Ik moet eigenlijk vanavond maar nog heel veel dingen te doen dus nog even kijken of dat lukt.
Anders gaan we vrijdag gewoon!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na het eten was het al 20 uur. Aangezien ik morgen in het centrum van Amsterdam ga steppen, mocht ik van mijzelf wel skippen 

Dat is toch een mooi streven? Dan moeten we maar bijhouden hoe alles verloopt en of we op "schema" liggen
Spieren die afscheuren klinkt ook niet zo lekker, rustig aan doen dan maar!
Mirkim schreef:Rotterdam is ook voor mij tever weg (woon in prov. Groningen). Mijn knieën voelen momenteel als een heul instabiel bouwpakketSpieren die afscheuren klinkt ook niet zo lekker, rustig aan doen dan maar!
Het is inderdaad wel fijn om niet alleen te starten! 
Mirkim schreef:Ik heb inderdaad de ladiesrun in Groningen gelopen! Ik vond dit erg leuk en ook echt een aanrader! Ik stond bij de start samen met SakkiaHet is inderdaad wel fijn om niet alleen te starten!
Bokt.nl shirtjes hoeft van mij niet zo nodig
Mochten we beiden nog actief zijn hier in dit topic én in het hardlopen, lijkt me het leuk! De winter lijkt mij echt een barre tijd om te blijven lopen...!!

dan gaat het wel goed komen. loop opzich nog niet veel.
ookal was het eigenlijk rustdag, maar op deze manier komt mn planning wat beter uit tot ik donderdag op vakantie ga haha. Als ik vanaf nu gewoon mn rustdagen plan kan ik totdat ik op vakantie ga nog 3 lessen lopen en dan heb ik een week rust.