Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:05

@corelli: die heb ik in het wit! met 70E/F zit hij fijn idd! helaas gaat hij maar tot E... dus ik heb maar 75E gekocht en laat hem als hij te wijd word innemen, nu wil het nog gelukkig. Echt stom want aan dat ding hangt een kaartje met 'up to big cups'... nou niet dus :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 19:17

Ik had laatst een bon gekregen van 50 euro om een nieuwe bh te kopen :+: 20 euro bij leggen en een nieuwe Marie Jo!!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:27

Mijn Panache bikini gaat stuk ;(
Vorig jaar gekocht en hij was best aan de prijs ( 2 x 2 weken aangehad totaal..) dus ben best wel een beetje teleurgesteld. Heb 'm na het zwemmen in de zee of in het zwembad netjes uitgespoel, maar helaas...

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:29

joyce2 schreef:
@Mariska: De bovenste hebben wij in de winkel hangen, erg mooie bh! Maar wel wat minder stevig dan bijv. Prima Donna. Vind de prijs van de Freya bh's overigens ook erg goed.

Ok, ik was in mijn speurtocht naar fijne bh's nog niet verder gekomen als freya en marlies dekkers. Hoe is de prijs van de prima donna dan verhoudingsgewijs?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:57

Prima Donna ligt gemiddeld op E 80,00 (maar er zitten ook wat duurdere en goedkopere modellen bij). Freya gemiddeld op E 50,00 en Marlies op E 100,00. Maar hoe meer kant er word gebruikt, hoe duurder het vaak is.

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:09

meld me ook even met een 70F..

bh's drag ik van saph. zitten erg lekker zijn heel betaalbaar en zijn stevig. alleen de beugels breken steeds..
sportbeha draag ik daar overheen (zo'n afknellend topje zeg maar) dan kan het spul geen kant op. (overigens ziet het er niet uit want ik heb dan tiet van mn kin tot aan mn taille haha!)
en zwemmen doe ik in niet-voorgevormde-beugelbh's die wat minder duur waren. gewoon zwart zonder poespas: stevig, past goed en tot nu toe is het niemand opgevallen. bij de hennes of de zeeman koop ik dan broekjes in de zelfde kleur met een printje als de '1euro' tijd weer is aangebroken.
door die goedkope broekjes met verschillende printjes kan ik wel verschillende combi's maken:)

verder volg ik dit topic maar eens even want ik H**t mijn 'dingen'!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:13

@M_ss: weet je zeker dat je bh dan niet net wat te klein is? Meestal breken de beugels als er teveel druk op komt te staan en dat is eigenlijk bijna altijd het geval bij een te kleine bh. Of de kwaliteit van de beugels is gewoon niet bestand tegen zwaardere borsten, dat zou ook nog kunnen! Ligt natuurlijk in een lagere prijscatagorie, dus misschien dat de beugels gewoon van mindere kwaliteit zijn.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:14

@m_ss: je draagt in het dagelijks leven sapph met daaroverheen een sportbh? of alleen met sporten zo?

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:42

alleen met sporten;)
al moet ik zeggen dat ik het liefst de hele dag met alles ingesnoerd rondloop

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:43

@joyce2 ik weet nooit precies of de maat goed is: mijn borsten zijn (zonder overdijven) elke dag anders. op het moment dat ik ze koop zitten ze goed.. maar ja.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:59

dan zou ik toch eens naar een ander merk bh kijken m_ss... persoonlijk vind ik sapph erg slap... maar ik zweer dan ook bij MarliesDekkers. verder zie je hier veel freya, bh's via bravissimo, panache en prima donna voorbij komen. Kijk daar dan eens naar! beter een paar goede dan veel slechte!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 08:45

En goed de sale in de gaten houden! Wij hebben 2x per jaar sale met een korting die oploopt tot 50% en dan kun je dus leuk duurdere merken inslaan!

Wel vervelend trouwens dat je borsten zo veranderlijk zijn! Dan is het inderdaad lastig bh's kopen...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:32

Chantelle vind ik trouwens ook een fijn merk :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:46

@joyce: hebben jullie ook MD of niet? En hebben jullie ook wel 70E/F maten in de uitverkoop? (als ik hier in de buurt zo kijk meestal niet namelijk hihi)

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:23

moet ik dan toch maar eens doen ilsemarie. maar ik haaaat bh´s kopen, en ik word zo misselijk van die prijzen;)
(veel slechte..ik heb er 2..en dat vond ik al duur:() maar ja. misschien moet ik er toch aan geloven. als die dingen ook langer dan een half jaar goed blijven. (en blijven passen natuurlijk)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:34

Ik ben altijd ontzettend op het geld en toch wel aardig zuinig. Kijk met boodschappen altijd op aanbiedingen en bij kleding ook altijd in de uitverkoop. Maar bh's bespaar ik niet op! Ik probeer MD natuurlijk wel in de uitverkoop te kopen maar op zulke dingen moet je niet besparen!

Overigens, waardoor je bh's ook langer goed blijven is om ze om de dag te dragen. 1 dag dragen, 1 dag rusten, weer een dag dragen, weer rusten. Dan rekken ze minder snel uit.
Dus je kan toch beter wat meer geld investeren en dan heb je er ook veel plezier van! ik heb ook gauw last van m'n nek/rug als ik slechte bh's draag, maar nu met MD (eerder ook nog veel marie-jo) ben ik gewoon trots op m'n borsten, ik heb er weinig last meer van!
Voor sporten heb ik shockabsorber level 4! dat zit ook als een huis.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:37

op 1 of andere manier past MD mij helemaal niet...
ik ben het meest tevreden van Calvin Klein momenteel...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:38

het merk wat je het beste zit verschilt natuurlijk altijd per persoon, sommige vinden sapph wel heel fijn maar ik vind het persoonlijk heel slap. dus MD in mijn berichtje kan je ook door de hier in het topic andere genoemde merken vervangen, dat moet je voor jezelf uittesten!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:02

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:03

@Ilsemarie: Ja, wij verkopen ook Marlies Dekkers. Wat wij oa hebben in grote(re) maten:

- Aubade (t/m F, maar zijn bezig om ook G cups te gaan maken)
- Prima Donna (sommige modellen t/m I, maar meestal G of H)
- Marie-Jo (tot E of F)
- Pleasure State (loopt t/m G, maar word niet altijd ingekocht)
- Lise Charmel (t/m G)
- Freya (t/m G of H)
- Marlies Dekkers (t/m F)

In principe hebben we bijna alle bh's wel in maat D, maar in mijn ogen is dat tegenwoordig geen extreem grote maat meer ;)

Volgens mij was dat het wel! En dan hebben we van veel merken zowel Basics als Fashion (maar meer fashion). En we hebben zowieso 2x per jaar sale, meestal rond juli & januari en we hebben af en toe wat leuke kortings acties.

Ook zijn er 2 outlets, een zit in Den Haag maar daar hebben ze geen Marlies hangen (alles 60% korting), de andere zit in Delft, daar hebben ze wel Marlies en daar variert de korting van 30% t/m 60%

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 23:04

en ik woon in groningen...zucht! geen internetshop zeker? O:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 08:33

haha nee, wij zijn heel erg servicegericht en via internet mis je gewoon de service die je wel in de winkels krijgt, dus vandaar geen internet shop ;)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:58

dat snap ik maar voor mij wel jammer :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:17

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken :=

Ik ga vanmiddag naar de anesthesist, en dat betekend dat ik binnen 3 maand geopereerd word aan een bvk, erg spannend. En vooral die 6 weken erna niks doen := Dat is denk ik het ergst van alles :o

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:20

ooh wat fijn voor je!! Veel succes vanmiddag!
Die 6 weken word ongetwijfeld zwaar maar je levenskwaliteit zal zich er vast ook veel door verbeteren! wat is nou 6 weken op de rest van je leven? beter nog een weekje extra rustig aan doen en er de rest van je leven (hopelijk) veel plezier van hebben!