, vind het zo zonde. Maar eigenlijk gebeurt het dus best vaak.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, vind het zo zonde. Maar eigenlijk gebeurt het dus best vaak..
Lous schreef:Dat is dus chirurgisch staal wat ze daar verkopen. Daar zit nikkel in net dus als bij goedkope oorbellen. Veel mensen reageren gevoelig op nikkel. Titanium is denk ik wat jij bedoeld,dat bevat geen nikkel.
SaBiNa_S schreef:Lous schreef:Dat is dus chirurgisch staal wat ze daar verkopen. Daar zit nikkel in net dus als bij goedkope oorbellen. Veel mensen reageren gevoelig op nikkel. Titanium is denk ik wat jij bedoeld,dat bevat geen nikkel.
Oooh, ik heb nu ook eentje in van chirurgisch staal?![]()
Want als k van die goedkope oorbellen inheb gaan mn oren ontsteken,,
. 
Maris89 schreef:Nou ik neem dus nooit een MD zo te lezen, haha!
Weet iemand nog een site waar je tongpiercings kan kopen? Wil even een paar extra staafjes/balletjes kopen als reserve.
Ja soms doen ze moeilijk, maar daar wen je aan, daar maak ik me 9 van de 10 keer ook niet meer druk over. En al heb ik echt al een paar keer gedacht dat ze er nu echt uit zouden gaan, ze zitten nog steeds. Ik weet nu wel precies wanneer mijn weerstand laag is of wanneer ik teveel last van stress heb
Ik heb 1tje die wringt zo snel ik zelfs maar in de buurt van stress kom.
Als mijn MD's rood worden moet ik zelf kalmer aan doen. Dan benik mezelf voorbij aan't lopen.
! Ik heb nu een helix. M'n helix is net genezen, en ik heb hem 21 mei laten piercen. Hahaha.