Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:03

mooi kleurtje hoor! :D

uhm ik heb die diffuser gehaald, maar mag je wel gewoon de föhn op de warmste en snelste stand zetten? En moet je hem dan net als een gewone f:ohn van je hoofd af houden of moeten die pinnen (hihi) echt tegen je hoofd :o? houden?
jullie merken wel: geen krulervaring hier :+

Ariebombarie

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:10

ik zet em nooit op zn allerheetst en allerhardst, en hou de diffuser zo dicht mogelijk bij mn hoofd om een zo veerkrachtig mogelijke krul te hebben :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:19

Ik kwam dit topic tegen, wat leuk zeg!
Ik wil ook erg graag iets anders met mijn haar, alleen het enige is dat ik het nooit zo'n held ben haha. Daarom denk ik ook dat het verstandig is om niet mijn haar te verven, maar eerst een spoeling te doen. Ik laat dit uiteraard gewoon bij de kapper doen en ga niet zelf lopen prutsen.

Hebben jullie ook ervaring met een spoeling, want ik hoor wel dat verven meestal een stuk mooier is.
En dan natuurlijk de vraag; Wat denken jullie dat mij leuk zal staan? Ik ben nu blond/donkerblond en heb onwijs donkere wenkbrauwen en wimpers.

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat dit een beetje duidelijke foto's zijn.
Ik heb een lok wat zeg maar naar de zijkanten van mijn hoofd valt, dit zie je vooral als ik een staart in heb, want het is te kort om bij het elastiekje te komen. Als ik mijn haar los heb valt het niet zo op.

Ik heb eventueel ook nog een foto dat ik mijn haar in een staart heb.
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, aangezien ik nog iets meer overtuiging nodig heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:24

Ik vind deze kleur wel mooi bij je staan Dewi, maar iets richting rood lijkt me ook leuk bij jou.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:29

Daarom wil ik ook eigenlijk eerst graag een spoeling, omdat ik mijn eigen haarkleur toch ook wel erg mooi vind. Maar aangezien ik ook graag iets anders wil, moet je keuzes maken ;). Ik zit zelf eigenlijk aan wat donkerder bruin te denken, beetje kastanje achtig.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:04

Leuk paard:-D. Bruin is denk ik wel mooi. Evt met wat lichtere bruine highlights als je bang bent dat t te saai is in 1 kleur.
Ben zelf nooit zo.n roodfan terwijl ik t bij anderen vaak erg leuk vind.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:41

Dankjewel, had toevallig deze foto's in mijn album staan. Ik denk dat ik volgende week even langs de kapsalon ga, vragen wat zij zouden aanraden. Maar mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar een bruinere kleur, maar dan het liefst wel zo natuurlijk mogelijk.

Jullie horen het vervolg ;).

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 12:16

AAAAH ik heb ook even 'advies' nodig!
Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn haar weer wit/platina zal verven :o
In december 2010 heb ik mijn haar weer terug laten verven naar mijn eigen kleur omdat ik het bijkleuren van de uitgroei zat was en het ook wel gezond vond om me haar even 'rust' te geven.
Maar als ik mijn witte haar zie op oudere foto's dan verlang ik daar soms wel weer naar :P

Zo zag het er uit nadat ik het had terug geverfd naar mijn eigen kleur:
Afbeelding

Door het witte eronder is het toch wat lichter geworden (vooral bij de punten) waardoor je iets verschil ziet bij de uitgroei:
Afbeelding

Zo was mijn witte haar:
Afbeelding

Wat vinden jullie?
Ik zat te denken om misschien niet meer helemaal wit te gaan maar gewoon heel erg licht blond zoals dit:

Afbeelding

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:20

omg wat stond jij goéd met dat wit!!! <3

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:23

Ik zou niet naar wit gaan hoor :n
Ik vind het niet mooi, want je hebt al een bleke huid en door wit haar maak je dat nog wat erger :j

Je zou inderdaad wel naar lichtblond kunnen, maar ik vind je haarkleur nu ook wel errug leuk :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:24

_Nancy schreef:
Ik zou niet naar wit gaan hoor :n
Ik vind het niet mooi, want je hebt al een bleke huid en door wit haar maak je dat nog wat erger :j

Je zou inderdaad wel naar lichtblond kunnen, maar ik vind je haarkleur nu ook wel errug leuk :)

serieus? ik vind juist dat je een wit huidje moet hebben. als je gebruind bent is het echt ordinair imo...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:29

Ja dat vind ik ook hoor :) :j
Brr.. Zie het al voor me, zo'n bruin koppie en dan wit haar..

Maar zeker omdat we dus de winter in gaan, lijkt het mij heel 'kil' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen), overkomen..
Dus in de zomer zou dit wel echt goed zijn.. Maar in de winter zou ik toch gaan voor ietsje donkerder.
Dat staat wat warmer.

En dat kapsel wat _vivi_ heeft met dat witte haar, is echt geweldig! :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:09

Donkerder zou ik juist niet doen, dan word ik extra bleek! dat witte gaf me juist wat meer kleur op de wangen :P
Maar ik denk dat ik toch eerder voor dat erg lichtblonde ga, nu is het gewoon blond dus soort midden weg tussen wat ik nu heb en het witte :P
En thnxx dat je mijn kapsel van toen leuk vind :D (nu is het alweer wat langer tot iets over mijn schouders met super rechte pony).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:12

Dat witte staat je zooooo gaaf!! Ik zou het weer terugverven, maar dan met een rechte pony ipv die scheve.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:30

Esgaroth schreef:
Ik heb net dit kapsel gevonden, in mijn zoektocht naar een 'laagjes'kapsel. Zou dit veel werk zijn om het zo te krijgen? Ik vind dit qua kleur en kapsel wel heel erg mooi:
Afbeelding

Edit: ik heb dus zelf wat slag in mijn haar en heb het nu allemaal op 1 lengte. Is dit uberhaupt mogelijk?

lang leven de stijltang :D slag moet geen probleem zijn... Dit is wel helemaal opgefuhnt.. zal wel ff tijd kosten, heb zelf t kapsel (alleen wat langer)

Zelf wou ik mn haren zoals hayley williams had in dr liedje misery business .. zo ongeveer: http://i688.photobucket.com/albums/vv25 ... lliams.jpg

Maar ik krijg t niet zo omhoog:P dus ik fuhn gewoon ff , stijltank erbij etc en dan zit het ongeveer zo:
http://rustnbones.files.wordpress.com/2 ... lliams.jpg

ik heb wel een natuurlijke oranje kleur, die wast zich dus ook niet echt uit... (Zo oranje als de natuurlijke roodharige mensen:)) en t blonden/gelen van dr is bij mij zwart.. Maar t gaat om t knippen :D

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:34

Hallo Dames!
Ik weet niet of dat ik hier goed zit maar ga volgende week naar de kapper maar ik weet echt niet wat ik met me haren aan moet. Heb heel lang en stijl blond haar.
Heb ze in lagen lagen knippen en aan de onderkant rond om het zo wat voller en leuker te hebben. Dat werkt in principe heel even maar dan is het al weg. Drastische veranderingen durf ik niet maar wil ook niet weer alleen maar de puntjes laten knippen.

Kortom: Ik weet niet wat ik met me haar aanmoet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:38

SaskiaKur schreef:
Hallo Dames!
Ik weet niet of dat ik hier goed zit maar ga volgende week naar de kapper maar ik weet echt niet wat ik met me haren aan moet. Heb heel lang en stijl blond haar.
Heb ze in lagen lagen knippen en aan de onderkant rond om het zo wat voller en leuker te hebben. Dat werkt in principe heel even maar dan is het al weg. Drastische veranderingen durf ik niet maar wil ook niet weer alleen maar de puntjes laten knippen.

Kortom: Ik weet niet wat ik met me haar aanmoet :=

Doe eens tot je schouders? Een leuke bob ofzo, volgens mij staat dat jou wel leuk :j

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:41

Heb ze al tot aan me schouder geknipt gehad maar dan heb je het effect hetzelfde alleen dan in het kort :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:52

Saskia, je zou ook het rondom je gezicht wat meer in lagen kunnen knippen met een lok of pony (als dat je staat).
Maar als je niet veel 'durft' te veranderen dan blijft er weinig over denk ik, dan moet je het meer gaan zoeken in verschillende manieren van styling met je haar.
Verder heb ik even geen tips voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:56

Tja dan moet je kort Sas :P

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:58

Me haar kan ook zowat niks aan :n
Wilde vaker gewoon wat slagen in me haar zodat ik wat volume had. Dan kan ik tenminste wat leuks af en toe doen. Maar kan gewoon geen krullen zetten of ik moet gewoon een bus haarlak in me haren sprayen. Dat werkt natuurlijk ook niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:00

SaskiaKur schreef:
Me haar kan ook zowat niks aan :n
Wilde vaker gewoon wat slagen in me haar zodat ik wat volume had. Dan kan ik tenminste wat leuks af en toe doen. Maar kan gewoon geen krullen zetten of ik moet gewoon een bus haarlak in me haren sprayen. Dat werkt natuurlijk ook niet :')

En permanent laten zetten dan?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:09

Je haar op de kop droog fhönen, volume mouse erin doen en ongeveer 5 of 7 cm je haar wafelen vanaf je hoofdhuid. Dan moet je de bovenstelaag natuurlijk niet wafelen :P
Op die manier zou je iets meer volume moeten kunne krijgen zonder dat het gaat inzakken.

Jainy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:06

Jainy98 schreef:
Heee bokkers <3

Ik moet morgen naar de kapper maar ik heb geen idee wat ik met mijn haar wil..
Ik wil dit keer iets anders dan alleen de dode puntjes..
Ik heb van mezelf stijl haar, eigenlijk kan ik er alles mee, een vlecht, een staart, noem maar op..
Ik doe wel altijd mijn staart naar links en vlecht enzo ook..
Soms krul ik mn haar wel eens.
Ik wil sws mijn haar lang houden!

Zo is mijn haar nu:

Afbeelding

Met krullen:

Afbeelding

Hebben jullie misschien ideetjes? :D
Alvast bedankt <3

Groetjes Jainy! :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:46

Nou vandaag afspraak gemaakt bij de kapper :D
We gaan eerst even kijken of het gemakkelijk gekleurd kan worden (aangezien het van wit naar een kunstmatig pigment is gegaan met daarover weer verf).
Ik heb besloten dat ik niet voor wit ga maar deze kleur:

Afbeelding

Ben benieuwd en hoop dat ze het gemakkelijk en ook in 1x kunnen kleuren :)
Als het kan en het is gedaan dan laat ik wel foto zien :)