Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
parouscha schreef:Je kan de pil toch ook wel zonder toestemming krijgen van je ouders???
Ik heb mijn pil toen destijds ook gekregen ivm heftige menstruatie pijn.
Wendy15 schreef:Bij een kennis van mij was het spiraaltje er op de één of andere manier uit gegaan zonder dat zij dat wist.. Hoe kan dit en gebeurd dat vaak?
nicolientje schreef:ja, je kan met je vingers de draadjes voelen, voor de rest voel je hem niet! ik mocht pas seks hebben als hij er een week inzatdus moet dat morgen maar eens gaan proberen
summer schreef:nicolientje schreef:ja, je kan met je vingers de draadjes voelen, voor de rest voel je hem niet! ik mocht pas seks hebben als hij er een week inzatdus moet dat morgen maar eens gaan proberen
Bij mij is dinsdag het spiraaltje ingebracht. Maar ik voel de draadjes prikken. Heb jij dit niet? Ik ga morgen mijn HA maar eens bellen.
Wendy15 schreef:Heeft je vriend er ook geen last van?![]()
Wendy15 schreef:Heeft je vriend er ook geen last van?![]()
Siets schreef:Mijn buik en billen zijn ook gegroeid nadat ik begon met de pil... al is dat sinds mijn 12de, dus al zo'n 7 jaar. Zou wel eens willen weten hoe dat zou gaan als ik ermee stop. Mijn borsten hebben altijd al wel wat aanleg gehad, weet niet zozeer of dat door de pil komt.