Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty26 schreef:Heel lang is er niet meer gereageerd, maar aangezien ik voor 1 vraag geen heel nieuw topic wil openen.. Dacht k ik stel m'n vraag hier.
Is er iemand hier wel s zo extreem overprikkeld geweest, dat je lichamelijke klachten kreeg en ook dreigde uit te vallen...?? Ik zit hier namelijk tegen aan te hikken, zo erg dat ik nu een intake heb staan bij afdeling SOLK omdat er niks te vinden is wat m'n lichamelijke klachten kan veroorzaken.. (lees: armen en benen die uitvallen, hoofd wat niet mee werkt) etc..
Beauty26 schreef:Bedankt allebei, dit is idd gekomen na een traumatisch iets.. Maar vooralsnog word het niet minder, eerder meer...k kwam erop via een website en dacht misschien dat hier iemand ervaring heeft..
https://www.overprikkeling.com/gevolgen-en-klachten
[***] schreef:Ik val hier ook even binnen, weet niet meer of ik hier al eens gereageerd heb, zou ik even moeten kijken. Ben het topic wel al eens tegengekomen en ook vanuit mijn omgeving te horen gekregen dat ik hooggevoelig ben maar heb er nooit zo bij stilgestaan, totdat ik gisteren wat aan het lezen was en mijn euro ineens viel... Wil er nu wat bewuster mee aan de slag en kijken of er zo misschien oplossingen voor mijn problemen te vinden zijn.
Heeft hier iemand ervaring met het hps-magazine?
Ben bij de site uitgekomen (https://www.hspmagazine.nl/) en wat artikelen gelezen en daar al veel aan gehad. Zit nu te denken aan een abonnement maar blijft het interessant? Of komt veel terug en heb je ook wel genoeg met wat op de site aan info staat?
Beauty26 schreef:Heel lang is er niet meer gereageerd, maar aangezien ik voor 1 vraag geen heel nieuw topic wil openen.. Dacht k ik stel m'n vraag hier.
Is er iemand hier wel s zo extreem overprikkeld geweest, dat je lichamelijke klachten kreeg en ook dreigde uit te vallen...?? Ik zit hier namelijk tegen aan te hikken, zo erg dat ik nu een intake heb staan bij afdeling SOLK omdat er niks te vinden is wat m'n lichamelijke klachten kan veroorzaken.. (lees: armen en benen die uitvallen, hoofd wat niet mee werkt) etc..