Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, toch maar wel Amsterdam dan als dit niets wordt. Viel me al mee dat mijn HA gisteren zo impressed was dat ik naar de cardioloog kan.
Paula schreef:@Hannans; Begin je dan nu aan je 3e jaar?
@Marilla; Lekker hoor! Als de feestweek is afgelopen kun je dus weer andere dingen gaan doen als dit zo goed gaat?![]()
@MP; Hoe dat zo?

Paula schreef:School gaat nog precies zo als voor de vakantie... Opgespaarde energie is ook niets meer van te merken.
Zo wat een gefeest! Is die feestweek nu afgelopen?
Sexy pakje hoor!
Waar studeer jij dan in af? Want jij hebt wel minder uur toch? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat bij jou is geregeld?
Automatische piloot lukt bijna altijd, maar is niet leuk. Balen!
Vanacht wel kunnen slapen? 
Echt lekker vind ik het niet, de ene week zit ik inderdaad ook gigantisch veel op school en de andere week veel minder. Heb elke week een andere rooster dus nooit ritme wat ik juist wel belangrijk vind.
)
Paula schreef:@Hannanas; Gefeliciteerd!!Waar studeer jij dan in af? Want jij hebt wel minder uur toch? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat bij jou is geregeld?
Automatische piloot lukt bijna altijd, maar is niet leuk. Balen!
Ik zit in het 2e jaar, ik moet variërend van 2 tot 5 dagen per week naar school en verschillende tijden... (elke week een ander rooster). Maar ik ga nog in gesprek om mogelijk deeltijd te gaan doen.
@Marilla; Gezellige buren!Vanacht wel kunnen slapen?
Komt er op neer dat mijn energievoorziening gewoon niet goed werkt en dat mn stofwisseling niet goed is.. Nu aan de carnitine om te kijken of dat helpt, het is geen oplossing maar het kan me wel helpen om de dagen wat beter door te komen. Dus dat ga ik proberen en ik sta nu verder eventjes op "stil" want een echte behandeling is nu nog maar in onderzoeksfase en dat wilde hij voor mij niet
Over 2 maanden weer heen om de werking van de carnitine te bespreken..