Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dionne_Xx schreef:Jaajaa, heb me navel piercing (voel me heel klein tussen jullie, om al te lezen wat sommigen hebben laten schieten)
Het deed echt pijnMaar denk omdat ik het 'spannend' vond. Was niet echt gespannen oid maar was heel benieuwd wat er zou gebeuren.
xDramaQueen schreef:Myryana schreef:Trouwens snap niet waarom jullie er zo'n heel groot punt over maken, hier en het andere topic.. Het zijn gewoon piercings.. en je ziet ze overal op BME, moet je maar niet gericht gaan zoeken als je het niet wilt weten
ik snap niet waar jij een punt van maakt om je wat aan te trekken wat andere mensen zeggen, en daarover een topic te beginnen op piercing forum dat iedereen <18 is, beetje <18 van jezelf, en ik heb ze zelf niet eens maar sorry ze staan je echt niet dus daarom zei ik niet dat ze je niet staan, het is gewoon een feit imo.
kortom lekker kinderachtig jij
xDramaQueen schreef:het is gewoon een feit imo.
Saskiaatje schreef:xDramaQueen schreef:het is gewoon een feit imo.
Het is in jouw ogen gewoon een feit?
Barmat schreef:Saskiaatje schreef:
mag toch? vrijheid van meningsuiting?
Saskiaatje schreef:xDramaQueen schreef:het is gewoon een feit imo.
Barmat schreef:Is dat zo? Dus nu ben ik ook nog <18??? Jeuuuhhhhh!!! Altijd al gewild, op mn 34e nog <18 zijn, werkt die antirimpelcrème tenminste naar behoren
Maar idd erg kinderachtig om er zélf dan een punt van te gaan lopen maken, maakt je imo niet volwassener, maar wie ben ik?
xDramaQueen schreef:Saskiaatje schreef:
in mijn ogen wel ja, voor een ander een mening, voor mij een feit.
Saskiaatje schreef:xDramaQueen schreef:
in mijn ogen wel ja, voor een ander een mening, voor mij een feit.
Dat is technisch onmogelijk.
Suusjwah schreef:Ga deze discussie even lekker anders voeren?
Red_Savage schreef:@ xdramaqueen: Ik zou voor alle zekerheid wachten tot na je verjaardag. Je weet maar nooit.
*zucht* ik wil venoms, maar als ik het goed heb gaat dat bij mij niet eens. Mijn tongaders lopen tot heel ver naar voren, aan de zijkanten.
Hmfp.