B12 tekort??? wie nog meer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:34

Citaat:
Is Dronten of Lelystad voor jou ver weg? Daar zit een internist die wel verstand heeft van b12 tekort en daar hoef je maar 1 keer naartoe, verder telefonisch. En heb je een tekort dan krijg je direct de injecties, geen gezeur van zijn kant.

Over hem heb ik al meer positiefs gehoord!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:45

De Hematoloog van Dronten/Lelystad is fantastisch! De eerste die bij mij verder keek dan zijn neus lang is! Hij luisterde heel goed naar mij en had voor het eerst het gevoel dat ik niet tegen een muur zat te praten. Hij heeft veel geduld. Deze dokter raad ik iedereen aan. Wij moesten er een heel stuk voor rijden maar dat was het zo waard. Normaal kom ik huilend bij een gesprek vandaan van verdriet/teleurstelling. Nu kwam ik er huilend vandaan omdat ik zo blij was dat er eindelijk een dokter was die mij begreep en mijn problemen zag. Deze dokter heeft mijn leven veranderd.

Leverage, waarom word er sinds september niets meer aan je b12 tekort gedaan? Je schreef dat je een bloedonderzoek hebt laten doen en dat alles goed was. Maar een bloed uitslag zegt niets meer over je b12 waarde omdat de waarde is vertekend door injecties. Wat was die andere test? Nijmegen die gaat er vanuit dat alle klachten tussen de oren zit. Als dat echt zo is dan zul je daar vast op het goeie adres zijn maar als het allemaal van het b12 tekort is dan zul je daar alleen maar achteruit gaan en er slechter vandaan komen dan je er naar toe ging.

Hoe zit het eigenlijk met een nieuw topic aan maken? Bij hoeveel pagina's is dat?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:55