Ik hoop dat je gelijk het chanicha en dat het een teken is dat het gevoel langzaam weer terug gaat komen.. Dat kan mij niet snel genoeg gaan.. Maar ik moest geduldig zijn van de chirurg. Dinsdag weer voor controle. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat je gelijk het chanicha en dat het een teken is dat het gevoel langzaam weer terug gaat komen.. Dat kan mij niet snel genoeg gaan.. Maar ik moest geduldig zijn van de chirurg. Dinsdag weer voor controle. 

Hopelijk neemt de zwelling snel af en blijft de pijn weg.Prairy schreef:Nani, ik ben blij te lezen dat je operatie zo goed is gegaan!! Geeft een mens hoop
Ik hoop dat je zwelling gaat afnemen maar als ik eerlijk ben, gok ik dat ie net pas begonnen is, als ik kijk naar mijn bovenkaakoperatie.
Maar die druppels zouden dus best eens geholpen kunnen hebben, fijnHopelijk neemt de zwelling snel af en blijft de pijn weg.
Enniee, hopelijk gaat bij jou de pijn ook snel weg!
)
(zeg ik nu
) 

bij mij werden de kiezen er net als bij Nani minimaal 6mnd van tevoren uitgehaald.. Weet je waarom ze er tijdens de operatie uitgehaald worden?
ik kan er nu dus alleen maar naar uitkijken! Hij gaf me wel slechte hoop over wanneer de beugel eraf mocht.. zal pas het einde van de zomer zijn
had gehoopt voor de zomer maarjaa..