Nagellak van de action valt ook niet helemaal tegen en kan je goed gebruiken om water marble mee te oefenen. Zeker voor die prijs... 45 cent
Anoniem
Geplaatst: 15-11-11 20:12
Zo, mijn laatste plekje op mijn bestellijst is vol. Heb Color Club - Revvvolution toegevoegd. Wat een gaaf lakje en zoiets heb ik ook nog niet
Denk dat ik morgen mijn nagels een ander kleurtje ga geven, dan zit Tantalize me er 4 dagen op. Nu alleen nog even verzinnen wat ik er op ga smeren: Anklets of Amethyst, Icicle of toch maar weer 108 degrees
Niet spannends hoor.. Weet dat ze rood hebben en soort van zilver kleur.. En topcoat.. En ik haal er altijd me watjes en soms remouver.. Maar die remouver is zonder acceton.. En ik heb liever met..
China glaze is echt mooiii!!! En bijnaaaa nieuw topic!! Ik hou het de hele avond in de gaten;) hahha. ik heb nu op de tip-rand, Paarse acryl glitter !! Errug gaaf!! X
Anoniem
Geplaatst: 15-11-11 20:41
Heb je al gekozen Anc?
Paarse glitter? Dat vraagt om een foto
nikkialex
Geplaatst: 15-11-11 20:41
Huh bij de action nagellak voor 45 cent?? Whoww, Welke kleuren? X
Sjongejonge!! Ik denk het nieuwe topic is er al... maar jullie hebben niet genoeg gekletst!!!
Iemand vroeg of de china glaze carnival lights de echte kleur was?? Is alleen die lak, 2 laagjes! Hij is ook in het zonlicht erg leuk!!
Wat een leuke inkopen weer van iedereen!! Ik ga morgen of donderdag even kijken...
Anoniem
Geplaatst: 15-11-11 20:51
Snapt die kerel van postnl niet dat ik niet morgen wil laten bezorgen zeg....zegt ie ohhhh dan wordt het donderdag...issie niet goed ofzo Ik wil mijn lakjes ZSM
Dewii
Geplaatst: 15-11-11 20:52
Ik heb deze vandaag gekocht voor 3,99! Mooi lichtblauw is niet lelijk En niet mijn nagels want die heb ik nog met Zoya Dovima
Lindor92
Geplaatst: 15-11-11 20:52
ik heb nu True love op van vampire love!
nikkialex
Geplaatst: 15-11-11 20:53
Xdq, Ik weet niet hoe dat moet , Sorry, Maar ik snap het egt niet.. Maar zo kan tog ook