[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:05

Gebruiken jullie eigenlijk gereedschapjes om je piercing los te draaien? Ik merk namelijk dat ik mijn andere piercing alleen losgedraaid krijg als ik beide kanten met een zakdoekje vasthoudt. Gewoon met droge vingers lukt het niet.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:31

Ik doe het gewoon met mn vingers.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:57

Mag ik vragen waar jullie je plugs en tunnels kopen? Ik bestel zelf bij alloverpiercings ( super service trouwens) en heb al wel leuke dingen gezien bij de crazyfactory. jullie nog leuke onlineshops? Of afraders?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:16

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:30

njiloj schreef:
Mag ik vragen waar jullie je plugs en tunnels kopen? Ik bestel zelf bij alloverpiercings ( super service trouwens) en heb al wel leuke dingen gezien bij de crazyfactory. jullie nog leuke onlineshops? Of afraders?

tja ik ben meer van de Amerikaanse shops omdat ik het met de euro bij AOP zo duur vindt dus ik shop voornamelijk bij www.bodyartforms.com en www.steelnavel.com, ook www.painfulpleasures.com heb ik wel dingen gekocht.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:42

Jippie! :D Ik heb mijn oortjes op 3mm zitten :) Ik was mijn 3mm plugjes kwijt dus ik mocht de oude tunnels van een vriendin hebben en ik kon ze er zo doorheen doen zonder taper :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:08

Ik ben niet slim... ik dacht een 1.6mm piercing in mijn neuspiercing te duwen en dacht "goh wat gaat dat stroef en dat doet wel beetje zeer".. blijkt het een 2mm piercing te zien.. dus nu zit mijn neuspiercing op 2mm ipv de 18g waar het eerst op zat.. stoute ik.. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:37

Afbeelding

Afbeelding
3mm lijkt echt mini hihi :D

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:14

Myryana schreef:
njiloj schreef:

tja ik ben meer van de Amerikaanse shops omdat ik het met de euro bij AOP zo duur vindt dus ik shop voornamelijk bij http://www.bodyartforms.com en http://www.steelnavel.com, ook http://www.painfulpleasures.com heb ik wel dingen gekocht.

Tnx!
Ik ga gelijk ff kijken!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:49

Mijn grotere neuspiercing (2mm nu dus)
Afbeelding
Afbeelding

Heb er wonderbaarlijk geen last van, is beetje gevoelig maar doet verder niet echt zeer.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:00

Oeh myryanna, dat lijkt me toch niet zo fijn! :P
Gelukkig heb je er geen last van!

Ik ga nog even moed verzamelen en dan toch echt een afspraak maken voor mn tragus!
Alleen dat er eerst (2 weken?) een ringetje in moet vind ik niet zo mooi. Heb liever een staafje, maar dat is weer minder goed voor de genezing, omdat het kan gaan zwellen..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:01

Ik koop ook wel van mijn stretch zooi 2de hands van mensen over.
Als je het gewoon een paar uur in kokend water zet met zout en het goed schoonmaakt is daar niet zoveel mis mee :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:03

Mariettjj schreef:

Ik ga nog even moed verzamelen en dan toch echt een afspraak maken voor mn tragus!
Alleen dat er eerst (2 weken?) een ringetje in moet vind ik niet zo mooi. Heb liever een staafje, maar dat is weer minder goed voor de genezing, omdat het kan gaan zwellen..

Bij mij is er gewoon een staafje in gekomen, hoor. Geen probleem mee gehad.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:06

Klopt sommige piercers doen dat wel, maar die van mij helaas niet. Die zet meestal eerst een ringetje en dan kan ik later terug komen voor een staafje. Of zelf een staafje in doen, maar dat lijkt mij best wel lastig bij een tragus.. Is wel even oefenen denk ik :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:07

Ik heb een ringetje gedaan in het begin, vind ik persoonlijk veel makkelijker met schoonmaken!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:23

Ja een ringetje lijkt mij ook makkelijker met schoonmaken, dat wel. Maar niet mooier.
Na hoe lang heb jij je ringetje verwisselt?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:07

Ik ben nooit zo moeilijk met ringetjes (het was toch maar een kleintje en het balletje draaide ik vaak m'n oor in, zodat je die bijna niet zag zitten) dus heb hem pas verwisseld toen ik 100% zeker wist dat hij genezen was en toen nog iets langer laten zitten. Denk dat ik hem iets van 5 maanden in heb gehouden ofzo. Volgens mij staat de gemiddelde genezingstijd voor een tragus op 2 a 4 maanden.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:46

Owkeej, dat is opzich wel een goeie ja, om dat balletje naar achteren te doen. Het is idd maar een klein ringetje.
Nu even wachten tot mijn piercer terug belt :D

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:37

Ik heb een stuk of 6 keer een neuspiercing gehad, heb 3 keer gehad dat het gat zo groot was dat ik hem erdoor heen kon trekken.
Vaak ontstoken vastgegroeid etc.. ik begin der niet meer aan!

Ik had ook een wenkbrauwpiercing, hier had ik een staafje met een klein bedeltje eraan.
die is uitgescheurd heb een heel litteken ;(
vervolgens heb ik nog een tongpiercing, een labret, en een madonna en een navelpierc.

navelpiercing vond ik de pijnlijkste piercing ooit!
De rest viel me mee, alleen me labret piercing heeft wel gezorgt voor teruggetrokken tandvlees.
hier heb ik nu geen last meer van omdat ik echt een klein staafje in heb gedaan en een tongpiercingballetje zodat het wat strakker zit!
voelt veel beter. :) alleen de tandarts is der niet zo blij mee met het teruggetrokken tandvlees.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:47

oeehh woensdag half 11, traguspiercing laten zetten! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:01

joyce2 schreef:
Ik ben nooit zo moeilijk met ringetjes (het was toch maar een kleintje en het balletje draaide ik vaak m'n oor in, zodat je die bijna niet zag zitten) dus heb hem pas verwisseld toen ik 100% zeker wist dat hij genezen was en toen nog iets langer laten zitten. Denk dat ik hem iets van 5 maanden in heb gehouden ofzo. Volgens mij staat de gemiddelde genezingstijd voor een tragus op 2 a 4 maanden.
6 tot 9 maanden zei mijn piercer zelfs!

Mariettjj: whoei, spannend! Eerste piercing? :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:15

nee dat niet. Heb al een navel-, tong- en helixpiercing :) maar t blijft toch iedere keer weer spannend.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:51

Mariettjj schreef:

Ga je hem laten zetten bij p one? ( ik weet dat je daar altijd ringetjes krijgt voor zowat iedere piercing haha )

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 01:00

nee bij een man die gepensioeneerd is en die nu thuis nog een kamer heeft waar die piercings zet :) miss piercing heet zijn shop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 01:40

Nou, ik heb mijn ringetjes laten vervangen door staafjes (tepelpiercing).
Werd helemaal gek van die ringetjes. Vaak klapten ze omhoog als ik draaide in mijn slaap dus wondjes kregen geen rust. Leuke bijkomstigheid: hadden ze er 1,2 mm in gezet dus moest er gestreched worden naar 1,6 mm. Drama! Ik ga nooit meer naar een andere piercer, mooi weer terug naar mijn oude vertrouwde (die ook mijn oren gedaan heeft). Piercings zijn nu wel meteen een stuk rustiger :)