Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke1208 schreef:ik heb expres gewacht tot ik 18 was en mn ouders er niks over te zeggen hadden haha
amberp schreef:nienke1208 schreef:ik heb expres gewacht tot ik 18 was en mn ouders er niks over te zeggen hadden haha
Dit is imo onzin!!!
Zolang jij onder het dak van je ouders leeft... en zij jou "verzorgen" hebben zei alles over jou te zeggen!!! beetje respect naar ouders toe is tegenwoordig ver te zoeken..
amberp schreef:nienke1208 schreef:ik heb expres gewacht tot ik 18 was en mn ouders er niks over te zeggen hadden haha
Dit is imo onzin!!!
Zolang jij onder het dak van je ouders leeft... en zij jou "verzorgen" hebben zei alles over jou te zeggen!!! beetje respect naar ouders toe is tegenwoordig ver te zoeken..
Davanni schreef:& ik mag niet eens een neuspiercing van mn pa !
Mijn ouders zijn gescheiden en van me ma mag het we;
Iemand tips om mn vader over te halen?
Brammetje16 schreef:Davanni schreef:& ik mag niet eens een neuspiercing van mn pa !
Mijn ouders zijn gescheiden en van me ma mag het we;
Iemand tips om mn vader over te halen?
Gewoon doenzeg maar van ma mocht het wel!
Myryana schreef:Davanni> Woon jij bij je moeder of je vader? Als je bij je moeder woont en van haar mag het dan zou ik het gewoon doen. Dan heeft je vader het maar te accepteren.
Mijn ouders zijn ook gescheiden en als iets van mijn ma wel mocht dan deed ik het gewoon aangezien mijn pa er toch niets over te zeggen had omdat ik niet bij hem woon.
Muizje schreef:Ik weet 't niet...
Mijn linker tepelpiercing is beetje aan het irriteren. Echt supergevoelig...
Zwaar k*t!! Nu maar weer supergoed schoonhouden...
Muizje schreef:Ik bedacht me gisteren dat het er natuurlijk ook aan licht dat ik ongesteld was
Maar ik houd het toch wel even in de gaten!
Was je navel zo erg ontstoken