Heino schreef:Piloetje schreef:In het verkeer ben ik vaak gehaast, agressief, snel afgeleid en onoplettend. Heel gevaarlijk. Maar het wordt met de jaren steeds beter. Pas twee keer een klapper gemaakt. Ahum....
Waarom rij je dan nog auto???
Omdat er geen goede openbaar vervoer verbinding naar mijn werk gaat. En omdat ik van autorijden hou, werk in de autotechniek, en omdat ik elke dag geconfronteerd wordt met andere weggebruikers die vele malen erger zijn in her verkeer dan ik

Ik ben me er bewust van. Met radio aan, taal cursus op, of meeblèr muziek, en mijn telefoon zodat ik kan bokken of Facebooken tijdens files ( zodat ik niet halfdood ga van het wachten) is het hoed te doen.
Inmiddels heb ik ruim 225.000 km afgelegd sinds ik mijn rijbewijs gehaald heb. En ben aan het sparen voor een nieuwe auto met automaat, want dat scheelt echt enorm.
Moet kunnen vind ik zelf. Probeer me niet af te reageren op het verkeer. Kost soms wat moeite, en ik blijf een notoire snelheidsovertreder. Maar dat alleen op de snelweg. Dan mag het van mezelf. Ik rij niet als een debiel door de bebouwde kom, en bumberkleef niet. Daar heb ik echt een hekel aan.