Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(dit is een foto bij iemand anders maar wel zelfde praktijk) heb 21 feb een afspraak, ben benieuwd of het iets helpt op de hoge spierspanning en de kramp die ik vaak in mijn hamstring heb.
was de donderdag daarvoor al even gaan rijden met mijn mormel en hebben sinds kort springpalen op stal staan. Knie voelde god, dus ik kon het niet laten zaterdag
ben tot 40 cm gegaan, maar was toch geen hele verstandige zet
iets met een koppige ezel ofzo... pijn wordt gelukkig al minder, maar knie was er niet heel blij mee

althans toen ik het in mijn schouders kreeg wel
bedoel je trouwens je monnik kaps spier? die kan echt onwijs pijnlijk zijn.
hoe gaat het nu ermee trouwens?
ben benieuwd hoe het zal gaan
weer flinke pijn aan de binnenkant van de knie, leek zelfs weer wat aan de onderkant van de knieschijf. Balen is alleen dat ik over een week ga verhuizen en dus niet meer bij mijn fysio terecht kan, zodra wij zijn verhuisd ga ik ook direct een huisarts en fysio zoeken, baal er wel flink van

Succes alvast met de verhuizing!
Eerst maar even de tramalol in laten werken.

om naar van te worden haha
misschien als ik mij ooit zelf durf te prikken dat ik het wel een poging kan geven (prikken bij de kat is nu in ieder geval easy peasy, dus er is hoop
) wat is APS trouwens?
Zodra ik in Gouda ben, ga ik in ieder gelijk op zoek naar een fysiotherapeut, al is het maar alleen voor mijn nek (waar ik 2 jaar geleden een week voor mijn ongeluk een doorverwijzing had gekregen
)
hopelijk trekt de pijn toch snel weg. doe vooral rustig aan en op je strepen staan als je het niet vertrouwd. sterkte
blijkt heel fijn te zijn, misschien ook maar eens overwegen!
dit jaar opnieuw extra behandelingen in mijn pakket genomen, gaan er dus straks weer mooi even gebruik van maken
hopelijk valt het mee voor je