Hier hele week goed gegaan. Dit weekend wel een verjaardag. Maar gewicht gaat prima dus ik ga lekker genieten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Jullie gaan snel zeg!
Ik ben al de hele week elke dag de mist in gegaan. Ik moet echt beter gaan plannen en bij houden.
Heb wel bij toeval een erg lekker en fris sausje weten maken met weinig cal. Ideaal voor als ik ‘s avonds nog snackdrang heb. Wat groenten erbij snijden en klaar.
MarlindeRooz schreef:Ik heb gisteravond onbeperkt Japans gegeten.
Maar wel voor de rest alleen lunch gehad dus niet zo heel veel kcal denk ik.
En vandaag lekker naar de sportschool en weer normaal eten. Dat kunnen jullie ook dames!!!
Slecht gegeten? Vandaag is weer een dag en een extra rondje wandelen kan nooit kwaad.
MarlindeRooz schreef:Slecht gegeten? Vandaag is weer een dag en een extra rondje wandelen kan nooit kwaad.
Moestuin schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb gisteravond onbeperkt Japans gegeten.
Maar wel voor de rest alleen lunch gehad dus niet zo heel veel kcal denk ik.
En vandaag lekker naar de sportschool en weer normaal eten. Dat kunnen jullie ook dames!!!
Slecht gegeten? Vandaag is weer een dag en een extra rondje wandelen kan nooit kwaad.
Hier staat er de 21ste AYCE op met familie. Heb nu al stress hoe ik daarmee moet om gaan qua cal![]()
Echt chapeau aan iedereen hier die ook naar de sportschool gaat. Toppers!
Renee1991 schreef:Haha, ik moet ergens wel lachen om ieders berichten. Tuurlijk gaat het op en af. Ik vrat ff een hele zak chips leeg met een blikje cola on the side, maar de kunst zit hem in het steeds opnieuw jezelf herpakken en niet te lang blijven hangen in frustratie dat het even niet gelukt is.
Ik lijk nu de draad weer opgepakt te hebben, ben echt heel benieuwd wat de weegschaal morgenochtend aangeeft.
Moestuin schreef:Dat is hier inderdaad een grote valkuil: Het is toch al mis gegaan dus wat maakt het nog uit?