Ik vind het heerlijk. Was al die hormonen in mijn lijf zat. En ik moet je zeggen het bevalt me prima.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen wil mijn vriend het alleen als het echt niet anders kan... Ik wil nog wel de prikpil gaan uitproberen. Ik heb nu 9 jaar de Diane 35 pil gebruikt en daarna anderhalf jaar de Nuvaring en tussen die twee was ik er al helemaal klaar mee. Oke het is handig dat je cyclus regelmatig is, maar voor de rest... Emytje schreef:Voor diegene die nu geen hormoon-anticonceptie meer gebruiken. Merken jullie verschil in jullie stemmingen?
Dan kon ik dus echt wel bijna iemand vermoorden of een uur in tranen zijn omdat de hagelslag op was, bij wijze van spreken.
goeroe schreef:Dat kun je wel zeggen ja! Toen ik nog aan de pil was had ik eens per maand last van wat ik zelf de kill-mode noemde.Dan kon ik dus echt wel bijna iemand vermoorden of een uur in tranen zijn omdat de hagelslag op was, bij wijze van spreken.
Emytje schreef:goeroe schreef:Dat kun je wel zeggen ja! Toen ik nog aan de pil was had ik eens per maand last van wat ik zelf de kill-mode noemde.Dan kon ik dus echt wel bijna iemand vermoorden of een uur in tranen zijn omdat de hagelslag op was, bij wijze van spreken.
Maar daar heb je nu geen last meer van? Lekker joh! Ik heb zelf het idee dat ik een beetje depri word van al die hormonen, voornamelijk zo rond de stopweek.
denice schreef:Ik heb ook weer een vraagje,
ik heb de koperspiraal, nu 4 maanden, alleen ik wordt ineens ongesteld terwijl ik net een week geleden ook al ongesteld was? Wat ia dit? kan dit zomaar?
Ben benieuwd! Als t niet bevalt kan k altijd nog naar de prikpil of een spiraaltje. dekoezegtboe schreef:ik ben zelf aan de microginon 30, maar ik begin steeds meer te twijfelen over al die hormonen in mijn lijf. wie is hier nogmeer gestopt met de pil om die reden? en hoe is dat bevallen?

en vocht vast houden. Werd dus ook zwaarder
voorkomt ook ongelukjes en vieze broekjes
En met het nieuwe spiraaltje werd ik elke maand 1 week ongesteld en dan bleef het weer 3 weken weg. Ook de tussentijdse mood-swings bleven weg
en dat deze 5 jaar braaf op zijn plek blijft zitten
tot nu toe gaat het goed, heb deze net een week
en ben zo goed als buikpijn vrij
Georgette schreef:Is er iemand die eerst de Diane35 slikte en nu de Yasmin?
). En nu slik ik hem 5 maanden en sinds 2 maanden niet meer ongesteld tijdens de placebo's. Dat is opzich wel ideaal, maar heb het gevoel dat ik vocht vast houd en heb zere borsten