor :)) Maar ik ga toch maar netjes level 2 afmaken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:20

Hihi :Y) Doe je level 2 of 3 toch gewoon een dagje extra :)

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:53

Ik heb zojuist dag 1 level 1 gedaan...ik moet zeggen dat ik m'n kuiten behoorlijk voel.
Ik had niet echt het idee dat (op je rug liggen en dan de gewichten boven je ogen en weer terug doen) die oefening zoveel effect had, ik voelde er weinig bij. Ook het "boxen" was niet zo moeilijk.
Touwtje springen, en die andere buikspieroefeningen op de grond, die deden echt zeer!!! haha!

Wat kan ik doen om het boksen en die andere oefening wat meer effect te laten hebben? Ik heb wel gezweet hoor, en naderhand stond ik wel even te trillen op m'n benen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:54

Dieper door je knieën zakken, zodat je je benen echt voelt branden en je buikspieren aanspannen tijdens het boksen. En voor die op je rug misschien zwaardere gewichtjes?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:04

Dianta schreef:
MightyJoe schreef:
Zo ik heb net hardgelopen en er achter aan dag 1 van Shred.. Ging goed! Bij 2 oefeningen voel ik niets namelijk die dat je je gewicht naar achter moet doen(shoulderpress???) en dat je moet liggen en je gewichten omhoog en naar beneden moet doen. Is het verstandig om voor die oefeninen zwaardere gewichtjes te nemen? Gebruik nu 1 kg gewichtjes

Ik denk dat je dumbbell row bedoelt? Zeker doen! Ik doe ze nu beide met 3kg, ik ga bij de flyes nog 2kg bijgooien, bij dumbbell row 1kg. Hoe hoger de kg's, hoe beter (more calorie burn ;) )

Ik bedoel inderdaad de dumbbel row! Heb alleen 1kg gewichtjes maar er is vast wel iets op te bedenken. :j Misschien in een 1,5 liter fles vullen met zand :)

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:15

Zo dag 18 zit er weer op.
Ondanks dat ik echt geen zin had door hoofdpijn toch maar begonnen, en rara de hoofdpijn is bijna weg :)
Naderhand de yoga meltdown gedaan, en die had ik echt onderschat haha.
Uiteindelijk bijna alles kunnen doen maar man wat was dat zwaar :P
Maar wel heel erg leuk vond ik dus die ga ik er drie dagen in de week bij doen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:17

LisErm94 schreef:
Zo dag 18 zit er weer op.
Ondanks dat ik echt geen zin had door hoofdpijn toch maar begonnen, en rara de hoofdpijn is bijna weg :)
Naderhand de yoga meltdown gedaan, en die had ik echt onderschat haha.
Uiteindelijk bijna alles kunnen doen maar man wat was dat zwaar :P
Maar wel heel erg leuk vond ik dus die ga ik er drie dagen in de week bij doen.

Ik ook :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:18

Ik heb nog geen tijd gehad of kunnen maken om te shredden vandaag. Misschien vanavond maar even.

Overigens ga ik binnenkort ook weer paardrijden, vanaf maart/april weer wielrennen en misschien ook nog kickboksen.
En ik wil na 30DS ook nog Six week sixpack gaan doen :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:28

Zo maar voor de 2e keer level 2 gaan doen, moest eerst even opwarmen!

Had vanmiddag dressuurwedstrijd, F15. M'n paard had ook last van de sneeuw, de remmen deden het niet zo goed := Hyperdepieper de bak door en zo goed en kwaad als het ging m'n figuren gereden. Kreeg ik 203 punten, veel onvoldoendes ook op m'n handen/zit en hulpen en tempo, ik "hang" te veel en moet meer met m'n zit terug rijden. Terwijl ik echt geprobeerd heb om goed te blijven zitten, maar ze wilde gewoon niet ontspannen :(
(Bijvoorbeeld in galop van hand veranderen met 4-6 drafpassen, ik wendde af en weg was m'n paard, lief dat ze onder x nog wel omsprong. Ze maakt zich dan totaal doof voor de hulpen.)

Over eten gesproken. Mijn lunch was warme chocomel met slagroom. Misschien toch nog wat kleins eten voor ik ga shredden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:29

Vandaag dag 5 gedaan, merk dat de push ups wel beter gaan maar het zal nooit mijn favoriete oefening worden. :n Blegh.

Sowieso niet echt mijn dagje vandaag, kon slecht mijn balans houden zo nu en dan. Toch maar door gezet en gelukkig af kunnen maken. :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:34

Sabini schreef:
Loesss schreef:
Wat bij mij kei goed werkt. Ik heb een schoolbeker gekocht zeg maar en maak ieder weekend voor een week vooruit smoothie, vries ik in en deze neem ik dan mee met yoghurt erdoor. Vult kei goed en echt super lekker.

Deze week had ik: 2 grote handen frambozen, 3 kiwi's en 5 mandarijnen en een hand bosbes. Daarbij doe ik dan 3 eetlepels lijnzaad. Hieruit kon ik 7 porties maken. En daarbij dan dus yoghurt. Kei lekker en vult super goed.
Wat een goed idee van die schoolbeker! :)*

Klinkt lekker allemaal. Waar koop je lijnzaad? :o

Bij de Tuinen, vlakbij. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:35

Lijnzaad kun je ook bij vrijwel elke supermarkt kopen tegenwoordig. :)

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:48

Klaar met dag 2! Daarna nog een filmpje van Tiffany Rothe gedaan en 10min crosstrainer. Morgen Troubles zones, ik ben benieuwd. Ik heb mezelf net getrakteerd op een geprakte banaan met cacao erdoor en twee crackers in dippen :9

Ik eet ook elke ochtend lijnzaad door mijn havermout :j

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:53

Hey iedereen, ik zou me ook graag bij het fanatieke groepje shredders voegen :P . Ik heb vandaag dag 6 van level 1 gedaan! Maar wat zijn die pushups zwaar, ik kan er nu nog steeds maar 4 echte in de eerste reeks doen en in de tweede reeks pushups heb ik het zelfs moeilijk met Anita na te doen... Verder is die dumbell row niet moeilijk genoeg met gewichtjes van 1 kg, dus ik moet er dringend eens zwaardere halen. Maar in de sportwinkel waar ik laatst keek, hadden ze enkel 3 kg en dat vond ik toch wel erg zwaar al haha :D .
Bij Squat en Press krijg ik na een tijdje last van mijn spieren in mijn schouders, maar precies niet omdat de gewichtjes te zwaar zijn maar omdat ik geen bloed in mijn armen krijg, ofzo ... Ik moet wel zeggen dat ik na de 30 min meteen gerecupereerd ben, dus buiten de pushups gaat het allemaal wel goed :D .

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:05

Nou ik ben nog steeds niet begonnen :( Heb alles in huis! Gewichtjes, matje en heb zelf een meetlint gekocht! Maar kom maar niet aan het filmpje. Downloaden lukt niet, en de site in de OP zijn de dvd's uitverkocht. Zoals het nu lijkt kan ik de dvd alleen uit het buitenland bestellen. Of hebben jullie nog ideeen?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:10

En via youtube kijken wil je niet?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:11

Ze heeft geen internet thuis behalve op mobiel ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:14

Kijk, dat verklaart een en ander :))

Kun je Raponsje niet PB'en? Zij kon geloof ik via via de dvd's bestellen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:14

Klopt :) Ik woon nogal achteraf :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:19

Ik heb dag 18 ook achter de rug.

Net als iemand die op de vorige pagina postte, de Yoga Meltdown erbij gedaan. Pff dat heb ik echt onderschat! Ik dacht dat t best te doen was, maar op een gegeven moment had ik echt trillende spieren.

Ik ga proberen om die yoga er 3 keer in de week bij te doen. Aankomende week lukt het niet denk ik, heb dan laatste toetsweek van mijn studie. Maar ik ga 't proberen!