).Tammy, staat je paard op de manege?
Zag gister inderdaad dat je hier in de buurt woont. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Zag gister inderdaad dat je hier in de buurt woont.

Bij het vak techniek vroeger op de middelbare school hadden ze ook zulk soort tangetjes, met een kleine wat gebogen punt, dus ik denk dat ze in een hoop schuren en anders doe-het-zelf zaken wel te vinden zijn? :p 
Zou bang zijn dat ik er zelf als zwarte piet uit zou komen
?
Ergens wel zonde want vond de lessen wel echt leerzaam daar!
(alleen volgens google nogal vaag of dat inhoudt bij mij thuis of aan de douane... Maar het meest gehoorde verhaal is toch thuis... En het is ookal out of foreign customs alleen gister was er de hele dag iemand thuis en heb geen briefje gehad) En nu is die weer terug op op foreign delivery unit
Is delivery unit hetzelfde als TNT (want; delivery post office)? En hebben ze nu geprobeerd te bezorgen zonder briefje of iets achter te laten
Ik heb ze
Alleen is overduidelijk niet mijn kleur (had ik ook niet verwacht, ik heb highlights...) en heb een bad hair day... Dus moet nog even mijn haar verfen en wassen zo...
Ook echt snel gegaan, 14 januari besteld, vandaag binnen... En dat na al die horroverhalen van maaanden wachten

Neroo schreef:jij hebt maar 2 weken hoeven wachten
Ik 6 weken
Ik hield het nu al bijna niet meer uit 
En 't staat niet eens heel raar met mij highlights ofzo.... wat ik tot nu toe kan zien dan (zit hier met mijn pyama en een bijna out of bed look, en dan ineens 3x zolang haar, 't is nu meer een holbewoner effect dan mooi ofzo... Dus ik wacht ook nog heel even met de foto's
)
M'n hoofdhuid is ook wel echt baggervet
Maargoed
vergeleken met dat valt het zéker mee, ik zie geen clipjes op je foto hoor
staat je echt heel goed!!
Net vroeg iemand in de supermarkt of het mijn eigen haar was, dus kennelijk is het niet heel obvious

Da's wel jammer, dat iedereen me nu echt met kort haar gewend is. De eerste paar dagen gaan echt, ongemakkelijk worden denk ik
Maar ik dacht idd wel aan een staart ofzo
Alleen dan moet je die wefts weer ondersteboven gaan doen enzo
Nouja, ga eerst maar even oefenen