Dus deze ochtend even afwachten

om 11 uur wel rijles, dus hopo iig dat het dan over is.
Pfoe wakker worden van jezelf,, das nie best

Dat van je hart klinkt wel eng ze... maar dat verklaard ook wel een deel van jou PDS of niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kytha schreef:Zat zo eens op de PDS hyve te kijken,
en zag ook een topic waarin stond dat veel vrouwen met PDS ook vaak vruchtbaarheidsproblemen hebben
Nu zijn de meesten hier in dit topic nog aan de jonge kant, en ik ook.. maar ik wil wel graag kinderen ooit![]()
Vind het wel vreemd dat darmklachten in verband zouden staan met verminderde vruchtbaarheid.... toch?
Kytha schreef:Balen Manon, dat je zo'n last haden dus niet mee kon carnavallen meer..
Vakantie is een mooie oplossing zo toch![]()
Ik heb 3 dagen carnaval gevierd, wel wat last gehad maar met duspatal aardig onder controle kunnen houden.
Gisteren was allemaal gedoe, want eerst zou ik niet weg gaan, toen weer wel, maar toen was vriendlief opeens al zelf gegaan
kreeg allemaal buikpijn van al het geregel dat ik uiteindelijk maar gewoon thuis gebleven ben. Was maar goed ook, want vannacht lag ik wakker van de buikpijn en heel m'n buik opgeblazen en pijnlijk..![]()
En nu gaat het gelukkig weer..
Ben sinds gisteren actimel gaan drinken, eens kijken of dat wat scheelt.
patjelisa schreef:Kytha schreef:Zat zo eens op de PDS hyve te kijken,
en zag ook een topic waarin stond dat veel vrouwen met PDS ook vaak vruchtbaarheidsproblemen hebben
Nu zijn de meesten hier in dit topic nog aan de jonge kant, en ik ook.. maar ik wil wel graag kinderen ooit![]()
Vind het wel vreemd dat darmklachten in verband zouden staan met verminderde vruchtbaarheid.... toch?
Voor mij geldt dit dus wel, want ik heb ook PCOS...