Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anc schreef:souL1991 schreef:Oke dankje! niet dat ik t nodig heb, ik gebruik wat veel leukers dan rennen voor stamina, misschien leuk voor mensen random amsterdam/utrecht en vlissingen :
http://www.youtube.com/watch?v=1AAFlVbaqRs
Als je niet rent, wat doe je dan in een hardlooptopic?
souL1991 schreef:logischer nadenken.....
ik reageerde op dat ''programma'' niet op hardlopen zelf, ik heb al aangegeven dat ik wel hardloop maar zonder schemaniet gelijk zo reageren als je niet eens al me posts leest en maar half nadenkt aub, ik gaf alleen aan wat voor mij de beste manier is om in conditie te blijven NAAST hardlopen
vlissingen etc daar staat zon kast vandaar dat ik dat ook zei aan diegene die dat niet snapte
Anc schreef:souL1991 schreef:logischer nadenken.....
ik reageerde op dat ''programma'' niet op hardlopen zelf, ik heb al aangegeven dat ik wel hardloop maar zonder schemaniet gelijk zo reageren als je niet eens al me posts leest en maar half nadenkt aub, ik gaf alleen aan wat voor mij de beste manier is om in conditie te blijven NAAST hardlopen
vlissingen etc daar staat zon kast vandaar dat ik dat ook zei aan diegene die dat niet snapte
Was gewoon een vraag hoor aangezien je in je post zegt dat je wel iets leukers dan rennen gebruikt om je conditie te verbeteren.
Met mijn logisch denken is niks mis hoor, maar vind wel dat je toon iets vriendelijker kan