Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:@ studiemiep,
Ze wouden niet vertellen welke pap het was...
Ze nemen in duitsland elk jaar weefsel af met zon schraapdingetje(sorry weet de benaming niet).
Aangezien ik dus de pil slik moet ik jaarlijks ter controle heen anders krijg ik geen nieuw recept uitgestelt
studiemiep schreef:Zo ben weer thuis (om 17uur).
Viel reuze mee..narcose is chill (het vervelendste vond ik eigenlijk het infuus prikken).
Uiteraard moest ik weer een fijne complicatie hebben (5% kans) maar sommige mensen overkomt ook alles. Het lijkt er tot nu toe op (voorbarige conclusie, dat waar ze dachten dat er wellicht uitzaaiing zat ze dit niet konden voelen..) want zou betekenen stadium 1 ipv 2.
Moeten wel nog wachten op uitslag van lisbiopt maar dat duurt 5-7 werkdagen. Krijg de uitslag de 30ste samen met het behandelplan (waarbij ook het transplantatie team aan deel neemt..omdat er in die buikholte die ze gaan verwoesten met operatie en/of straling er wel over 2 jaar een nier in de buik holte moet komen en op de blaas /omliggende bloedvaten worden aangesloten)
Mellow schreef:Ik ga vandaag. Ik bloed al sinds begin december en nu kan het komen door de prikpil maar omdat mijn moeder bhk heeft gehad heb ik de huisarts opgebeld met dat ik me toch wel wat zorgen maakte. Anders had ik over 4 maanden gemoeten. Bij haar kwamen we er gelukkig met bevolkingsonderzoek achter. Zij had helemaal geen klachten. Beter het zekere voor het onzekere. Al vind ik het wel heel spannend.
PeerAppel schreef:Ik ben het ook echt met studiemiep eens. Doe die uitstrijkjes gewoon.
Heb er al 2 gehad in mijn leven (nu 19 jaar) en ik vind het echt geen big deal. De pijn en het ongemak valt hartstikke mee.
Snap wat jij bedoelt ook hoor LadyMadonna, maar als je die brief laat liggen omdat je te lui bent vind ik dat nogal dom. In situaties die jij beschrijft kan ik me het ongemak goed voorstellen.
Janneke2 schreef:De huisarts heeft die beugels waarschijnlijk wel, maar net niet standaard aan de tafel zitten.
En ik ben niet tegen op pijnstilling - in tegendeel.
Maar noch de baarmoeder, noch ontspanning zijn aan de orde: liever een diagnose 'wat gebeurt hier? Waarom doet dit pijn?'
Het zou vvs kunnen zijn, maar bijvoorbeeld ook lichen sclerose - en dat kun je maar beter wel weten.