Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DaisyDarling schreef:Max_en_Max schreef:Sephora zolang het nog kan denk ik
Hebben ze een winkel, of in de V&D?
Het valt nog niet mee om 2 kleuren perfect in elkaar over te blenden. Ziet er altijd zo makkelijk uit hihi. Ook moet ik nog even oefenen tot hoe ver hij moet doorlopen. Het was helaas al wat donker om echt duidelijke foto's te maken maar zo is het geworden:

Kan natuurlijk ook wachten tot ik naar Groningen ga en dan me in de counter op laten maken en daar nog 1 of 2 kleuren bij kopen.. 
op de oog foto heb ik mijn wenkbrauw iets op getrokken waardoor hij minder hangt. Denk dat het daarom anders lijkt dan bij de andere foto's? Zal de volgende keer eens kijken of ik hem ietsjepietsje hoger kan doen om het verschil te zien.
misschien ook wel omdat ik nooit oog makeup draag. 
ik heb zelf ook een klein beetje hangende oogleden en pak hem ook net even wat hoger zodat je de kleur beter ziet als je dus iemand aan kijkt zeg maar.

Kijken jullie daar wel eens op? Echt niet normaal hoeveel makeup die dames kopen. Sommige gewoon bijna de hele LE colectie
iedere keer weer.

ik vind ze erg nep
En dat MAC palette had ik ook gezien, hij is echt prachtig!
Alleen ik heb al genoeg oogschaduw dus ik mag hem niet kopen van mezelf. Heb nog nooit van Spectra gehoord maar ga denk ik maar eens een kijkje nemen.

Als ik écht bruin ben gebruik ik wel andere kleuren oogschaduw ook, maar zo vaak ben ik niet écht bruin (laatste keer is alweer 2 jaar geleden
).