Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsesm schreef:Ik had gister pizza op... moest om 5 uur werken en hadden niks anders in huis en totaal geen zin in brood...
Maar vandaag moest eigenlijk ook me ma was laat thuis en hadden weer niks dus moesten pizza pakken dus heb ik maar tosti gemaakt aangezien dat volgens mij wat beter is.
Heb vandaag ook een aardige lange wandeling van een uur gemaakt met me hondjebest vermoeiend
Ik hoop dat ik donderdag 8 kilo in totaal kwijt ben dan word ik echt blij![]()
Eigenlijk wil ik dan in 1 week 2 kilo afvallen maar is dit haalbaar en ook nog gezond voor je of gaat dat te snel ?
Madeira_ schreef:Elmira, kan me voorstellen dat je hierdoor je motivatie verliest. Wel super dat je weer groen licht hebt gekregen om te mogen sporten! Hoe lang sta je al stil? Ik heb vaak ook dat ik een tijdje stil sta en wil het dan eigenlijk ook opgeven, maar ineens val ik dan weer af.
horsesm schreef:@Davina21 in het begin ging het idd aardig rap.. Nu een stuk minder helaas.. Niet echt motiverend zeg maar.
ben 1.80 en weeg nu 88 kilo
@Elmira Okee dan kan ik dus beter niet te extreem doen om er voor te zorgen dat het er ook af blijft ?