me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:42

Prikken ze er wel bloed dan?

Issy

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:42

Dat kunnen ze daar ook ja

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:52

:+ , toch maar wel Amsterdam dan als dit niets wordt. Viel me al mee dat mijn HA gisteren zo impressed was dat ik naar de cardioloog kan. :Y)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 15:57

Ik ben ook wel van plan om het aan te kijken nog paar maandjes en dan misschien ook wel naar Amsterdam te gaan, na hun patientenstop. Klinkt toch allemaal wel goed.
Hoewel ik hoop dat dit gevoel van deze week door blijft gaan, want dan komt het wel goed :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:44

Achja, daarom, door die patiëntenstop heb ik sowieso nog tijd zat om erover na te denken of een verwijzing te krijgen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:54

Paula schreef:
@Hannans; Begin je dan nu aan je 3e jaar?
@Marilla; Lekker hoor! Als de feestweek is afgelopen kun je dus weer andere dingen gaan doen als dit zo goed gaat? :)
@MP; Hoe dat zo?

Nee 4e jaar, afstuderen :)

Ben benieuwd, moest donderdag en vrijdag 1 uurtje naar school, toch met 3 uur reizen erbij. Ik was gesloopt, kon bij thuiskomst gelijk in bed duiken.
hmm... We zien wel, de ervaring leert dat ik op de automatische piloot er altijd wel doorkom!

Morgen jarig! Vandaag wat vrienden en mijn vriend, morgen de echte meute.

@ Paula, als je zoveel al gehad hebt zou ik huist op amsterdam mikken, wie weet hebben ze iets voor je.. Of uitsluitsel.

@ Knabbelgirl, welkom!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:00

Paula schreef:
School gaat nog precies zo als voor de vakantie... Opgespaarde energie is ook niets meer van te merken.
Zo wat een gefeest! Is die feestweek nu afgelopen?
Sexy pakje hoor! :')

hAHA ojee Paula.. bij jou ook al... echt niet goed.
Ik heb nog geen opgespaarde energie van de vakantie, de klap komt altijd zo hard aan in vakanties oid.
Hoeveel dagen enz moet jij? Welk jaar zit je?
Heb je er wel zin in?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 09:22

Nou, ik ben ook aardig moe vandaag! Gisteren vroeg naar bed gegaan, maar een stel buurtgenoten zaten buiten met muziek aan ivm feestweek. Ach, kan gebeuren. Maar die muziek heeft hard aangestaan tot vanmorgen 6 uur!!!
Vriendlief (was blijven slapen) en ik hebben dus nog maar vannacht een uurtje beneden gezeten, want we konden echt niet slapen. Vind het eigenlijk ook echt asociaal om zo lang muziek te draaien midden in een woonwijk!

Leuk Hannanas, dat je morgen jarig bent! Ik hoop dat het vandaag en morgen beetje leuk wordt!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:09

@Hannanas; Gefeliciteerd!! :D Waar studeer jij dan in af? Want jij hebt wel minder uur toch? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat bij jou is geregeld? :) Automatische piloot lukt bijna altijd, maar is niet leuk. Balen!
Ik zit in het 2e jaar, ik moet variërend van 2 tot 5 dagen per week naar school en verschillende tijden... (elke week een ander rooster). Maar ik ga nog in gesprek om mogelijk deeltijd te gaan doen.
@Marilla; Gezellige buren! := Vanacht wel kunnen slapen?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 17:05

Gefeliciteerd Hannanas!! Fijne dag gehad gisteren en vandaag?

Paula, studeer jij ook eigenlijk? Universiteit? Lekker als je maar 2 tot 5 dagen naar school hoeft. Ik moest echt 5 volle dagen, van 9 tot 5, naar school. Zou wel heel fijn zijn als je deeltijd kan gaan doen!

Gisteravond lekker rustig bbq gehad, lag om 1 uur op bed. Soms voel ik me echt weer gewoon gezond :)
Ben van plan om eens serieus na te denken om contact op te nemen met het UWV, om te vragen of ze misschien een reintergratie project kunnen starten ofzo.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:50

Ik doe hbo verpleegkunde. :) Echt lekker vind ik het niet, de ene week zit ik inderdaad ook gigantisch veel op school en de andere week veel minder. Heb elke week een andere rooster dus nooit ritme wat ik juist wel belangrijk vind.

Ik denk dat je dat dan ook wel kunt proberen. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 18:39

Ja inderdaad, gewoon rustig zittend werk ofzo. Ik heb nergens een opleiding voor, maar ben zeker niets te beroerd om ergens voor te gaan leren!
Daar heb je gelijk in, dan heb je geen ritme en dat is wel erg belangrijk. Ik hoop toch voor je dat je het vol houdt dit jaar! Maar is stage lopen ook niet vreselijk vermoeiend? Want je bent constant aan het lopen lijkt mij?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:40

Ja inderdaad, misschien kun je nog wel een cursus oid doen?

Op m'n vorige stage was ik van 8 tot half 10 bezig, en de rest van de dag was ik aan het zitten. Dus dat was wel te doen. Maargoed, dat was ook niet normaal dus dat zal me in de volgende stage wel veel zwaarder gaan vallen... ;)
Pfff, net rijles gehad en ik ben echt kapot. Nu moet ik nog naar school...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 16:56

Hoe gaat het met de dames? Het is zo stilletjes hier..
Allemaal zo druk of moe?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:31

Druk en moe :+

Vanochtend bij de huisarts geweest voor controle van mijn bloeedruk, zelfs na 4 weken vakantie, geen alcohol en een zoutarm dieet, bleek weer mijn bloeedruk gestegen naar gevaarlijke hoogte...ik word er niet goed van. Ik heb meteen naar het CVS centrum in Amsterdam gebeld met deze uitslag. Morgenochtend word ik door de cardioloog terug gebeld om te overleggen wat ik er aan kan doen en of ik toch aan de medicatie kan. (ik mocht eerst niet aan de medicatie tot dat de onderzoeken in het VU afgerond zouden zijn, maar deze laten langer op zich wachten). Op dit soort momenten dan baal ik er van dat je niet op je eigen lichaam kan vertrouwen. De huisarts was overigens verbaasd dat ik geen signalen als hoofdpijn krijg van die hoge bloeddruk (nou dat is nou het enige waar ik geen last van heb }:0 )

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:02

Balen Issy... maar weer afwachten dus... :(:)
Hoe is het met jou Marilla?

Hier ook druk en (op het moment heel erg) moe. En ik heb weer (veel) meer last van de hartkloppingen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:09

ik ben heel erg moe de hele tijd...
gisteren heb ik tot 13.20 school gehad en het net gered
vandaag tot 14.30 , maar we moesten door sittard lopen, en op de helft ben ik gestopt. ik kon niet meer. na zo'n 10minuten pauze kon ik met een paar leraren naar het eindpunt oe, en de rest heb ik niet echt meegedaan.
en zowel gisteren als vandaag ben ik maar gaan slapen toen ik thuiskwam, want ik was echt kapot.
Morgenvroeg moet ik om 6 uur op, want ik moet om 7 uur vertrekken(ben weer bij mij thuis, de eerste 2 dagen as ik bij mijn vriend en kon ik langer uitslapen).
Ik ga zometeen dus maar slapen.. eigenlijk wil ik niet want mijn ouders hebben net een camper gekocht en die had ik nog graag willen zien, maar het kan niet anders......

ik wordt er soms zo gek van dat ik zo snel moe ben......

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:47

Wat vervelend voor jullie zeg!
Ook ik ben weer erg moe, lig ook meerdere malen per dag even op bed, maar dat was te verwachten na vorige week!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:15

zo ben ik ook weer effe ik ben maandag weer naar me nieuwe cardioloog geweest me derde ondertussen.weer 4 pillen rijker geworden.en volgde week ga ik het gips in helaas.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:12

Waarvoor moet je het gips in Miss kippie? En wat voor pillen heb je gekregen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:27

Paula schreef:
@Hannanas; Gefeliciteerd!! :D Waar studeer jij dan in af? Want jij hebt wel minder uur toch? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat bij jou is geregeld? :) Automatische piloot lukt bijna altijd, maar is niet leuk. Balen!
Ik zit in het 2e jaar, ik moet variërend van 2 tot 5 dagen per week naar school en verschillende tijden... (elke week een ander rooster). Maar ik ga nog in gesprek om mogelijk deeltijd te gaan doen.
@Marilla; Gezellige buren! := Vanacht wel kunnen slapen?

Ik heb geen minder uur, op school weten ze niets.
Al heb ik het dit jaar wel aan mijn minor slb-er en mijn eigen slb-er verteld.
Ik moet nu ^&%^$ 3 dagen naar school, ben gesloopt. Vandaag vrij, godzijdank.
Ik heb nog geen idee wat voor scriptie onderwerp ik moet doen... en hoe moet ik heb naast alle dagen school gaan doen...
pf.

Ik studeer af als Adviseur integrale veiligheidskunde en met een bachelor management.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:27

Issy schreef:
Waarvoor moet je het gips in Miss kippie? En wat voor pillen heb je gekregen?

Ook van mij dezelfde vraag.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:55

ontsteking in me pols zitten.ontstekingen vreet me pezen op dus worden ze steeds korter.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:03

Vandaag naar Amsterdam geweest met de uitslag van alle testen enzo :) Komt er op neer dat mijn energievoorziening gewoon niet goed werkt en dat mn stofwisseling niet goed is.. Nu aan de carnitine om te kijken of dat helpt, het is geen oplossing maar het kan me wel helpen om de dagen wat beter door te komen. Dus dat ga ik proberen en ik sta nu verder eventjes op "stil" want een echte behandeling is nu nog maar in onderzoeksfase en dat wilde hij voor mij niet :) Over 2 maanden weer heen om de werking van de carnitine te bespreken..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 16:31

Hopen dat dat een beetje helpt MP! Alle kleine beetjes zijn mooi mee genomen :)