Ik vind het heerlijk. Was al die hormonen in mijn lijf zat. En ik moet je zeggen het bevalt me prima.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Voor diegene die nu geen hormoon-anticonceptie meer gebruiken. Merken jullie verschil in jullie stemmingen?
goeroe schreef:Dat kun je wel zeggen ja! Toen ik nog aan de pil was had ik eens per maand last van wat ik zelf de kill-mode noemde.Dan kon ik dus echt wel bijna iemand vermoorden of een uur in tranen zijn omdat de hagelslag op was, bij wijze van spreken.
Emytje schreef:goeroe schreef:Dat kun je wel zeggen ja! Toen ik nog aan de pil was had ik eens per maand last van wat ik zelf de kill-mode noemde.Dan kon ik dus echt wel bijna iemand vermoorden of een uur in tranen zijn omdat de hagelslag op was, bij wijze van spreken.
Maar daar heb je nu geen last meer van? Lekker joh! Ik heb zelf het idee dat ik een beetje depri word van al die hormonen, voornamelijk zo rond de stopweek.
denice schreef:Ik heb ook weer een vraagje,
ik heb de koperspiraal, nu 4 maanden, alleen ik wordt ineens ongesteld terwijl ik net een week geleden ook al ongesteld was? Wat ia dit? kan dit zomaar?
dekoezegtboe schreef:ik ben zelf aan de microginon 30, maar ik begin steeds meer te twijfelen over al die hormonen in mijn lijf. wie is hier nogmeer gestopt met de pil om die reden? en hoe is dat bevallen?
Georgette schreef:Is er iemand die eerst de Diane35 slikte en nu de Yasmin?