Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:terug naar de spuit niet, je kan met de pomp veel beter instellen wanneer je meer of minder insuline nodig hebt zo kan je je bloedsuikers veel beter regelen.
Zo blijkt dat ik s'nachts heel weinig nodig hebt dus geeft de pomp veel minder af.
Ook als je gaat sporten of inspannen kan je je pomp even of uitschakelen of wat minder laten geven zodat je veel minder kans op een hypo hebt en zo zijn er nog veel meer voordelen van een pomp.
Alleen kan ik dus slecht tegen de naaldjes ik ga wel andere proberen en andere insuline (kan zijn dat ik daar gevoelig voor ben) dus wie weet !
meikemarieke schreef:ik gebruik verder geen medicijnen, behalve de pil. Daar kan het toch niet aan liggen?
ano0uk schreef:Pff als ik dat allemaal lees ga ik helemaal nooit meer aan de pomp!
Artsen zitten nu wel erg te pushen.. hba1c van 8,1 naar 8,6 en ze hebben me de dag na de afspraak gebeld dat ik gelijk volgende week een nieuwe afspraak moest maken ivm lekkende eiwitten![]()
Maar de mensen waarbij de naaldjes niet helemaal lekker zitten, zouden jullie niet terug willen naar de gewone spuit? En waarom niet of wel?