Alleen mijn ouders verbieden het me..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Je moet niet twijfelen. Je moet 's ochtends wakker worden den denken "Ik doe het gewoon!"
Ik besloot op maandag dat ik het wilde en ik had 'm vrijdag.
Jakary schreef:Saskiaatje schreef:Je moet niet twijfelen. Je moet 's ochtends wakker worden den denken "Ik doe het gewoon!"
Ik twijfelde nog toen ik voor de piercingshop stond, na een kwartiertje ben ik gewoon binnengelopen en 10min. later stond ik weer buiten met m'n piercings
Jakary schreef:Saskiaatje schreef:Je moet niet twijfelen. Je moet 's ochtends wakker worden den denken "Ik doe het gewoon!"
Ik twijfelde nog toen ik voor de piercingshop stond, na een kwartiertje ben ik gewoon binnengelopen en 10min. later stond ik weer buiten met m'n piercings
Rozanne schreef:Ik wil graag een piercing in mijn wenkbrauw..
Jakary schreef:Rozanne schreef:Ik wil graag een piercing in mijn wenkbrauw..
Ik wou vroeger altijd een tongpiercing, en dat mocht ik ook absoluut niet.
Dan op een avond zei ik: "dan neem ik een wenkbrauwpiercing" (die vond ik ook erg leuk) en m'n moeder die dacht dat ik het niet meende zei "ja, je doet maar".
tja .... toen kon ze niet meer terug natuurlijk
Saskiaatje schreef:Jakary schreef:Ik twijfelde nog toen ik voor de piercingshop stond, na een kwartiertje ben ik gewoon binnengelopen en 10min. later stond ik weer buiten met m'n piercings
Ja, ik twijfelde ook wel, maar ik ging gewoon.
blauw00gje schreef:Ja ik stond ook ervoor.. Toen was die dicht..
ad0rey0u schreef:Nou af en toe zit er aan de onderkant een soort wittig slijmpje zeg maar
Is dat goed? Verkeerd?
Moet ik het weghalen?
Als ik dan een tijdje later kijk is het soms ook wel weg, en de ene keer is het iets meer als de andere keer.
Wat is dit? En is het een slecht of goed teken?
nils schreef:ad0rey0u schreef:Nou af en toe zit er aan de onderkant een soort wittig slijmpje zeg maar
Is dat goed? Verkeerd?
Moet ik het weghalen?
Als ik dan een tijdje later kijk is het soms ook wel weg, en de ene keer is het iets meer als de andere keer.
Wat is dit? En is het een slecht of goed teken?
volgens mij heb ik dat niet gehad![]()
maar als je tong niet ontstoken/pijnlijk is zal ik me er niet zo druk om maken, je hebt hem toch nog maar net!?
als je het makkelijk weg ken halen zal ik dat gewoon doen, gewoon met je tandenborstel....
nils schreef:ik zal me er niet te druk om maken![]()
en al zou je tong ervan af vallen, merk je dat snel genoeg
ad0rey0u schreef:nils schreef:ik zal me er niet te druk om maken![]()
en al zou je tong ervan af vallen, merk je dat snel genoeg
Ow ja dat is een lekker idee zeg
Hoelang bleef jouw tong dik?
Anjatjeuh schreef:stephanie09 schreef:er was zat ruimte in het begin maar vanwege de ontsteking is me oor opgezwollen en was er ook geen ruimte! maar denk dat dat ook het probleem is nu laat ik het gewoon met rust en zie wel of me oor minder opgezwollen raakt!
Maar je beseft hopelijk toch wel dat de kans dat je je piercing er nog terug in krijgt als je hem er een hele tijd uitlaat, enorm klein is? Als je hem nog maar 3 weken hebt is hij na een halve dag meestal al weer dichtgegroeid...
Sence schreef:HahaEn, al lekkere oliebollen kunnen eten ad0rey0u?
nils schreef:mijn tong is niet echt extreem dik geweest eigenlijk....
maar na een goeie week was hij weer normaal, kwijlde wel extreem
ad0rey0u schreef:nils schreef:mijn tong is niet echt extreem dik geweest eigenlijk....
maar na een goeie week was hij weer normaal, kwijlde wel extreem
Gelukkig ben ik niet de enige haha
Ik praat nogal met consumptie nu
Niet echt fijn.. maar dat gaat vast ook nog wel over