Weer eens wat anders dan in de auto of op de fiets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weer eens wat anders dan in de auto of op de fiets

Het begint 's ochtends al met een wandeling naar de supermarkt voor verse croissantjes en broodjes
En na het ontbijt lopend naar het zwembad en een lekkere boswandeling in de middag. 
Heerlijk zo'n vakantie, beetje boswandelingen maken, verse broodjes halen 's ochtends lekker warm zwemmen. Houden wij ook van.
Daarna projectje nog wel even gereden, die was vrolijk, dus ik heb lekker vrolijk meegedaan; wordt ie altijd erg knap van. Vandaag helemaal niet naar stal. Wel een raar idee hoor, ik ga eigenlijk altijd, maar met die gladheid wil ik het toch beperken tot de dagen dat ik ook daadwerkelijk wat met de paarden doe. Vandaag dus niet...
Kan slecht tegen al die paarden die nu 24/7 op hok staan omdat a. ze stuk gaan als het koud/nat is en b. de baas stuk gaat als het koud/nat is en die dus niet op stal komt. Heb 100x liever dat ik met tranen in mijn ogen van de kou rondloop dan dat mijn beesten op stal staan/geen water of eten hebben etc.

Ik durf 't ook niet aan hoor, wel op kanalen die niet diep zijn dat vind ik prima maar ik ga ook no way op grote kanalen schaatsen..brr! Toch goed dat je wel even hebt gelopen, al is 't merendeel wandelen geweest. Je bent toch gegaan! 
Ik heb in 2008 3 maanden in Zuid-Frankrijk op een ranch gewerkt. Toen ik op een dag mee ging met een trail door de bergen, hoorden we ineens wat aankomen. Ik dacht dat is een los geslagen kudde koeien ofzo...toen 't dichterbij kwam zag ik ineens vanuit de zijkant vanuit het bos een kudde wilde merens paarden aankomen!
Met een grote hengst (enorm lange manen, heel mooi) voorop, die maaide nog met z'n voorbenen toen hij er aan kwam. Ik ben nog nooit zo snel van een paard gesprongen!! Haha, gelukkig hadden we geen hengstige merries bij ons en konden we de kudde weer weg jagen met takken etc. Het bleek een wilde kudde te zijn, die in een omheind natuurgebied leefde, maar waarvan de omheining vermoedelijk kapot was.
Daarna op naar m'n tante voor m'n haren en dan werken! 
Voelde me zo rot en mijn hart helemaal in de war 
Nu moet ik nog even tussen de oren weer de dingen op een rijtje
Zodra ik hartoverslag denk dan is het er weer. Ik heb het dus zelf in de hand, de knop moet alleen nog even om 

Dat voel ik natuurlijk niet omdat ik de hele dag gestresst rondloop om me af te vragen wat me kan mankeren
Ben nu een aantal uren hartoverslag vrij geweest en zolang ik er niet mee bezig ben is er niks aan de hand.