Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Noah schreef:Lcharlotte; nee je kan zeker geen spijkerbroek dragen als je in je lies een tattoo hebt. Door dat schuren, kan het minder mooi worden. Ik heb dus jurkjes gedragen, maar ja het was ook zomer.
Iemand trouwens ervaring hoe een tattoo eruitziet na de bevalling, op je buik/ lies/ zij? Niet dat ik van plan ben zwanger te worden, maar ben toch wel benieuwd.
LCharlotte schreef:_Elise schreef:
Mooi Elise!!
Heb echt een vlindertick sinds de geboorte van mijn dochtertje hihi!
Lisann__ schreef:Hallo tattoo bokkers.
Ik laat waarschijnlijk volgende maand een tattoo zetten samen met mijn broer.
We zijn nogal hecht en hebben het gewoon zo leuk samen dat we deze tijd samen willen herinneren.
We hebben hier al heel lang over na gedacht, en nu gaan we het toch doen.
Het wordt "Fratello e Sorella"
Dat betekend 'broer en zus' in het Italiaans.
Wat vinden jullie ervan?
hrappur schreef:Lisann__ hijs gaaafff wat staat er ? is vast voor bij gekomen maar ik kon het nu even zo snel niet vinden.....
Ik ben weer aan het denken mis kunnen jullie helpen..Ik wil graag een text/ one liner/ quote over afgelopen tijd die ik heb gehad in IJsland.. Als soort herinnering wat ik hier allemaal heb geleerd en terug te denken aan een super tijd ( Die overigens nog steeds door gaat.. aangezien ik hem hier wil laten zetten in het ijslands..) de enige die ik vond en wel mooi vond was.. Að fortíð skal hyggja, ef frumlegt skal byggja. (
Take notice of the past if you would achieve originality)
maar wil graag een bredere keuzen hebben.. ik vroeg me af of jullie nog goede ideeën hadden ? mik heb al veel op internet gezocht maar kon niets echt passende dingen vinden..
samiratjj schreef:hee.
ik zit al heel lang over een tatoeage te denken en ik heb paar dagen terug de knoop de gehakt, maar had tegen mezelf gezegd; eerst geld voor me rijbewijs.
maar nu heb ik het geld voor me rijbewijs bijelkaar, en wil ik volgende maand een tatoeage laten zetten.
weten jullie misschien ook hoelang je niet mag zwemmen en dat soort dingen?
ik wil iets met een hoefijzer en bloem(en), kun je bij een zaak zelf een ontwerp laten maken?