[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:57

Natasja91 schreef:
Jaime_, mag ik even zeggen dat ik je echt een hele mooie meid vind?

Nou dat vind ik wel heel lief :o en complimentjes zijn altijd leuk om te horen toch? Dus bedankt! :)

Eefske

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:58

Ooh. Heerlijk. Ik hou van complimentjes geven en krijgen. :D

Ik heb vanavond een borrel :\ Met prosecco voor 2 euro. :\ :\
Maar ik heb ze ingepast in m'n schema. Ik mag er 2 drinken en dan over op de cola light :)

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:59

OMG: M'n collega tegenover mij zit gewoon een bamihap te eten! >;) Die lucht.... ik krijg er honger van.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:59

straks ga ik eff 4 kilometer fietsen (heenweg) en rondje met paard lopen en dan weer terug fietsen :P fiets ik overigens erg snel, ben een snelle fietser :+ altijd al geweest. vroeger was ik ook altijd de snelste met rennen van de klas maar sinds ik rookte was mijn conditie traag, maar kan nog steeds even een flinke spurt maken :') alleen ben ik dan wel helemaal afgepeigerd :') daar wil ik dus nu weer iets aan gaan doen. ik rook niet meer, dus ik kan mijn conditie weer op pijn proberen te krijgen en de kilo's op een gezonde manier eraf krijgen :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:00

Gisteren bij Mac een grote friet, 4 garnalen een salade en water,en vanmorgen zei de weegschaal.Goed gedaan meid weer afgevallen :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:02

Jaime_ schreef:
Spreek met jezelf af wat je mag, je moet jezelf niet alles verbieden, je mag jezelf ook weleens belonen. 1 glaasje alcohol is nog niet eens zo slecht niet, maar pak dan geen bier of witte wijn want dat zijn wel meer de dikmakers. En zet voor jezelf stukjes komkommer ofzo erbij in een schaaltje, zodat je ook wat kan pakken. Of heb je nog iets van 20+ smeerkaas in huis? Spreek met jezelf af dat je 3 toastjes mag.
Dat is inderdaad wel een goede :j Thanks! Ik mag vanavond 1 glas rose. En verder drink ik er gewoon water naast. 20+ smeerkaas hebben we niet in huis. Maar ik zal met me afspreken dat ik 2-4 toastjes mag. Geen chocola (ik houd maar 1x per maand van chocola :Y) die andere weken kan ik het heel goed laten staan). Belonen mag -vind ik- ook wel, heb vandaag twee cijfers terug van belangrijke toetsen, en heb ze beide gehaald!! *\o/*

Vind de foto's in jou profiel ook heel mooi Jaime, en daar oog je echt als een heel slank meisje. En je komt uit Enscede, heujj :D nog een Tukker! (ik uit Tubbergen ;) ) haha!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:03

Ja Jaime je bent een knappe slanke meid :j maar je bent ook nooit echt dik geweest heb ik het idee :P

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:03

Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen Marleen.
Ik voel me altijd zo schuldig als ik gesnoept heb.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:04

MMMaaike schreef:
OMG: M'n collega tegenover mij zit gewoon een bamihap te eten! >;) Die lucht.... ik krijg er honger van.
Sjonge, moet die collega nou per ce tegenover jou gaan zitten? >;) Het is (bijna) lunchtijd, dus jij mag ook zo eten gelukkig. You can do it! ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:04

Nee ik voel me nooit schuldig gelukkig,daar net een klein zakje chips op.Want het mocht, ik had nog maar 1 Atkins boterham op.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:05

DjunDjun schreef:
Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen Marleen.
Ik voel me altijd zo schuldig als ik gesnoept heb.

Ik had eergister een snoepbui :=
ik had toen om 1 uur snachts 1 klein plakje zalm gegeten en paar plakken komijnenkaas :') dan voel ik me idd best wel schuldig :')

Eefske

Volgens mij heb ik net wel calorietjes verbrand met schoonmaken. Daar krijg ik het altijd zo warm van. Straks nog even stofzuigen :D

marleen_usar

Zalm mag ik dat is 0 kholydraten gelukkig want ik vind het zo lekker.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:06

Ochjeetje. Jongens. We zijn al weer bijna 100...

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:06

*is even alle profielen aan het checken van iedereen hier, om een beeld te krijgen* :)

Edit -> En wat hebben jullie allemaal mooie profielen!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:07

Eefske schreef:
Gaat een topic in [MW] maar tot 100? (ik zou dat echt niet weten :o ) Anders moeten we ff een nieuwe maken :D

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:09

Jaime is idd een knappe meid :) ik durf geen foto van mezelf op mijn profiel te zetten :P

Ik heb geprobeerd om een soort Atkins te volgen, maar mij lukt het echt niet om de eerste weken geen fruit en maar zo beperkt te eten. Ben ook nog maar 2 kg afgevallen en ik zie nog echt geen verschil, erg jammer. Dus nu ga ik alsnog de koolhydraten beperken en gewoon op de calorieën letten. Hopen dat het scheelt
En natuurlijk meer sporten :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:09

Eefske schreef:
Volgens mij heb ik net wel calorietjes verbrand met schoonmaken. Daar krijg ik het altijd zo warm van. Straks nog even stofzuigen :D
Goed bezig zeg! :D

@marleen_usar: Ik hou ook van zalm :9 Is dat maar 0 koolhydraten ja? Dat valt me reuze mee :)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:10

Sabin_e schreef:
Eefske schreef:
Gaat een topic in [MW] maar tot 100? (ik zou dat echt niet weten :o ) Anders moeten we ff een nieuwe maken :D

Volgens mij wel toch? :=

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:11

Haha. De foto in mijn profiel is niet echt recent. 1. Ik draag m'n bril nooit meer. 2. M'n haar is ondertussen ongeveer 2 keer zo lang. En vanzelfsprekend een foto waar ik een beetje fatsoenlijk op sta. Je moet toch een beetje doen alsof je er wél leuk uitziet :=

Rennie89

Zalm is de bom :9

Jaime_

Ik ben ook nog nooit echt 'dik' geweest hoor, en dat zal ik ook nooit zeggen, ben ook nooit zo'n tutje geweest die zeurt mweehhhhhh wat ben ik diiihiiiikkkkkkkkkkkkkk, en bij de mac bestelde ik gewoon een bigmac hoor.

Maarja ik was altijd best wel sportief, en nu niet echt meer (mede door de pech met mn pony) ik heb een wat 'sportieve' bouw voor een meisje, dus wat bredere schouders, volle bovenbenen etc. maar zodra ik die teveel ga trainen, krijg ik echt spierballen en dikke kuiten waardoor ik geen leuke laarzen enz meer aan kan. Maar nu is het het andere uiterste, nu is het een beetje blubblub geworden allemaal :+ Ik voel me gewoon wat prettiger in een strakker lichaam, maar dik voel ik me niet hoor!

Ben in eerste instantie in dit topic gekomen omdat ik een heel slecht eetpatroon had en bewuster om wou gaan met eten, en wat gezonder. Mijn moeder doet aan sonja bakker nu, die is wel redelijk dik geworden hoor de laatste jaren. En ik doe gewoon met haar mee, met hier en daar mijn eigen aanpassingen. Maar ik vind dat dieet van de dieten die ik bekeken heb 1 van de betere omdat je hierbij heel gevarieerd eet.

Nouja als bijkomend voordeel val je natuurlijk af, en omdat ik toch wel nieuwsgierig was hoeveel ik kwijt zou raken toch maar eens gaan wegen, en de weegschaal gaf geloof ik 63.3 aan, waarvan ik best wel schrok, omdat ik altijd tussen 57=59 gezeten heb. En daar wil ik graag weer naar terug :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:12

Ja gaat tot 100. :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:14

Sabin_e schreef:
Eefske schreef:

Nou ik had net de regels erop nagelezen, en zag daar nergens iets over staan. Wel dat er geen 'slowchat' toegestaan is op MW. Maar aangezien wij elkaar steunen en helpen, tips en adviezen geven en al komt er toch automatisch een soort vorm van slowchat bij kijken..

Zag trouwens helemaal niet dat je in tubbergen woonde :D Zag alleen Leeuwarden staan *blind*. Mijn oom heeft altijd in Tubbergen gewoont :)

En k word helemaal verlegen van al die complimentjes hier :o

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:14

Dat is een heel realistisch doel Jaime :j

Kan in de regels van Bokt niet zo snel vinden tot hoe ver je mag gaan met pagina's op [MW]. Zag wel de volgende regel:
# Het aanmaken van dieettopics is alleen toegestaan indien je ouder bent dan 18 jaar.

Wie wil het nieuwe topic aanmaken indien nodig? :D Ik zal de lijst vast even opzoeken en updaten met nieuwe gegevens van mensen.
*dat wordt zoeken waar die ookalweer staat.............. :7