Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:02

borrie01 schreef:
wonderworst_ schreef:
nee gewoon kruidvat eigen merk voor 1.29 grote fles... haha ik zit nou gewoon aan me nagels te ruiken _O-

die heb ik inderdaad ook maar ook die van essence en die rijkt nog veel lekkerder

een ideetje voor mij dus, ik word altijd knetterhigh van die geuren hiero, nergens goud gevonden en ook geen miss sporty, ik was vanochtend al bij hema en DA geweest net bij kruidvat en etos... ik ben wel bezweken voor een veel ste duur potje :=

wonderworst_

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:04

hahaha ik dus ook, maar die van de kruidvat dus totaal niet, k vind hem echt lekker :P

hafjegek

Barmat schreef:
Ik zeg eerlijk - Ik ben niet voor een HK topic zoals ik al eerder aangaf.
enkel en alleen op de voorwaardes zoals aangegeven. Dus niet offtopic e.d.
Vind het topic zoals het nu loopt gewoon fijner dan dat ik per dag tig pagina's moet bijlezen over niet-nagel gerelateerde zaken. Niet dat ik mijzelf niet interesseer in jullie verder :P Maar anders gaat het zooo hard en dat houd ik niet bij.
Dan haak ik denk ik al heel snel af.

sorry borrie, maar die berichtjes kwamen zowat tegelijk end rukte al op versturen enzo en toen was esther net wat sneller.

barmat, we stellen juist de regel in dat er niet teveel oftopic gekletst mag worden, er zal niet veel veranderen zoals het nu gaat zo gaan we ook gewoon verder, degenen die teveel oftopic reageren negeren we gewoon }> }> ofzoiets, maar effe zonder dollen, ik zou het ook niet leuk vinden om dan eerst 3 pagina's onzin door te spitten voordat het weer over nagels gaat maar om dat te voorkomen komen die regels duidelijk in de openingspost te staan.

xDramaQueen

wonderworst_ schreef:
borrie01 schreef:
Nieuw lijstje graag even invullen kort commentaar er achter zetten en klaar
niet stemmen dan ook geen commentaar achteraf. ;)

Voor HK
-Borrie01 (wel goeie regels opstellen ivm off-topic en het voordeel is dat we meerdere foto's kunnen plaatsen)
hafjegek (ook voor HK, neutrale mening wel voordeel dat we meer foto's kunnen plaatsen, en meer pagina's kunnen vullen, maar we moeten wel ontopic blijven)`
_esther_(is makkelijker offtopic)
wonderworst_ (meer foto's, geen links , wel goede regels SAMEN opstellen, meer pagina's)
cube ( aardig neutraal, maar vind bij HK wel dat we ontopic moeten blijven)
xdramaqueen, wat wonderworst zegt :D

Tegen HK

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 17:05

cube schreef:
Nieuw lijstje graag even invullen kort commentaar er achter zetten en klaar
niet stemmen dan ook geen commentaar achteraf. ;)

Voor HK
-Borrie01 (wel goeie regels opstellen ivm off-topic en het voordeel is dat we meerdere foto's kunnen plaatsen)
hafjegek (ook voor HK, neutrale mening wel voordeel dat we meer foto's kunnen plaatsen, en meer pagina's kunnen vullen, maar we moeten wel ontopic blijven)`
_esther_(is makkelijker offtopic)
wonderworst_ (meer foto's, geen links , wel goede regels SAMEN opstellen, meer pagina's)
cube ( aardig neutraal, maar vind bij HK wel dat we ontopic moeten blijven)
xdramaqueen, wat wonderworst zegt :D

Tegen HK

Neutraal

Iessie (Ik vind MW ok, maar HK ook)

Ik heb er eentje bijgezet. :D
Qua thema wedstrijd lijkt het me leuker om de foto's gewoon in het topic te plaatsen, maar ik krijg er niet zo goed hoogte van wat de rest nou hiervan vindt... :)
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 22-09-09 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:05

Woow ik houd jullie niet meer bij. :=

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:05

oke ik ga eten, k zie zo wel wat er is gebeurt, en wat het is geworden :P
eet smakelijk allemaal :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:07

tot straks in hk hoe zien jou nagels er uit deel IV, eet smakelijk! (ik geloof dat de stemmen wel redelijk duidelijk zijn, er zal ook niet zoveel veranderen alleen kunnen we meer pagina's vullen, en meer foto's plaatsen.)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 17:08

Ok toch huiskamer dus. Ik ben benieuwd..
Eet smakelijk, ik heb het al op, ga even een gezichtsmaskertje opdoen en een boek bestuderen voor school. :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:09

Iessie schreef:
Ok toch huiskamer dus. Ik ben benieuwd..
Eet smakelijk, ik heb het al op, ga even een gezichtsmaskertje opdoen en een boek bestuderen voor school. :)

ik zit te wachten tot het hier vol is, dan kan ik het nieuwe topic openen en dan ga ik eten maken :9

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:10

Beetje jammer dat dat lijstje weer tevoorschijn wordt gehaald terwijl er een hele discussie is geweest vanmiddag waarbij dus werd afgesproken de reactie van de modjes af te wachten over of het in een sticky op mw mag blijven staan of dat het tóch hk werd.. Imo kan het dan later altijd nog naar de hk verplaatst worden, maar ok.. De mensen die het er niét mee eens zijn daar wordt gewoon overheen gepraat..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:10

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:17

We gaan nu veel te veel door elkaar heen!

Nieuw Topic zou gewoon in MW geplaatst worden.

Niet iedereen heeft de kans gehad om te stemmen en we wachten nog op een antwoord van de mods die zijn in overleg en dat is een oplossing waar iedereen zich helemaal in kon vinden daarstraks. Wordt nu ineens weer van tafel geveegt???

Dus gewoon MW en na antwoord van de mods weten we wat er echt gaat gebeuren. Kom op niemand wil toch dat ons super leuke topic in de huiskamer verdwijnt waardoor we straks stuk voor stuk af gaan haken? We groeien uit tot een groot druk topic waardoor het al bijna een dagtaak is om alles goed te lezen.
Wat ik me afvraag wat is nou echt het voordeel van HK, ja het scheeld nieuwe delen openen maar laten we eerlijk zijn zoveel aandacht als we er nu aan besteden hoeft de volgende keer toch niet meer? gewoon kopieren van vorige keer en we hebben een super leuke site waar alle regels op staan e.d. dus no problem.

Nu ben je verplicht om ontopic te blijven wat iedereen prettig vind. Straks krijgen we problemen onderling als mensen zich er niet aan houden. En dan stopt iedereen ermee.

Ik zeg niet dat het gebeurd maar HK kan het begin van het einde zijn.....

Over de foto's zijn de meningen helaas verdeelt. Heb dus geen idee hoe hafjegek de regels in de openingspost zet maar het is toch wel belangrijk dat het er duidelijk in komt... Gaan de foto's naar WW of openbaar???

Wendy was me voor maar goed heb zoveel moeite gedaan om te typpen. :P

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:21

Tinks schreef:
We gaan nu veel te veel door elkaar heen!

Nieuw Topic zou gewoon in MW geplaatst worden.

Niet iedereen heeft de kans gehad om te stemmen en we wachten nog op een antwoord van de mods die zijn in overleg en dat is een oplossing waar iedereen zich helemaal in kon vinden daarstraks. Wordt nu ineens weer van tafel geveegt???

Dus gewoon MW en na antwoord van de mods weten we wat er echt gaat gebeuren. Kom op niemand wil toch dat ons super leuke topic in de huiskamer verdwijnt waardoor we straks stuk voor stuk af gaan haken? We groeien uit tot een groot druk topic waardoor het al bijna een dagtaak is om alles goed te lezen.
Wat ik me afvraag wat is nou echt het voordeel van HK, ja het scheeld nieuwe delen openen maar laten we eerlijk zijn zoveel aandacht als we er nu aan besteden hoeft de volgende keer toch niet meer? gewoon kopieren van vorige keer en we hebben een super leuke site waar alle regels op staan e.d. dus no problem.

Nu ben je verplicht om ontopic te blijven wat iedereen prettig vind. Straks krijgen we problemen onderling als mensen zich er niet aan houden. En dan stopt iedereen ermee.

Ik zeg niet dat het gebeurd maar HK kan het begin van het einde zijn.....

Over de foto's zijn de meningen helaas verdeelt. Heb dus geen idee hoe hafjegek de regels in de openingspost zet maar het is toch wel belangrijk dat het er duidelijk in komt... Gaan de foto's naar WW of openbaar???

Wendy was me voor maar goed heb zoveel moeite gedaan om te typpen. :P

wat moet ik nou :P :P :P toch in MW? ik weet het niet meer, alles staat al klaar 1 druk op de knop en we zijn er weer. ik doe gewoon wat als het vol is, hahahaha }> ik zie wel wat voor toornen ik over me heen krijg :P en dan zien jullie wel waar het staat :D weet het anders ook niet meer, de helft zegt zo en de andere helft zegt zi.
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 22-09-09 17:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:24

doe maar gewoon :P

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:26

Zouden we dan niet een HK topic kunnen hebben én een topic hier??

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:26

Ben het helemaal met je eens Tinks!!
Zijn een paar mensen die héél hard bezig zijn met HUN mening opdringen en anderen niet de kans geven om te zeggen wat ze vinden. Verder kan ik me helemaal vinden in jouw verhaal :j
Het is een kleine moeite om 1 keer in de maand oid ff een nieuw topic te openen op MW gaat nu ook altijd prima, dus waarom in de toekomst niet?
En degenen die er moeite mee hebben dat het teveel werk zou zijn om een nieuw topic te openen, dan besparen we jullie die moeite toch? :) Zijn vást wel andere mensen die dat wél leuk vinden om te doen!
Ik ben vóór MW en tégen HK
Daarbij heeft laura al de moeite genomen om een mod te pb-en om een tussenweg te zoeken en heb dan ook het fatsoen om dat antwoordt eerst even af te wachten.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:28

^^
Dat wist ik niet :oo

Maar goed ik zoals ik net al zei, what about een HK én op mensenwelzijn een topic?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 17:29

Neeee....dat is het enige wat ik echt niet wil. :D Dan houd ik het helemaal niet bij. En het offtopic gaan valt toch best mee? Daar hoeft geen heel nieuw hk topic voor te komen..
*gaat nu echt even lezen..
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 22-09-09 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:29

ik vind dat iedereen ergens wel gelijk heeft...
beidde heeft zn voor en nadelen.

op beidde een topic is niet handig denk ik en mag ook niet denk ik, dan word het helemaal onoverzichtelijk.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:31

Maar de mensen die het teveel moeite vinden om vaker een nieuw topic te openen, die hoeven die taak toch niet op zich te nemen? :+ Als het nieuwe topic steeds wordt geopent door mensen die dat wél leuk vinden dan is het toch geen probleem om daar weer gewoon verder te kletsen? :=

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 17:31

hafje anders wacht nog even op mas, die komt wrsch toch wel snel online, en dat we dan een paar pagina's over de 100 gaan maakt dan niet uit, want misschien wordt het wel een sticky...
Vanuit MW kunnen we altijd nog naar HK maar andersom niet.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:32

Wendy15 schreef:
Maar de mensen die het teveel moeite vinden om vaker een nieuw topic te openen, die hoeven die taak toch niet op zich te nemen? :+ Als het nieuwe topic steeds wordt geopent door mensen die dat wél leuk vinden dan is het toch geen probleem om daar weer gewoon verder te kletsen? :=

heb je ook weer gelijk in...
hihi %) %) %) %)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:32

Dáárom zeg ik, gewoon houden zoals het nu is :j
Denk dat er veel mensen gaan afhaken in de hk en dat zou zonde zijn :j

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:33

Iessie schreef:
hafje anders wacht nog even op mas, die komt wrsch toch wel snel online, en dat we dan een paar pagina's over de 100 gaan maakt dan niet uit, want misschien wordt het wel een sticky...
Vanuit MW kunnen we altijd nog naar HK maar andersom niet.

is ook zo, ik open ehm wel in MW!!! definitief, geen discussie meer }> klaar... :Y) tinks heeft ook gelijk..
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 22-09-09 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt