Natasja91 schreef:Jaime_, mag ik even zeggen dat ik je echt een hele mooie meid vind?
Nou dat vind ik wel heel lief
en complimentjes zijn altijd leuk om te horen toch? Dus bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met prosecco voor 2 euro.

fiets ik overigens erg snel, ben een snelle fietser
altijd al geweest. vroeger was ik ook altijd de snelste met rennen van de klas maar sinds ik rookte was mijn conditie traag, maar kan nog steeds even een flinke spurt maken
alleen ben ik dan wel helemaal afgepeigerd
daar wil ik dus nu weer iets aan gaan doen. ik rook niet meer, dus ik kan mijn conditie weer op pijn proberen te krijgen en de kilo's op een gezonde manier eraf krijgen
Jaime_ schreef:Dat is inderdaad wel een goedeSpreek met jezelf af wat je mag, je moet jezelf niet alles verbieden, je mag jezelf ook weleens belonen. 1 glaasje alcohol is nog niet eens zo slecht niet, maar pak dan geen bier of witte wijn want dat zijn wel meer de dikmakers. En zet voor jezelf stukjes komkommer ofzo erbij in een schaaltje, zodat je ook wat kan pakken. Of heb je nog iets van 20+ smeerkaas in huis? Spreek met jezelf af dat je 3 toastjes mag.
Thanks! Ik mag vanavond 1 glas rose. En verder drink ik er gewoon water naast. 20+ smeerkaas hebben we niet in huis. Maar ik zal met me afspreken dat ik 2-4 toastjes mag. Geen chocola (ik houd maar 1x per maand van chocola
die andere weken kan ik het heel goed laten staan). Belonen mag -vind ik- ook wel, heb vandaag twee cijfers terug van belangrijke toetsen, en heb ze beide gehaald!! 
nog een Tukker! (ik uit Tubbergen
) haha!
ik durf geen foto van mezelf op mijn profiel te zetten 
Ik voel me gewoon wat prettiger in een strakker lichaam, maar dik voel ik me niet hoor!
Sabin_e schreef:Eefske schreef:Gaat een topic in [MW] maar tot 100? (ik zou dat echt niet wetenOchjeetje. Jongens. We zijn al weer bijna 100...) Anders moeten we ff een nieuwe maken
Zag alleen Leeuwarden staan *blind*. Mijn oom heeft altijd in Tubbergen gewoont
Ik zal de lijst vast even opzoeken en updaten met nieuwe gegevens van mensen.