Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
MissToseland schreef:Maandag was baby al de hele avond rustig, we liggen in bed en vriend legt hand op mijn buik en meteen een dikke schop er tegen aan., zo lief!
ik wil dat ook nog eens voelen.Fantast schreef:Paard is gelukkig de nacht goed doorgekomen.
Over het bevallen, ik wil thuis bevallen als dat kan.
Wie gaat er straks trouwens een deel 3 maken??
MissToseland schreef:Ja, ik kan mijn kruidvat cadeaus ophalen nu!
Had ook al heel veel van ze van de 9 maandenbeurs

tessie1985 schreef:Hoi allemaal
Mn beeb is zo goed gegroeit dat ik over 2 weken terug hoef te komen
Ik ben blij! Gynaecoloog was nu ook heel tevreden
Goed nieuws zeg
.
Toverbal schreef:Wel hoop ik dat Uk een beetje doorslaapt als hij er is,want dat vind ik wel een groot nadeel van BV, ik moet er uit in de nacht! Elke keer weer, als mijn vriend een fles zou geven in de nacht wordt ik zwetend en met pijn wakker omdat mijn borsten veel te vol zitten dus dat heeft ook totaal geen zin.
.MarianneV schreef:Hebben jullie dingen gedaan zoals een fotoshoot oid tijdens je zwangerschap? Of wil je nog iets speciaal doen?
.MarianneV schreef:en.. kan het ook zo zijn dat je geen borstvoeding kunt geven.
Mn vriendin kon dat namelijk niet, kolfen enzo niks hielp.
Volgens mn schoonzusje is dat complete onzin en kan iedereen borstvoeding geven
Toverbal schreef:@Rinske, is dat voor aan je eigen bed? Ja dat zou indd. kunnen maar wij hebben niet veel ruimte naast het bed en ik moet toch wakker worden, slapend BV geven lukt mij niet.
.
. Lijkt me zo heerlijk om je baby dicht bij je te houden. 

Toverbal schreef:Ja hij gaat meteen in zijn eigen bedje, alle slaapkamer deuren staan wel altijd open.
MarianneV schreef:Ik wil de beeb graag op de kamer.. hij niet..
Zegt ie.. Als je hem/haar eerst op onze kamer laat slapen en dan op zijn/haar eigen... krijgt ie ontwenningsverschijnselen en dan slaap ik helemaal niet meer

. Is ook veel beter voor de hechting met je kindje, aangezien je veel beter signalen leert herkennen
.
. Jij moet je maar aan het kindje aanpassen, niet andersom
.
_Friemel schreef:Beeb gaat hier ook gewoon op eigen slaapkamer, we slapen naast elkaar (appartement) en beide deuren staan open