vind het wel handig, omdat het puntje zo lekker smal is, dat je niet per ongeluk in een andere ring zit te prikken, of blijft hangen met je haar Bij het vak techniek vroeger op de middelbare school hadden ze ook zulk soort tangetjes, met een kleine wat gebogen punt, dus ik denk dat ze in een hoop schuren en anders doe-het-zelf zaken wel te vinden zijn? :p
DeadxStar: Wow haha, ik zou dat niet eens durven, mijn haar met henna verven Zou bang zijn dat ik er zelf als zwarte piet uit zou komen Thanks
_JL_: Ik heb daar 2x 3 en 1x 2. Dus 3 hele kleine matjes! Had beetje last van mijn hoofd dus had er niet teveel haar in gehangen want was bang dat ik dan hoofdpijn zou krijgen
haha op zilfia's hoeve heb ik ook nog 5 lessen gereden vorig jaar.... MAar toen werd ik met spoed geopereerd en mocht ik best lang niet rijden, toen was mijn 10 rittenkaart verlopen en ben ik niet meer teruggegaan eigenlijk Ergens wel zonde want vond de lessen wel echt leerzaam daar!
Ik heb jullie hulp nodig, sorry als iets vergelijkbaars al vaker aan bod is gekomen, maar ik snap helemaal niets meer van USPS , kijk... dit is mijn detailed info:
At Foreign Delivery Unit, January 26, 2011, 6:02 pm, NETHERLANDS Attempted Delivery Abroad, January 26, 2011, 2:10 pm, NETHERLANDS At Foreign Delivery Unit, January 26, 2011, 12:11 pm, NETHERLANDS Out of Foreign Customs, January 25, 2011, 11:13 pm, NETHERLANDS Out of Foreign Customs, January 25, 2011, 7:50 pm, NETHERLANDS Into Foreign Customs, January 20, 2011, 1:42 pm, NETHERLANDS Arrived Abroad, January 20, 2011, 1:41 pm, NETHERLANDS International Dispatch, January 16, 2011, 5:26 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Dus gisteren hebben ze hem geprobeerd te leveren (alleen volgens google nogal vaag of dat inhoudt bij mij thuis of aan de douane... Maar het meest gehoorde verhaal is toch thuis... En het is ookal out of foreign customs alleen gister was er de hele dag iemand thuis en heb geen briefje gehad) En nu is die weer terug op op foreign delivery unit
maar dit staat er ook Your item arrived at the delivery Post Office in NETHERLANDS at 6:02 pm on January 26, 2011 ... Dit was gisteren dus iets in de trant van ' we attempted to deliver at blablabla...
dus iemand die mij kan helpen ? Is delivery unit hetzelfde als TNT (want; delivery post office)? En hebben ze nu geprobeerd te bezorgen zonder briefje of iets achter te laten
ok, ik zal niet meer lopen miepen Ik heb ze Alleen is overduidelijk niet mijn kleur (had ik ook niet verwacht, ik heb highlights...) en heb een bad hair day... Dus moet nog even mijn haar verfen en wassen zo...
maar yaaay Ook echt snel gegaan, 14 januari besteld, vandaag binnen... En dat na al die horroverhalen van maaanden wachten
ja echt balen joh Ik hield het nu al bijna niet meer uit
Ooh, en bij nader inzien, is het gewoon echt PRECIES mijn kleur En 't staat niet eens heel raar met mij highlights ofzo.... wat ik tot nu toe kan zien dan (zit hier met mijn pyama en een bijna out of bed look, en dan ineens 3x zolang haar, 't is nu meer een holbewoner effect dan mooi ofzo... Dus ik wacht ook nog heel even met de foto's )
Maar met plastic eromheen leek 't donkerder, in mijn haar is 't echt een goed match
staat je goed Menino! En het is bij mij helemaal goed gekomen hoor Ik ben nu echt pro in het in doen Word jij vast ook!
vet dani!
Anoniem
Geplaatst: 27-01-11 20:32
haha thanks Kijk da's bemoedigend, ook dat jij het in 3 minuten doet.... Want ik moet mijn wekker voorlopig wel iets van 3 kwartier eerder zetten
Maar weet niet of ik ze morgen al naar school in doe... Het is wel groot verschil, dus dan gaat iedereen er nog meer op letten dat het verrot zit ofzo Da's wel jammer, dat iedereen me nu echt met kort haar gewend is. De eerste paar dagen gaan echt, ongemakkelijk worden denk ik
Undefined
Geplaatst: 27-01-11 20:36
Als ik jou was zou ik eerst een vlecht oid in doen voor een aantal dagen, deed ik ook en toen viel het wel minder op!
Maar ik draag nooit een vlecht Maar ik dacht idd wel aan een staart ofzo Alleen dan moet je die wefts weer ondersteboven gaan doen enzo Nouja, ga eerst maar even oefenen