Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Beetje overduidelijk dus. 
 ) zodat mn spieren sterker zouden worden. 
 ). 
 *, dat mn banden in mn gewrichten te slap waren. 
 In de warmte heb ik er minder last van 
Citaat:ik nu nog een goede rede heb om naar Zuid -Europa te verhuizen In de warmte heb ik er minder last van

De 'plaatsvervangende' HA die ik had zei dat ik beter eerst over een maand weer kon laten prikken, misschien was mn schildklier tijdelijk van slag. Maar ik zal het met mn eigen HA zeker over hebben.                                                         

Dus dat wordt een andere keer. 
 ). Maar waarschijnlijk leer ik al genoeg van alleen kijken naar jou les!

. Fybro wordt trouwens ook vaak gegeven als al de rest op is voor zover ik het weet. Zelf heb ik ondertussen dan ook de diagnose "geen idee", maar mijn arts weigert het fybro te noemen. Kinesist verwijst naar "het voorstadium" en dat het heus ook wel eens fybro kan woorden maar dat zien we dan wel weer. Hij zegt dat dat vooral psychologisch kan werken om het op deze manier te benaderen en ik denk dat hij gelijk heeft. Het enige dat vaststaat is dat mijn zenuwstelsel compleet geschift is, maar nu ik dat weet is alles ook makkelijker te accepteren en weet ik ook dat pijn niet wil zeggen dat er per definitie iets stuk is. Hierdoor ben ik een stuk rustiger kunnen worden  
                                                         Citaat:Fybro wordt trouwens ook vaak gegeven als al de rest op is voor zover ik het weet.
 En daarbij weer fysio die alles gaat los maseren 

, die ik nu heb stuurt me alleen naar de psycholoog.                                                         
 De fysio die ik had kon wel heel goed mn pijn voor een paar dagen weg nemen als ik geen gekke dingen deed de dagen erna, dus ik ga weer naar hem toe, het gaf iets verlichting.