Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Cer jij antwoord ironisch en hebt dan niet eens in de gaten dat ik hetzelfde doe. Interessant, heb je daar een bron van?
Hier was het in 2019 het grootste gevaar voor de gemeenschap. Door iets anders hebben ze zich effe niet laten inenten. Dus dan zou je kunnen zeggen corona heeft de mazelen afgeschaft. In een ander topic las ik namelijk dat de mazelen, door vergevorderd onderzoek was genezen door vaccinatie.
Dinopino schreef:1957 is mij niet opgevallen dat je een vraag hebt gesteld. Maar aan de tenor van je bericht uit op te maken heb ik zo, maar het idee dat je het antwoord niet echt interesseert of enige waarde aan gaat hechten.
Bigone ben blij met je analyse over mij. En ik ben vereerd dat jullie allebei de moeite nemen om mijn profiel te lezen. Wat jullie ervan vinden is voor mij niet zo interessant, jullie halen precies eruit wat voor jullie interessant is.
Dinopino schreef:1957 is mij niet opgevallen dat je een vraag hebt gesteld. Maar aan de tenor van je bericht uit op te maken heb ik zo, maar het idee dat je het antwoord niet echt interesseert of enige waarde aan gaat hechten.
Bigone ben blij met je analyse over mij. En ik ben vereerd dat jullie allebei de moeite nemen om mijn profiel te lezen. Wat jullie ervan vinden is voor mij niet zo interessant, jullie halen precies eruit wat voor jullie interessant is.
Dinopino schreef:1957 je geeft me gelijk. Je hebt je mening al gemaakt, dus waarom wil je dan nog een antwoord. ik zit toch net niet de gehele dag achter pc en dan kan het gebeuren dat ik een reactie niet heb gelezen.
Voor antwoorden van dingen kan je je volgens mij het beste tot IMANDRA en Bigone en bijvoorbeeld Karl66 wenden.
Een mooie uitspraak van Konfuzius is; Domheid is niet weinig te weten, maar geloven genoeg te weten.
Ben daarom ook blij dat ik de mooiste gesprekken kan voeren en elke dag veel leer. Vragen stellen is een paar seconde misschien dom, vragen helemaal niet te stellen is voor een hele lange tijd dom zijn.
MISTRAL94 schreef:BeFunny schreef:Nou misschien komt dat denegerende omdat je vroeg naar de onderzoeken terwijl daar al zoveel over te vinden is. Zonder zelf antwoord te willen geven op een doodsimpele vraag. Maargoed dat antwoord gaat er niet komen omdat het vooral een loze reactie was van je. En die onderzoeken daar kun je elkaar over en weer mee blijven doodgooien.
Die doodsimpele vraag wil ik beantwoorden hoor, hoewel ik dacht dat het wel duidelijk was. Maar goed, ja ik geloof in vaccineren. Dat heeft zich ook bewezen. Doordat we heel wat ziektes kwijt geraakt zijn. En nee ik geloof niet dat er zo'n grote groep is die heftige bijwerkingen heeft van het vaccin (maar nogmaals kom maar met wetenschappelijk bewijs. C-support heeft er wel iets voor open gezet dat deze mensen zich kunnen melden. Die bewijzen zijn er gewoon nog niet, daar is het veel te vroeg voor (als ze al komen) Klein voorbeeldje het tast de vruchtbaarheid aan. Hoe dan? Dat kun je nog helemaal niet weten. Alle andere vaccins kregen daar ook de schuld van. Maar met een overbevolking, zal het wel los lopen wat betreft vruchtbaarheid. Maar iemand leest dit, prent het in en blijft stug volhouden dat het de vruchtbaarheid aantast. Dat iemand zich niet verdiept heeft in de site waar de info vandaan komt vergeten we dan maar even. Bedenken dat dit soort berichten uit de lucht gegrepen zijn, kan iemand ook niet zelf bedenken. Alles om het vaccin in een kwaad daglicht te stellen, nietwaar? Want stel je voor dat Covid zou verdwijnen. Waar moeten we dan nog over zeiken en vooral waar moeten we de overheid dan van beschuldigen. Moet je weer op zoek naar een andere stok om mee te slaan.
Maar goed ik stel een vraag en daar draaien we alleen maar omheen, iets met de pot verwijt de ketel. De loze kreet, er zijn genoeg topics en sites met deze info is zo'n dooddoener. Ik ben benieuwd naar het wetenschappelijke bewijs over de zogenaamde, heftige bijwerkingen van het vaccin door een groot deel van de bevolking. En ja we blijven hem erin gooien, wetenschappelijk! Omdat ik nou eenmaal niets heb, met een Willem Engel, Doutzen Kroes of een 1 of andere vage rapper. Dit soort mensen zouden zich moeten focussen, op waar ze voor geleerd hebben. Het zijn nou eenmaal geen artsen, virologen of andere deskundigen in de zorg. Met verstand van, in dit geval virussen. Zij hebben heel wat jaren studie gedaan, dat kunnen we niet van iedereen zeggen..
Maar dan de volgende vraag. Als vaccineren niet de oplossing is. Wat is dan wel de oplossing?
Trouwens ook erg vervelend van Covid, slapeloosheid. Buiten alle andere restklachten om..
BeFunny schreef:Ik heb het niet gehad over heftige bijwerkingen![]()
En ik zie nog steeds geen antwoord op mijn vraag maar dat maakt niet uit hoor.
Ik denk dat voor veel mensen vaccineren de uitkomst bood. Maar de vraag was gesteld aan de mensen die dat niet doen. Voor ons is de oplossing als je het krijgt dan gewoon uitzieken en op de langere termijn zie je nu (net als bij de Mexicaanse griep dat de mildere variant de overhand krijgt) en zo blijft er iets over wat voor mildere klachten zorgt en we niet meer massaal op de IC belanden.
Maar dit antwoord wil je vast niet lezen want gevaccineerd moet er worden.
Twiggy2008 schreef:Cer, kijk naar jouw eigen denigrerende posts. Ik heb weinig met Jomanda('s) trouwens. Voor de goede orde. Voor ik dat hokje weer ingeduwd word.
Jan, ik héb het gehad. Goed lezen. Geen IC nodig gehad en moest zelfs mijn paarden 3x daags doen (gaat gewoon door, hè). Manlief ook, 60 plusser, dezelfde ervaring. Mijn (ons) immuunstelsel werkt dus prima. Heb jij het zelf al gehad?
Wij zien het allen van een andere kant. En benaderen het duidelijk anders. Gelukkig leef ik nog in een 'vrij' land.
bigone schreef:Be funny, ja elk vaccin of besmetting kan verkeerd uitpakken bij mensen die al zeer kwetsbaar zijn. Ook een simpele verkoudheid of een poosje koorts of diarree. Dat betekend niet dat je niet moet vaccineren.