Zoiets wil ik ook voor als ik straks langere duurlopen ga doen. Veel makkelijker dan die drinkgordels denk ik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik heb net een nieuw trailvest besteld, van instinct.
Zitten wat grotere softflasks bij dan bij mijn salomon en er kan een waterzak achterin. Dat kan bij de mijne ook, maar die beweegt dan veel te veel, dus ligt mijn rug daardoor meteen open.
Hopelijk zit deze beter en anders heeft hij heel veel zakjes waar ik extra softflasks in kan proppen die dan hopelijk niet teveel bewegen.
Dan hoef ik bij langere afstanden niet meer langs de auto om te drinken. Ben heel benieuwd.
Hij was nu met 20% korting, dus dat vond ik wel een mooie deal.
[ [url=m/TDynpG.jpg]Afbeelding[/url] ]
JesdaJinn schreef:Vandaag was eigenlijk mijn rendagje weer maar ik heb me vanmorgen gestoten op het werk en dat doet best zeer. Nu wel minder dan vanmorgen toen t gebeurde dus denk dat het morgen wel beter gaat.
Van het weekend veel tijd (eindelijk een keer) dus dan kan ik zowel zaterdag als zondag wel weer gaan.
Evy wordt denk niet boos als ik 2 dagen rust neem toch (:P)
En nog een vraag. Kan ik deze schoenen wassen? Kijk hoe ze er uit zien xD
Zand er al afgeborsteld intussen ^^ maar ik zie geen verschil xD
[ [url=m/PQ7bqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kylan schreef:Hier ook weer terug van een uurtje lopen met 6*800m intervallen. De rest was gewoon een beetje rondhuppelenDe eerste kieviten van het jaar zijn luid en duidelijk aanwezig, dus de lente is nu echt onderweg! Ik zag ook nog iets dat uit de verte op een grutto leek, ook mooi vroeg in het jaar weer in het gebied aanwezig. Nog wat dreigende luchten vanmiddag maar het bleef gelukkig droog.
[ [url=m/ps6ESe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maflinger_S schreef:SV, je hebt het steeds over de trails die je loopt en je post er mooie foto's van waar je zelf ook vaak op staat. Wie maakt die foto's? Je vriend gaat niet altijd mee toch? Of zet je dan de camera ergens neer en zorg je dat je nog een keer door het beeld rent?