Betreft gister: het was superleuk! Er komt wel heel veel op me af momenteel, ben met veel dingen tegelijk bezig. Opstart salon, locatie, bedrijfsplan... 22ste bijeenkomst met KVK en belastingdienst, 28ste beautybeurs, en ondertussen nog een poging tot sollicteren (wat niet mee valt, kan gewoon géén passende vacatures vinden )
Maar goed, we gaan er gewoon nog steeds voor
Dreamybol
Geplaatst: 11-01-13 13:20
Gaaf Stef, je materialen zien er al stoer uit. Kan me wel voorstellen dat het nu veel tegelijk is, maar komt goed!
Volgende week ga ik ws naar Almere, daar zit een primark, die caviar is een goede reden om daar toch in te willen, toch? Denk niet dat mijn moeder en zus blij van me worden, maar hee, ze hebben ze me zelf meegevraagd.
LadyMadonna
Geplaatst: 11-01-13 13:24
Yup, heel mooi allemaal! Ik denk trouwens dat ik straks ook wel lakjes enzo ga verkopen (is financieel wel zo handig ) Heb er nu 1 van golden rose - crystal color mee genomen, ga ik zo ff testen En als je van glitters en flakies houdt, is de Jolly Jewel collectie ook erg leuk
Primark ben ik 1x geweest, toen 6 lakjes mee genomen, maar die staan hier nog ongebruikt in de kast. Jeetje wat meuren die! Verder was primark 1x nooit meer Jeetje wat een drukte!
Voor die drukte ben ik ook wel wat bang, vooral omdat ik al extra ruimte inneem door de rolstoel. Scheelt wel dat we gewoon doordeweeks gaan en ik hoop in de ochtend (ben ik ook fitter), dus hopelijk veel mensen op school/aan het werk. Maar zal onthouden dat het stinkt (en eigenlijk heb ik ook al wel genoeg..), maar die caviar nagels vind ik wel grappig.
Zijn er hier nog meiden (minimaal 16 jaar!) die op woensdag avond model willen zitten? Het is in Dordrecht.
Let wel: je hebt geen inbreng qua kleuren etc (we werken neutraal hoor ) en je moet niet verwachten dat je net een volledige nette set nagels naar huis gaat!
Opruiming: Omdat ik Catrice niet fijn vind doe ik deze lakjes weg.
Zijn niet of max 2x gebruikt. 600 - After eight 200 - From dusk to dawn 770 - Put Lavender on agenda 800 - Heavy Metallilac 780 - Welcome to Roosywood 830 - Salmon & Garfunkel 620 - Captain Sparrow's Boat
hmmz, zal er om hangen.. ze zeijn 2.6cm diameter en dan moet er nog een bubbel enveloppe omheen... Mag max 3.2 cm dik zijn om met de brieven post mee te mogen..
kan maandag wel ff een enveloppe halen om te zien waar ik dan op uit kom?
Lindor92
Geplaatst: 12-01-13 15:03
heb er gisterenavond ook een aantal uitgezocht die ik weg wil doen
Catrice: Just Married, 1/4 leeg LE Million Styles Miss money Penny, Nieuw!
Essence: Break Through 1/4 leeg LE Breaking Dawn part 2 Edward's Love, Nieuw! Nail art Crack me Pearly pink, Nieuw! Kiss me goodbye, 1/2 leeg, Make it Golden, Nieuw! No more Drama, Nieuw! Think Pink, 1/4 leeg Ticket to the show, Nieuw! Time for Romance, 1/4 leeg
Hema: Nummer 10, donkerblauw, bijna vol! Nummer 78, lichtroze, bijna vol!