30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:05

Iets meer terug leunen met je bovenlichaam Destino.
Mootje, wauw! Top!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:06

Oooh ik haat die side lunges ook, mijn benen ijn daar echt veel te zwabberig voor (hypermobiel)!

Maar wiehoee wat ben ik happy, dag 6 & 7 zit erop en net eindelijk gewicht eraf! 0,4 kg in een week!!! Nu volop doorgaan.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:07

Zo ik heb dag 6 vandaag wel gedaan, gezien het gisteren met mijn hoofdpijn niet wilde.
Vond het wel zwaar nu hahaha _O- misschien beeld ik het me in maar van de week ging het echt goed en nu moest ik soms smokkelen ^)

Maargoed, even rusten, drinken, snel onder de douche en dan heb ik verjaardag van oma. Ik ga proberen lekkere dingen te laten staan maar dat zal wel mislukken :+ Daarna nog twee paarden rijden en als ik echt veel lekkere dingen eet moet ik vanavond dag 6 nog maar een keer doen.

@ Loes: goedzo!! Gefeliciteerd. Ik durf nog niet op de weegschaal te gaan staan of het meetlint te pakken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:10

Gefeliciteerd Mootje!!! *\o/*
En nog eens heel erg bedankt voor alle op-pep-berichten, jullie zijn allemaal erg lief <3

Overigens kan ik die side lunges alleen rechts en links zit ofwel mijn knie verkeerd of mijn kont niet naar buiten. En standaard val ik altijd minstens 1 keer nét niet om bij de gewone lunges :+

Vandaag zouden we op moeten naar level 2, ik ben héél benieuwd hoe dat zal gaan!

@Loess: mooi zo meid!

@ Annash: misschien ben je wat meer vermoeid dan de andere dagen? Dan merk ik bij mezelf dat het ook soms wel wat minder strak gaat

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:13

Oooh ja @ brishsels, ik eet gewoon iedere week een keer patat en een kroket ofzo hoor. Doe ik ook vooral om jo-jo te voorkomen :)!

Annash, why not?! Wedden dat er bij jou op zeker ook resultaat is!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:14

Gefeliciteerd iedereen met de resultaten!
Ik heb vandaag het laatste dagje van level 1 *\o/*
Zal morgenochtend even de resultaten na de eerste 10 dagen doorgeven (ben zo wie zo al 1 kg afgevallen :D )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:15

Hmmm dan kan ik natuurlijk zeggen dat het daarom was :+

Mooi zo Rozanne!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:19

Zo, net level 2 gekeken :oo de meeste oefeningen doe ik al in de sportschool, maar niet in de snelheid van het shredden. De eerste keer dat ik pendulum lunges deed kon ik 4 dagen amper lopen... ik vrees :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:20

Oh hemel... dan moet ze toch op een wakkerder tijdstip dan gisteren gaan doen :=

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:22

Side lunges zijn hier ook een drama. Bij de laatste paar springen de tranen in m'n ogen omdat m'n armen willen verzuren.
En ook t probleem dat de knie wat ver naar voren komt.

Ik ga zo nr 4 op dag 5 doen, volgens mij is m'n buik nu rustig genoeg dat alles binnen blijft :)

Moet ik dit nu als dag 4 of dag 5 tellen?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:23

Dag 4 als je er een overgeslagen hebt?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:25

Dag 4 ja. :j

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:30

Oké ik ben stiekem wel al benieuwd naar t meetlint en de weegschaal.
Ik heb zo een die ook je vet percentage, massa en water uitrekent. Vraag me af of die ook echt verschil meet.
Bizar wat zo'n half uur per dag kan doen!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:32

Bij de sidelunges heb ik het probleem dat ik het niet allebei kan doen. Als ik de lunges doe zonder mijn armen te gebruiken, gaat het super, maar als ik mijn armen er bij neem, kan ik mij niet meer concentreren op mijn kont, haha. Dus ik doe eerst een paar zonder armen, dan één voor één een arm. Anders wilt het echt niet. Of ik squatt als het echt niet wilt.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:34

Net toch ook level 2 even bekeken en ik moet zeggen dat ik er best zin in heb. :D
Lijkt me wel weer een uitdaging.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:35

Remember schreef:
Zo dan Mootje, gaaf hoor! Ik heb niet gemeten, het boeit me niet zo heel veel al lijkt het me wel leuk om ook wat 'cijfertjes' te hebben. Misschien dat ik alsnog een meetlint op ga zoeken, een weegschaal hebben we niet eens....

Vanmorgen dag 5 gedaan en ging echt fijn! Push-ups Anita style 10&8 keer, forward lunges mooi diep, bij een paar oefeningen meer gewicht gepakt maar die side lunges vind ik echt killing hoor :oo . Meer mensen hier moeite mee? Ik doe ze voor de spiegel maar kan ook bijna niet voorkomen dat m'n knie bij m'n tenen komt, en kont meer naar achteren gaat 'm niet worden want dan kukel ik zowat achterover.... En m'n schouders verzuren echt compleet, ben voor deze oefening gewoon niet gemaakt :') . Nog meer goed nieuws is dat ik nog steeds 0,0 last van m'n rug heb!

Ga nu m'n paard longeren, middagje jureren en dan nog een feestje, blij dat ik het shredden er al op heb zitten!

Dat naar achteren kukelen is prima, maar dan moet je dat nog kunnen tegenhouden met je spieren ;)

Gister zei ik dat ik in een dag 1 kilo kwijt was en dat kan ik vandaag weer zeggen :') In totaal 2 kilo eraf in 2 dagen, echt bizar. Ik zit nu weer op het gewicht van toen ik echt fit was (voor de zomer).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:38

Loesss schreef:
Oooh ja @ brishsels, ik eet gewoon iedere week een keer patat en een kroket ofzo hoor. Doe ik ook vooral om jo-jo te voorkomen :)!

Annash, why not?! Wedden dat er bij jou op zeker ook resultaat is!

Op dag zes al? Ik weet niet hoor, val normaal niet makkelijk af...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:56

Hoi hoi!
Pffff ik voel me zo schuldig :o 2 dagen niet geshred.. Vrijdag niet omdat ik een hele dag stage had en gelijk door moesten naar vrienden (ik ben daar al voor 8 uur in slaap gevallen op de bank, dus shredden was wss sowieso niet zon strak plan :p) en gister ook een probleempje met de planning gehad dus ook niet kunnen shredden, maar wel een heerlijk ritje te paard gemaakt hihi..

Vandaag weer leren en dan tussendoor lekker weer shredden, dag 6, bring it on!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:13

Zooooo dag 2 zit erop!
Ik vond het gisteren niet echt heel zwaar, maar voelde het vanmorgen in mijn hele lijf :=
Feels goooooood :D
Ik heb ook van alles opgemeten, zegt mij niet echt veel.
Behalve dan dat ik een ontbrekende taille heb en een buik, maar dat wist ik al
Ik vond de weegschaal wel heel stom. Maarrrr...ik ben ook 2avonden uit eten geweest met de daarbij horende wijn en borrels

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:15

Hey, ik meld mij even,
zou het kwaad kunnen dat ik ook zo beginnen met shredden? Ik ben van mijn eigen al slank en heb een platte buik maar zou toch graag iets strakkere billen willen hebben :) (lichte cellulitis)
En zijn er al mensen wiens borsten zijn verkleind van het sporten? :') Hoor het zo vaak dat mensen daar ook vetweefsel verliezen maar dat heb ik liever niet :+

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:16

Vandaag mijn 10e en daarme laatste dag van level 1! :D Laat ik er maar van genieten. Level 2 wordt al killing, ben benieuwd wat level 3 gaat brengen. _O- Zo eerst maar eens ff een rondje hardlopen. :)

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:21

Zooo we gaan snel zeg! :)

@ horsePhoto, lijkt me dat het zeker geen kwaad kan, maar als je je echt wilt richten op billen & benen, zou je daar alleen ook specifieke oefeningen voor kunnen doen. Is heel veel over te vinden op internet. (met en zonder fitnessbal)

Ben benieuwd of ik ook echt ga afvallen, maar ik merk na 3 dagen al dat ik lichtelijke "spierballen" krijg en dat ook de spieren in m'n schouders sterker worden.

wel heb ik ontzettend last van spierpijn in m'n kuiten... :( ga 's nachts als een oud omaatje de trap af als ik naar de wc moet.. vanavond dag 4 en vanmiddag maar ff stukje wandelen/fietsen.

Succes iedereen! :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:29

Ik moet bij die lunges ook echt veel wijder gaan staan... Nu heb ik ook dramatisch lange stelten. Dan gaat het goed. Staan m'n benen dichter bij elkaar dan komt m'n knie naar voren. En ook ik verlies m'n balans af en toe bij de gewone lunges. Opdrukken vind ik wel nog heel moeilijk. Dan stort ik halverwege ter aarde... En dat terwijl ik nog op Anita style zit ook... Haha

Mirjam, hihi lekker hè ongegeneerd vreten,... Maar jij bent ook lang dus je kunt het ook spreiden ;)

Moo wat een mooie resultaten!!! Wow!!!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:32

Zo, dag 7 gedaan, pfffff had t zwaar vandaag, geen idee hoe dat kwam. Gister ging t super makkelijk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:40

Zo, ook mijn workout zit er weer op. Lekker hoor.
Goed bezig iedereen trouwens!