Alleen niks boeiends (tribal-achtig)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Escada schreef:Heb een leuke link gevonden, van tattoo's met spelfouten tot de meest bizarre tattoo's![]()
http://www.vrouwen.nl/search/tattoo/1
[ Afbeelding ]
Volgens mij is die tweede van een Bokker. Of er is iig een Bokker die een heel levensechte vogelspintattoo heeft.
Angeliquee18 schreef:Gosh je zal het maar hebben...
Miami inkt vind ik ook altijd zoo gaaf!
Met bewondering zit ik te kijken...
Nou ik heb een papier en een potlood voor me liggen
Heb zoveel ideeën in me hoofd dat ik niet weet wat en hoe ik het wil..
En ik gewoon te weinig ruimte heb op me arm voor alles wat ik wil
superpony schreef:Angeliquee18 schreef:Gosh je zal het maar hebben...
Miami inkt vind ik ook altijd zoo gaaf!
Met bewondering zit ik te kijken...
Nou ik heb een papier en een potlood voor me liggen
Heb zoveel ideeën in me hoofd dat ik niet weet wat en hoe ik het wil..
En ik gewoon te weinig ruimte heb op me arm voor alles wat ik wil :
Zit de rest al vol dan??? Heb niet hele topic gevolgd, dus weet het niet...........Ik vind de plek altijd moeilijker dan welk plaatje ik wil. Ben qua plaatje vrij simpel, maar plekjes vind ik echt moeilijk. Zeker als het naar een persoon wijst.
sorayamagic2 schreef:Na veel zeuren bij mij ouders mag ik een tattoo, wel lang over na gedacht dat wel en ben er zeker van dat ik het wil!
Maar nu is mijn vraag dus heeft iemand misschien ervaring met jim in debosch (tattooshop jimmy geloof ik?)
Ik zag op zijn site frank staan en wilde het door hem laten doen.
Is er toevallig ook nog iemand die naar spaans kan vertalen? Ik wilde familie is voor altijd op mijn buik in het klein
Maar wil er zeker van zijn dat het goed vertaald is. Veel mensen zeggen dat het familia para siempre is.
Maar op google vertaler (jaaja niet slim ik weet het) is het familia es para siempre als ik het allemaal goed schrijf is er iemand met goede of slechte ervaring met deze tattooshop of iemand die misschien kan vertalen? Of iemand kent?
amorbeertje schreef:[ Afbeelding ] Ik heb die van mij ook onder mijn arm, achter mijn borst en onder mijn BH. M van mama (marjan) en P van papa (Peter) Heb er 1 op mijn voet met de S van mijn paard Smarty en in het arabisch Mounchid boven op mijn been... Zeer verslavend helaas!
amorbeertje schreef:Joolien: Ben benieuwd wat je er niet mooi aan vindt? Eigen mening mag en vindt dit ook zeker geen kritiek.. ben wel benieuwd wat je graag anders had gezien.