Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miiej schreef:Aah nee, ik eet ook altijd gebakken aardappels.
Maar dat is dus echt niet gezond?
Ik moet geloof ik ook echt afkicken van mijn mayo verslaving.
Iemand tips?
juval schreef:Martine, light kaas vind ik ook niet lekker... ik neem liever gewone kaas. Ik let er eigenlijk nooit zo op hoeveel kcal of vet er in zit. Een gewone boterham met kaas moet kunnen. Je moet toch ook aan je zuivel en voedingsstoffen komen op een dag.
Miiej.. ja, gebakken aardappels (met mayo) zijn echt funest hoor!! ik ben nu ongeveer 9 weken aan het lijnen, en heb alle aardappels afgezworen! het werkt echt, en ik ben nu bijna 10kg kwijt. In aardappels zit niet zoveel wat je echt nodig hebt. vlees en groenten zijn belangrijker.
Miiej schreef:juval schreef:Martine, light kaas vind ik ook niet lekker... ik neem liever gewone kaas. Ik let er eigenlijk nooit zo op hoeveel kcal of vet er in zit. Een gewone boterham met kaas moet kunnen. Je moet toch ook aan je zuivel en voedingsstoffen komen op een dag.
Miiej.. ja, gebakken aardappels (met mayo) zijn echt funest hoor!! ik ben nu ongeveer 9 weken aan het lijnen, en heb alle aardappels afgezworen! het werkt echt, en ik ben nu bijna 10kg kwijt. In aardappels zit niet zoveel wat je echt nodig hebt. vlees en groenten zijn belangrijker.
Woow 10 kilo.
Oke, ik ga vanaf nu gewoon 2 weken geen mayo eten.
Kijken of het bij mij ook zo goed werkt.
Curry is niet vet toch?