*edit: typo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:weten jullie een online shop waar je een hele rits oorstekers kan bestellen?
Bv een set met een aantal verschillende groten en soorten?
sharoontje schreef:Ik heb gekeken op Allover piercings, maar het kleinste was daar 2,5mm. Is dit niet te groot?
Fiffill schreef:Loose schreef:Nimezz: Wat ik me afvraag met zo'n tunnelpiercing, blijft je oor dan niet voor altijd vet groot?
En smiley, leuk! Wel gevoelig lijkt me... ken iemand die hem zelf heeft gedaan.
Ik heb mn tragus opnieuw gedaan door dezelfde plek waar k hem eerst had, deed wel pijn.Hopen dat deze zich goed houdt.
Ligt eraan hoe groot je gaat. Je leest verschillende dingen, dat het tot 6/8, soms 10mm wel teruggroeit. Mijn vriend had 9 en inmiddels zie je alleen 'n klein gaatje, zoals een gewoon oorbelgaatje. Het ligt ook aan je manier van stretchen, ga je te snel en raakt het weefsel beschadigd heb je kans dat het (minder mooi) teruggroeit. Maar bij de grotere maten groeit het nooit meer terug naar een gewoon klein gaatje. Ken iemand die had 20mm en heeft het laatst laten opereren, zijn z'n oorlellen losgesneden en weer vastgenaaid zodat het gat weg is.
Smiley schijnt hier in te zijn, ineens 4 mensen die d'r een hebben in mijn omgeving, en ze hebben 'm bij elkaar gezet.. beetje domme "hype" als je 't mij vraagt, maar goed.Is volgens mij echt een heel ongevoelige plek, velletje is zo dun daar.
perdjes schreef:Ik ga deze week is na de piercingshopWant ik ben wel benieuwd of dat goed gaat passen.
Nog een vraagje, kun je ook gewoon met plugjes en tunnels strechen? of heb je daar echt zo'n strechers voor nodig?
urselin schreef:perdjes schreef:Ik ga deze week is na de piercingshopWant ik ben wel benieuwd of dat goed gaat passen.
Nog een vraagje, kun je ook gewoon met plugjes en tunnels strechen? of heb je daar echt zo'n strechers voor nodig?
Je kunt ook een insertionpin gebruiken om te stretchen, doe ik altijd
Kun je gelijk een leuke plug of tunnel d'r in doen.