Die paardenbloem met vogels wou ik eerst ook laten zetten. Nu laat ik iets anders zetten wat ik dan altijd nog kan laten uitbreiden met zo'n soort ontwerp
Daisyree
Geplaatst: 18-03-12 20:53
Oeh die met die veer is schitterend!
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar dit moest even hard op .
Eerder in het topic vroeg iemand naar een tattoo shop in Leeuwarden. Ik kan Tattoo Richard aanbevelen. Mijn vriend heeft er net een hele grote laten zetten (moet nog 2 sessies inkleuren) en ik heb er een paar jaar geleden ook een laten doen. Nu is die gezet door Arthur (Tattoo Arthur, Sneek) die daar toen nog in de leer was. Maar super leuke mensen, en als hij denkt dat een collega jouw tattoo mooier kan zetten dan stuurt hij je door. Heel fijn idee, het moet toch je leven lang mee.
Mag ik mij ook melden? Wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten Kennen jullie een goede tattooshop in of rondom amsterdam? En hebben jullie ervaring met iemand die thuis tattoëerd?
Ja was een behoorlijke zit, 5 uur Vrouwen zijn wel bikkels, er zat nog een jongen en die haakte na 3 uur al af! Mietje! En het was ook nog op zn bovenarm ook!!!
Ben ook erg benieuwd hoe lang Joy over mij tatoeage gaat doen
_Mel
Geplaatst: 19-03-12 00:29
Ben hier al heel lang niet meer geweest.
@joolien, wat een prachtige tattoo is het al! Mag je trots op zijn!
Ik heb net een mailtje gestuurd naar een artiest voor het bijwerken en eventueel uitbreiden van mijn tweede tattoo. Hij zit er nu precies een jaar, en moet flink bijgewerkt worden. Heb ook wel wat ideetjes om hem uit te laten breiden, maar dit wil ik in overleg met artiest doen.
Prachtig, Jolien! Wat heeft hij één mooi geheel kunnen maken van 3 zo'n verschillende dingen. Maar wat moet er nu eigenlijk nog gebeuren? Meer schaduw oid?
Ik ga me tattoo woensdag in laten kleuren, heb zo geen zin Stel het al weken uit maar woensdag doe ik het toch echt!
Anoniem
Geplaatst: 19-03-12 08:39
Yasmine schreef:
Prachtig, Jolien! Wat heeft hij één mooi geheel kunnen maken van 3 zo'n verschillende dingen. Maar wat moet er nu eigenlijk nog gebeuren? Meer schaduw oid?
Je kunt zien dat de pauwveren aan de linkerkant al wat dikker zijn. Ze moeten een beetje fluffy worden. Maar ik trok dat echt niet meer. en waarschijnlijk de vogels nog even bijwerken Vincent is supergoed bezig geweest als je bedenkt dat hij pas 1,5 jaar professioneel tatoeëert!