Goh Lizard, wat mooi. En mooie avond- en ochtendfoto's van Shaddy en Susanh en Gaucho. Prachtig op die heide. Mooi Dideh! Geniet ervan. En Athelas ook. Goed aangekomen, veel plezier daar. Eelmo, ja hoor, de lab mag oudemannendingetjes hebben. Maar die heeft hij al van 2,5 jaar ofzo Hij heeft nooit van wandelen gehouden.
Zo ik zit even op een bankje pauze te houden en dacht ik kijk even hier. Maar moest een paar pagina's bij lezen maar ik kijk mijn ogen uit. Wat een prachtige foto"s
Ik ga ze straks thuis nog een keer bekijken want ik zag o.a schitterende fotos van schotland.
Hoe gaat het nu met Jex Gaucho?
gaucho
Geplaatst: 04-08-24 14:33
Beter gelukkig, hij heeft ook weer normaal gepoept. Hij mag zo mee een rustig rondje hardlopen.
Wauw Gaucho wat een mooie lucht en wat is de hei al paars aan het worden. Blijft elk jaar weer bijzonder.
Wie van jullie waren ook alweer lid van Pawshake? Ik heb me vandaag aangemeld. Ben benieuwd of ik goedgekeurd ga worden. Op Facebook zag ik een oproep van een oude weduwe vrouw die iemand zoekt om haar hondje af en toe uit te laten. Ik heb daar ook op gereageerd. Ik vind het met de asielhonden erg leuk maar is toch 40 min enkele reis dus kan dat niet regelmatig doen voor ‘even tussendoor’.
Bootsiebob
Geplaatst: 04-08-24 18:13
Mandyy ik was bij Pawshake en bij PetBnB maar vind Hondjeuitlaten toch het fijnst, dat is voor vrijwilligers
Lizard wat mooi. Was je nou een blauw-witte alpinewandeling aan het doen? Veel hoogtemeters gemaakt! En prachtige foto’s
SusanH ook twee mooie wandelingen en bloeiende heide, ik verheug me al op heidewandelingen deze maand
Goof ik vind de lab toch zo leuk
En het schimmeltje van Boedjang ook
Shaddy lekker zo vroeg, mooie omgeving
Vandaag zijn wij na een verandering van het originele plan (iets met een paar km omlopen totdat we iets vonden waar we op zondag ontbijt en lunch konden kopen en toen vlakbij een andere kabelbaan blijken te zitten) de Gaislachkogl op geweest, van het Mittelstation van de kabelbaan naar het bergstation gelopen en via een heel steil pad terug. Het hoogtepunt was op 3050 m hoogte en daar is in 2015 ook James Bond Spectre gefilmd. Het was mooi. En er waren heel nieuwsgierige koetjes en haflingers, vooral de veulens kwamen op Woody af en wilden gekroeld worden, zo kon ik ze afleiden en van de hond weghouden En een mooi hartvormig meer, daar moest ie natuurlijk in!
Sneeuw!
Zo ligt ie er nu bij
BeFunny
Geplaatst: 04-08-24 18:17
Ik ben er geen lid van. Maar het klinkt wel als een fijne oplossing ook voor de dame met haar hondje en voor jou scheelt het reistijd.
SusanH Mariëndaal is mooi Ik was daar laatst tijdens mijn groene wissel v.a Wolfheze. Die wandeling is sowieso prachtig
Vandaag eventjes met Dex alleen maar De Utrechtse heuvelrug gegaan. Top wandelweer
Bootsiebob
Geplaatst: 04-08-24 18:22
Wat een mooie foto’s van Dex en de wandeling BeFunny
Ik had even een hele pagina overgeslagen zie ik. Ook heel mooie plaatjes van de heide en de zon bij gaucho, wauw!
Wat een prachtige foto's weer! Jaloers op alle mooie berg foto's. De plaatjes vanuit Nederland zijn ook heerlijk.
Ik was vandaag met een vriendin naar dierenpark Hoenderdaell. Erg leuk park. Geen echte wandeling maar evengoed 10.000 stappen en de camera na ruim een jaar weer eens mee genomen. Was soms best lastig door het gaas heen maar toch leuk gelukt.
Mandyy
Geplaatst: 04-08-24 18:38
Ooh Bootsiebob wat is het mooi daar! Zo grappig dat hartvormige meer. Ik had het niet door tot ik het las.
BeFunny mooie omgeving en Dex kijkt zo schattig op je foto’s!
Faringo je foto’s zijn goed gelukt hoor! Zo vermakelijk ook zo’n park! Ook al is het geen ‘echte’ wandeling je maakt toch al snel flink wat stappen.
Athelas
Geplaatst: 04-08-24 18:42
Mooie foto's BeFunny, ziet er uit als een leuke wandeling. Bootsiebob, prachtige foto's. En de hond in de sneeuw, geweldig haha! Mooi, SuzanH. Super mooie foto's weer, lizard! Leuke collage, Shaddy.
Vandaag een rondje van 9km gewandeld:
Veel bloeiende heide
En een mooie reflectie
lizard
Geplaatst: 04-08-24 18:48
Bootsiebob ,erg mooie foto's weer van jullie wandeling. En je was aardig op hoogte. Was er nog een museum over de james bond film?
Ik had het laatste stuk inderdaad een blauw witte wandeling.
Maar zoals gezegd,die werd me toch even te moeilijk.
Befunny ook mooie foto's van je wandel uitje.
En faringo heeft de camera weer uit het stof gehaald. Mooie foto's weer,hoor.
Edit. Athelas,ook weer mooie foto's,uit het hoge noorden.
gaucho
Geplaatst: 04-08-24 18:50
Wat een geweldige foto's van iedereen
Ik wil volgend jaar waarschijnlijk naar Montafon, dus ik kijk met veel belangstelling naar de foto's van Lizard
Wat heb je de omgeving en Dex mooi vastgelegd BeFunny
Dat is goed gelukt Faringo
Prachtig Athelas.
Ik was hardlopen bij de Borkeld. Viel nog niet helemaal mee op het mulle zand en de heuvel met de bil/heupblessure, maar uiteindelijk toch lekker 8 km gelopen. Voor Jex ook fijn om rustig aan te doen.
Zoek Jex
Uitzicht vanaf de Friezenberg
boedjang
Geplaatst: 04-08-24 18:57
Bootsiebob wat is het ook prachtig, toen de kids kleiner waren kwamen we daar in de buurt vaak Athelas ook echt mooie wandeling ook En Dex plakt wel echt heel goed op de foto's zeg wat fotogeniek
Vandaag naar wijk aan zee daar duingebied in. Heerlijk rondje van 7 km gedaan. Altijd genieten daar.
Wauw die heide, gaucho. En fijn dat Jex weer beter is! Boedjang, leuk in de duinen!
Bootsiebob
Geplaatst: 04-08-24 21:02
Gelukkig is Jex weer beter! Mooie ronde heb je gerend gaucho
Athelas wauw die reflectie! En je eerste foto lijkt wel een schilderij
Boedjang prachtig in de duinen, lekker met de doggo op pad geweest Leuk dat jullie daar vroeger kwamen, het is een mooie omgeving. Wel heel erg toeristisch vergeleken met Virgen waar we met Pasen waren. Maar de Sommer Karte maakt het ideaal, we hebben gratis bussen en kabelbanen tot onze beschikking
Faringo goed gelukte portretten zeg! Niet makkelijk om dieren te fotograferen, maar ze staan er erg mooi op
Lizard, blauw-wit is inderdaad wat veel van het goede kwa avontuur, ook voor mij meestal Ik kon geen museum ontdekken maar er lagen wel informatiefolders en het Ice Q restaurant daarboven is al een bezienswaardigheid an sich, daar is alles heel duur en je moest zelfs betalen om het uitzichtsterras op te mogen
noordje
Geplaatst: 04-08-24 21:23
Wat is iedereen lekker actief geweest dit weekend. Prachtige foto's van iedereen.
Gaucho,wat fijn dat het beter gaat met Jex.
Luie lab van Goof,ik vind het zo'n heerlijk dier.
De opmerking van Boedjang dat Dex zo lekker plakt op de foto's
Eelmo,nog van harte!
Fijn dat de verhuizing voorspoedig ging Athelas.
Ik heb gewerkt,dus niet gewandeld,maar wel een hoop stappen gemaakt.
Ik had nog wat foto's van de laatste wandeling van mijn vakantie. Naar het Junker Ju 52 vliegtuig wrak in de Ringebu fjellet.